Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

God helg!

Mannen reiste ut i nordsjøen i dag, sånn plutseligtur. Og det ser ut som at han skal på plutseligtur til Korea i slutten av neste uke, men det er ikke sikkert. Får bare se, jeg skal nå uansett lese så det spiller egentlig ingen rolle.. :ler:

Har handlet inn til helgen, så jeg tror dette blir en sløøøøv innehelg med pledd, bøker, tv og koos. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som en deilig Supra kveld for den flittige studenten :klem: Og plutselig er mannen tilbake igjen :ler:

God Helg, Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble både taco og xfactor ja, senkveld også - så jeg er happy! :jepp:

Det er litt enklere for oss da lilljan, som ikke har barn! :ler: Hadde jeg hatt to små er det ikke sikkert jeg hadde vært like smidig altså... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

:vinke:

Blitt gressenke igjen du da. Også helt til Korea da gitt! Ikke at det spiller så stor rolle hvor de er når de er på jobb. Langt unna er de uansett, og ikke får en se dem - enten de er i nordsjøen eller Korea.

Håper du har fått lest mye i helgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått lest litt i alle fall.. :ler: Han kommer hjem igjen i morgen, Koreaturen er usikker. Sånn er det alltid, beskjeder og kontrabeskjeder.. :ler: Jeg har en tommelfingerregel i at jeg alltid forventer at han er borte i HELE arbeidsperioden sin, og så er hver hjemmedag i den perioden en bonus. Da blir jeg aldri skuffet.

I dag kom jeg meg ut og gikk tur. Den var ikke lang, bare en halvtime, og ikke hard - men vond. Ryggen har trøblet i den siste tiden og jeg vet akkurat hvorfor.. Jeg beveger meg ikke nok. Så nå må jeg få ut fingeren. Det var vondt å gå, men etter jeg kom hjem har ryggen allerede vært mye bedre. Fikk tatt situps og armhevinger også, så jeg er fornøyd. :jepp:

Må bare finne meg noe mat nå, magesekken skriker i sinne nesten.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så bra at du fikk gått litt tur! Ryggen krever gjerne jevnlig bevegelse for å være fornøyd, det gjør i alle fall min.. Blitt litt mye stillesitting på meg også i perioder, og da varsler ryggen... Skal bli godt med litt hverdager igjen, og et par gode treningsøkter! Byvims blir liksom ikke det samme... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden - plutseligturer til andre siden av kloder er virkelig ikke småtterier!

Håper mandagen er bra og lesingen og studeringen fortsatt går fint. Lenge siden vi har fått noen studentoppdateringer nå, syns jeg (eller er det jeg som ikke følger med :vetikke: ??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ryggen ble rett og slett mye gladere i meg i går, så jeg tenkte å prøve meg på en gåtur i dag også, selv om regnet pisker på vinduene.. :roll:

Studentlivet går veldig bra! Har nettopp levert en oppgave i pedagogikk, og i dag skal jeg levere en elevtekstanalyse. Utrolig hvor mye man kan tolke ut i fra en liten tekst, altså. Så hodet mitt er fullt av grammatikk, fonetikk og morfologi for tiden. Artig! Føler det går veldig bra, men lesingen har dabbet litt av. Skal ta meg selv i nakken denne uken, for jeg må få ting gjort!

Og så gleder jeg meg til å hente mannen på heliporten 12:30... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...