lilljan Skrevet 22. oktober 2010 #1321 Del Skrevet 22. oktober 2010 GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. oktober 2010 #1322 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det snødde visst her i går også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 22. oktober 2010 #1323 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. oktober 2010 #1324 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg Supra! Hilsen rar sau som er vokst opp i rar bygd i Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. oktober 2010 #1325 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg til Supra og alle bygdetullingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. oktober 2010 #1326 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg til Supra og alle bygdetullingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1327 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for alle hilsner! Har vært ute på en fantastisk middag sammen med mannen og en kollega/kamerat av han. Vi lo, skravlet, spiste, drakk (jeg kjørte..). Det ble dyrt, både pengemessig og kalorimessig. Men akk, så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1328 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og forresten så vasket jeg badet (skrubbet flisene inni dusjen til jeg var hudløs på fingrene nesten!), gangen, kjøkkenet, stuen og kontoret. Ryddet, støvsugde, tørket støv. Det ser så lekkert og rent ut her nå at det er en fryd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. oktober 2010 #1329 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og forresten så vasket jeg badet (skrubbet flisene inni dusjen til jeg var hudløs på fingrene nesten!), gangen, kjøkkenet, stuen og kontoret. Ryddet, støvsugde, tørket støv. Det ser så lekkert og rent ut her nå at det er en fryd! Så flink du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 23. oktober 2010 #1330 Del Skrevet 23. oktober 2010 Oi, superhusmor altså! Jeg er skikkelig imponert! Og det hørtes skikkelig koselig ut med middag ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg var rett og slett dødsflink! Brukte nesten fire timer! :dåne: Forresten så har jeg laget meg en trenigsdagbok. Ønsket meg en oversikt uten å spamme ned denne boken, så da ble det sånn. Det er fullstendig frivillig å kikke i den eller hva som helst, men da har jeg i alle fall nevnt det! Og apropos det så veide jeg meg i dag og vekten viste -2,1kg fra mandag. Til tross for middagen i går! Men så har jeg vært nazi hele uka og.. Håper det holder seg til mandag! Nå er vi skikkelig sløve. Ikke mange timene siden jeg stod opp, og har egentlig bare hatt en lang dusj og surfet på nettet etter det. Deilig med sløve helgedager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1332 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det ble en lang gåtur i går, og en lang gåtur i dag. Fikk opp pulsen og fikk svettet godt. Føler meg alltid så vel etterpå, og nå er planen litt lesing igrunn. Noe med kylling til middag, må bare surfe frem en god og lett oppskrift først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 24. oktober 2010 #1333 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det ble en lang gåtur i går, og en lang gåtur i dag. Fikk opp pulsen og fikk svettet godt. Føler meg alltid så vel etterpå, og nå er planen litt lesing igrunn. Noe med kylling til middag, må bare surfe frem en god og lett oppskrift først! MMMMMM, nå fikk jeg lyst på kylling også! Men her blir det grændis.. Vet du, når jeg leste gjennom boka di så ble jeg så gira og inspirert til håndarbeid at jeg tok frem strikketøyet mitt igjen!! Så kanskje det blir et teppe til min søster til jul i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så bra da! Håndarbeid er dødsgøy det! Så får man laget fine ting og greier! Jeg lette frem pledd-prosjektet mitt i går kveld jeg også, det er jo en super vinteraktivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2010 #1335 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, håndarbeid er gøy. Her veksles det mellom å lime engler og strikke skjerf denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 24. oktober 2010 #1336 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er kjempe artig Er bare at jeg aldri får fingeren i gang og starter igjen.. det kommer litt sånn i perioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #1337 Del Skrevet 25. oktober 2010 God mandagsmorgen Supra! Enig i at håndarbeid er gøy, men jeg er redd for å begynne med noe, for jeg blir så oppsøukt av det og syns det er så moro at da har jeg ikke tid til noe annet Men kunne tenke meg å bruke litt tid på å male igjen. Det er veldig moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 25. oktober 2010 #1338 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 #1339 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. oktober 2010 #1340 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vil også vinke! God tirsdag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå