Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2011 #1681 Skrevet 21. februar 2011 God morgen! Og god ny praksisuke!
lilljan Skrevet 21. februar 2011 #1682 Skrevet 21. februar 2011 Hallo Du! Har helgen vært fin? Trening og spilling, høres ut som en helg for meg
Supramundane Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1684 Skrevet 21. februar 2011 Hei damer! Jeg har hatt en solid opptur i praksis i dag. Motivasjonen er tilbake. Barn kan jammen være nydelige når de bare vil. Så mange gode unger som man virkelig blir glad i, selv etter bare 6 uker totalt sammen med de. Jeg må rett og slett adoptere flere av disse nå.. Så gode er de. Jeg blir over meg av lykke når vi klarer å hjelpe en gutt som sliter med matte og får litt angst når han vet vi skal gjøre oppgaver. Han knyter seg og har det så vondt .. og i dag KLARTE HAN ALLE OPPGAVENE! Åhh, han ble så glad at han nesten gråt - og jeg ble så glad at jeg nesten gråt. Det er på sånne dager jeg vet at jeg er på rett vei!
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 #1685 Skrevet 21. februar 2011 Åååååå!! Høres ut som en fantastisk dag! Det må være SÅ motiverende med sånne øyeblikk!
Supramundane Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1688 Skrevet 21. februar 2011 Må skryte litt mer av meg selv i dag...... Jeg satt og småfurtet litt fordi jeg hadde blingset kraftig med "matbudsjettet" mitt i dag, rett og slett spist for mye i forhold til planen min. Så tenkte jeg, pokker heller - jeg kan da bare stikke og trene. Skulle egentlig ikke før i morgen, men hvorfor ikke? Har til nå bare prioritert styrketrening som dere vet, så i dag tvang jeg meg selv til en ren kondisjonsøkt: - 45 min på tredemøllen - (+12 min med gradvis nedtrapping i tillegg) - 6 km/t - 5%-10% stigning Jeg trodde jeg skulle spy på slutten, rett og slett! Det var beinhardt! Resultatet er 72 min trening og 961kcal forbrent!! Tenkte jeg ville prøve meg på armhevinger etterpå også... klarte TRE på tærne (tre mer enn da jeg begynte å trene) og 25+12+24 på knærne. Rett og slett utrolig fornøyd! OG treningshyper!
Roadrunner Skrevet 22. februar 2011 #1692 Skrevet 22. februar 2011 Du er DYKTIG!!!! Bøyer meg i støvet...
Supramundane Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1694 Skrevet 22. februar 2011 :ler: Håper dere har fått igjen pusten eller noe.. I dag skulle jeg ha hviledag men endte opp med en rolig trening. Lett oppvarming og styrke på armer og bryst. Er i et vannvittig deilig sig for tiden! Har forbrent nesten 15000kcal siden 15.jan. :jepp: Artig! Nå blir det hviledager onsdag og torsdag tenker jeg! Må hente meg litt inn og. Savner gubben for tiden, mer enn vanlig. Er litt periodevis det der. Tenker det nok har litt å si at han savner meg veldig for tiden også. Det er vel gjensidig forsterkende..
Gjest Purple Haze Skrevet 23. februar 2011 #1695 Skrevet 23. februar 2011 Skjønner godt at du savner mannen når han er ute. Jeg syns det blir bare tomt og rart når han er ute. Selv om det er ok med litt alenetid i blant også
Supramundane Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1696 Skrevet 27. februar 2011 Hm, her er det noen dager siden jeg har vært, merker jeg. Det er akkurat som at verden rundt meg slutter å eksistere når jeg har praksis. Kommer hjem hver dag og er ganske skutt (selv om det er bedre denne gangen enn i høst!). Hadde magetrøbbel midt i uken, og det var ganske brutalt om jeg skal si det selv.. Skal ikke gi flere detaljer, men det var ikke noe gøy i det hele tatt. Da ble det ikke trening på noen dager, men jeg fikk inn en hard og god økt i dag. Nå skal jeg lage en diger kasserolle gryterett og fryse ned porsjoner.
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #1697 Skrevet 27. februar 2011 Dagbøker er jo heldigvis ikke noe man er nødt til å oppdatere hver dag
lilljan Skrevet 28. februar 2011 #1698 Skrevet 28. februar 2011 Magetrøbbel og div. er nesten obligatorisk når man har praksis med barn i vinterhalvåret Har helgen vært fin ellers? Skal din kjære mann være borte i fire uker denne gangen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå