Supramundane Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1481 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg håper virkelig ikke det er kreft han har, selv om det betyr at jeg kan ha denne nyresykdommen. Heller det, enn kreft. Det finnes egentlig ingen test. Det vises i blodet, men først når nyrene er såpass ødelagt at diverse stoffer finner veien dit. Eneste man gjør er å ta utralyd og CT såvidt jeg vet. Men det finnes ingen kur, bare medisiner som lindrer symptomer, det kan være blant annet smerter, blod i urinen, urinveisinfeksjon, nyrestein og mer. Medisiner kan hemme veksten, men ikke stoppe det, så på et eller annet tidspunkt må man vel ha en nyretransplantasjon. Jeg lste at 80% av de som har dette i Norge får nyretransplantasjon. Jeg antar at de resterende 20% enten ikke kan få nyrer, at de dør mens de venter, eller at de dør av noe annet før de kommer så langt. Klarer ikke finne noe mer informasjon om det, annet enn at cystene gradvis tar over nyrene (og sprer seg til blant annet leveren), og da klarer de ikke å gjøre jobben sin lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #1482 Del Skrevet 16. desember 2010 Uff a meg, dette var da forferdelig dårlige nyheter å få Inntil dere vet noe mer, må du vel bare prøve å tenke at det er 50% sjanse for at du ikke arver sykdommen. Også håper jeg det går bra med faren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. desember 2010 #1483 Del Skrevet 16. desember 2010 Huff Supra. Du trenger nok en kjempeklem i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. desember 2010 #1484 Del Skrevet 16. desember 2010 Huff, dette var ingen god førjulsgave... Sender noen gode tanker din vei, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. desember 2010 #1485 Del Skrevet 16. desember 2010 Mange klemmer og gode tanker til deg og familien din Håper din far får nye nyrer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 18. desember 2010 #1486 Del Skrevet 18. desember 2010 Kjære Supra! Sender deg en kjempeklem og varme tanker. Håper dette går så bra som det kan gå og at dere likevel får en fin og koselig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1487 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er ganske rolig egentlig. Fattet og, ja. Må bare forholde meg til ting etterhvert som de skjer tror jeg. Men det blir deilig å reise til trøndelag til julefeiring, det er sikkert! Nå sitter jeg og prøver å lese til eksamen, men det er vel litt for sent på kvelden. I morgen er siste dag til å få noe inn i hodet, så må jeg i ilden på mandag. Akk og ve! Og så må jeg si at det varmer veldig å finne støttende ord fra dere her. Det gjør det virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2010 #1488 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei Lykke til på eksamen i morgen! Tenker det går kjempebra, så flittig og flink som du har vært i høst God søndag, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. desember 2010 #1489 Del Skrevet 19. desember 2010 Masse lykke til med eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. desember 2010 #1490 Del Skrevet 19. desember 2010 Lykke til med lesinga i dag, Supra, og ikke minst eksamen i morra! Har klokketro på at det kommer til å gå kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 #1491 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til med eksamen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2010 #1492 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. desember 2010 #1493 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til, jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2010 #1494 Del Skrevet 20. desember 2010 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. desember 2010 #1495 Del Skrevet 20. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2010 #1496 Del Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer med vel overstått! Godt å høre at det gikk bra God juleferie, Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. desember 2010 #1497 Del Skrevet 20. desember 2010 Så bra at det gikk bra! God jul, og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 #1498 Del Skrevet 20. desember 2010 Ha en strålende juleferie, Supra! Og godt tur "hjem" til jul! Kos deg, slapp av og så håper jeg dere får noen gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 22. desember 2010 #1499 Del Skrevet 22. desember 2010 Lenge siden jeg har vært her, men det var trist å lese om pappa'en din. Jeg håper de finner ut av det fort og aller mest håper jeg at det er problemfritt å ordne det. Gratulerer med overstått eksamen, du er supraflink (som med alt annet) Reiser du hjem til jul? Varme klemmer i din retning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. desember 2010 #1500 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper det gikk bra på eksamen, og håper det går bra med faren din. God tur til trøndelag, og god jul Kos deg masse med familien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå