Supramundane Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1301 Del Skrevet 20. oktober 2010 Neida, jeg er her jeg. Har bare ikke så mye å fortelle. Går mest i lesing for tiden og det er ikke fryktelig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #1302 Del Skrevet 21. oktober 2010 Koselig å se deg uansett, selv om du mener du ikke har så mye spennende å fortelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 21. oktober 2010 #1303 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg synes lesingen din er kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. oktober 2010 #1304 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg synes lesingen din er kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1305 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg blogger en del på den andre bloggen jeg har da, den som ikke er knyttet til KG. Dere er jo veldig velkomne inn der! Akkurat nå sliter jeg litt med å komme i gang. Skal ut i praksis neste uke, og de fire neste ukene sammenhengende da, og er litt stressa. Tror det blir artig, men også veldig krevende. Så jeg sitter og skal skrive et refleksjonsnotat, med forventninger til meg selv, skolen og ja.. det er vanskelig. Og så snør det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #1306 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så spennende med praksis! Tviler ikke på at det blir krevende, men sikkert veldig spennende og givende også her, og fantastisk høstvær! Vil uuuut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 21. oktober 2010 #1307 Del Skrevet 21. oktober 2010 Praksis blir vel spennende! Tenker at det er det du lærer mest av. Får knagger å henge teorien på Her snør det også, men jeg tenker at det nok blir mest regn ut av det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #1308 Del Skrevet 21. oktober 2010 *har sluttet å snakke om været* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. oktober 2010 #1309 Del Skrevet 21. oktober 2010 Legger igjen en liten hilsen Lykke til med studiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1310 Del Skrevet 21. oktober 2010 Åhhh RR, jeg lo godt da jeg så snøværet deres. Den som ler sist... var det noen som sa? Hyggelig med hilsen InLoveWithLife I dag har vi faktisk hatt Supramundane's suppe til middag, helt utrolig nydelig grønsakssuppe med kjøttpølse. Stappmett og kalorifattig. Hurra! I tillegg har jeg vært ute og måkt snø i 20 (!) minutter istedet for dagens gåtur. Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. oktober 2010 #1311 Del Skrevet 21. oktober 2010 Åhhh RR, jeg lo godt da jeg så snøværet deres. Den som ler sist... var det noen som sa? Hyggelig med hilsen InLoveWithLife I dag har vi faktisk hatt Supramundane's suppe til middag, helt utrolig nydelig grønsakssuppe med kjøttpølse. Stappmett og kalorifattig. Hurra! I tillegg har jeg vært ute og måkt snø i 20 (!) minutter istedet for dagens gåtur. Jeg er fornøyd! Oi, snør det så mye i Bergen nå? Syns snø så langt sør er litt tidlig jeg.. Men er vel bare snakker om dager (kanskje til og med bare timer) før det kommer her på østlandet også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. oktober 2010 #1312 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nå er jeg ikke heelt sikker på hvor RR bor, men innbiller meg vi ikke er så langt fra hverandre. Har nesten ikke snødd her i det hele tatt, kom litt (mye) snø i et kvarters tid i ettermiddag Suprasuppa er god! Hvis det er den oppskriften du la ut på bloggen din for leeenge siden har jeg laget den en gang jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1313 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det snør og snør i Bergen, men heldigvis ser det ut til å smelte litt nå! Ikke noen fan! Suppen er god ja Mahareth! Og så enkel!! Kalorifattig også, så det er jo en bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #1314 Del Skrevet 21. oktober 2010 Var mye snø i lufta ei stund, før det ga seg. Og så kom !! Oooo herlige Litt glatt på enkelte parkeringsplasser, men fint å kjøre på veien. Men skal visst ikke langt inn i landet eller østover/vestover før det har kommet over 10 cm... Så vi har visst kommet greit fra det Mahareth (er du fra disse trakter altså? ) Så da ler jeg litt til slutt allikevel a-ha konsert på radio ----> LYKKELIG FUGGEL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. oktober 2010 #1315 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kan se sånn ut ja, selv om jeg er en av disse rare menneskene som er oppvokst langt inne i rare bygder i vest-agder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 #1316 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skal ikke kimse av rare bygder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1317 Del Skrevet 21. oktober 2010 Mannen min kommer fra en rar bygd Aust-Agder, er det verre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 22. oktober 2010 #1318 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei, ikke tull med rare bygder i Aust-Agder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2010 #1319 Del Skrevet 22. oktober 2010 Rare bygder i Agder? :klø: Kan jeg ikke tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. oktober 2010 #1320 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg fra ei som er vokst opp i ei rar bygd i Buskerud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå