Gjest Mahareth Skrevet 26. oktober 2010 #1341 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. oktober 2010 #1342 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1343 Del Skrevet 26. oktober 2010 Egentlig har jeg hatt en fantastisk praksisdag, men den gikk i dass av at et jævla svin rygget på bilen vår og stakk. Kommer til å koste oss 10.000,- minst og det er så utrolig surt og bittert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2010 #1344 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så ufattelig kjipt! Store skader? Det der er bare SÅ feigt og unødvendig! Sender noen varme tanker din vei, Supra! Og glad for å høre at du har hatt det suverent i praksis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #1345 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fy fader så kjipt, Supra. Folk er alldeles skamløse når de tror de kan slippe unna ting, dessverre. Får bare håpe bilen hans var så skadd at han må punge ut enda mer Håper dagen i dag blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. oktober 2010 #1346 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sånt er bare surt. Skjønner ikke at folk kommer seg til å gjøre sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. oktober 2010 #1347 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så utrolig kjipt og dårlig gjort. Tror jeg hadde gått i taket av noe sånn altså! Ikke at det hjelper, men jeg hadde kanskje følt meg litt bedre selv Så fint å lese at du trives i praksis. Håper det fortsetter sånn hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. oktober 2010 #1348 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så utrolig feigt!!!! Kjenner jeg blir irritert på dine vegne.. Lykke til videre i praksis Hvor lenge skal du være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1349 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja jeg ble rett og slett fly forbannet. Bilen skal sjekkes på verksted neste uke, så da får vi vel et fint prisoverslag.. Praksisen er gull, hadde min første time i dag. Stressende, men veldig gøy! Skal ha praksis til og med uke 46, fire uker denne gangen. Skulle gjerne hengt med mer i bøkene til folket, men tiden går fra meg og jeg har ikke overskudd til det rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. oktober 2010 #1350 Del Skrevet 27. oktober 2010 Uff, håper skadene er mindre enn du tror. Blir så sin når folk gjør sånn! Godt du koser deg med praksisen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. oktober 2010 #1351 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja jeg ble rett og slett fly forbannet. Bilen skal sjekkes på verksted neste uke, så da får vi vel et fint prisoverslag.. Praksisen er gull, hadde min første time i dag. Stressende, men veldig gøy! Skal ha praksis til og med uke 46, fire uker denne gangen. Skulle gjerne hengt med mer i bøkene til folket, men tiden går fra meg og jeg har ikke overskudd til det rett og slett! Så spennende!! Ikke tenk på bøkene våre, de ligger her til den dagen du har tid og vil lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. oktober 2010 #1352 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så spennende!! Ikke tenk på bøkene våre, de ligger her til den dagen du har tid og vil lese Det er så gøy å lese i boka di for tiden; du virker så fokusert og glad, rett og slett! Og det smitter Uhm ... Nå tenker jeg ikke på bilen selvsagt; en må kunne forvente normal folkeskikk av medmennesker, men selv en slik opplevelse ser ikke ut til å få deg ut av balanse når det gjelder dine prioriteringer, og det er Suprabra, Supra!! Og så moro med praksis, som du trives med! Stress følger gjerne med til du blir mer kjent med oppgavene dine (gjelder uansett jobb: tenker det er mange som kan gi deg gode eksempler på det, så jeg venter med mitt ) Jeg tror ( kremt; drister meg faktisk til å si "vet" !! ) barna dine er heldige jeg, som har deg som lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2010 #1353 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så gøy at praksisen er stas Så krysser jeg fingerne for at det ikke blir så dyrt med bilen... Det må da være lov å håpe på et mirakel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 28. oktober 2010 #1354 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kos deg i praksis!!! Det er den viktigste tiden i utdanningen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1355 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jaaaa, praksis er artig! Hadde en totalt bortkastet "integreringsdag" i dag, der alle var tilbake på skolen for felles diskusjon/planlegging/osv. Utorlig provoserende hvor lite forberedt enkelte ALLTID er. Jaja. I morgen skal jeg ha norsk med begge klassene, og er veldig spent. De har lært om forfattere den siste tiden, så i morgen tenkte jeg de skulle få være forfattere selv også. Har laget heftede bøker til alle, med tittelen "boka om meg", siden de har hatt om biografier også. Og så skal vi dra inn samfunnsfag, siden temaet der er "hjemsted". Tverrfaglig - ka-ching! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2010 #1356 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kreativt! Det er så gøy å se at du koser deg med jobbinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1357 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg koser meg noe enormt, skulle bare gjerne hoppet noen år frem i tid og fått litt mer rutine inn i fingrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 28. oktober 2010 #1358 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så flott at du koser deg i praksis! Det tyder jo på at du har valgt rett utdanning, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. oktober 2010 #1359 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg koser meg noe enormt, skulle bare gjerne hoppet noen år frem i tid og fått litt mer rutine inn i fingrene.. Det kommer, det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 #1360 Del Skrevet 28. oktober 2010 Herlig å lese at du koser deg med praksis! Virker midt i blinken dette altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå