Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

God bedring, Supra!

Hodepine er noe skikkelig herk... Kan være totalt lammende når det herjer som verst. Har du snakket med legen ang feks migrene? Jeg har nær familie som er plaget av migrene, og var ikke i tvil da det smalt hos meg første gangen. Aldri hatt så vondt i hele mitt liv, hodepinetabletter hjalp ikke det spøtt, og tårene rant og jeg trodde hodet skulle sprenges. Fælt! Men en sjekk er uansett ikke dumt, om det er synet, migrene eller noe annet.

Håper virkelig du sover dette greit av deg, og at resten av uken blir fiiiin! Har dere høstferietendenser?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring, Supra! :klem:

-- bedrer det seg ikke, håper jeg du sjekker synet. Dessuten er det ingen dum idé å stirre ut av vinduet iblant når du studerer som verst, og fester blikket laaaaangt borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg kjenner godt til hodeverk pga synsfeil :sjenert: Anbefaler virkelig en sjekk, om så bare for å utelukke det ;)

Studiedager er litt deilige de også vil jeg tro :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg kjenner godt til hodeverk pga synsfeil :sjenert: Anbefaler virkelig en sjekk, om så bare for å utelukke det ;)

Studiedager er litt deilige de også vil jeg tro :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Supra! :klemmer:

Håper du er bedre i dag. Og jeg er enig med de andre. En synstest kan gjøre studietiden din mye lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OH YEAH! Ingenting er som å våkne klar i toppen når man har hatt helt latterlig vondt. Lurer meg på om det ikke var en "vanlig" hodepine, det var ganske spesielt. Tårene trillet, ikke fordi jeg var så lei meg, men fordi det var så vondt. Merkelig opplevelse!

Skal få sjekket synet bare for å være på den sikre siden, men jeg er ærlig talt redd for å komme inn i en negativ spiral hvis jeg har LITT pluss eller minus, begynner med briller, og så baller det på seg. Eller er det bare en myte?

Jeg hadde lovet meg selv å sove så lenge jeg bare klarte i dag, og så våknet jeg klokken kvart på ni. Jaja, god døgnrytme er helt okei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myet og myte... det er sånn at når du er vant til å se dårlig så merker du ikke så mye til det, men når du får hjelpemidler så vil du etterhvert bli vant til hvor behagelig det er å ha dem. MEN det er utrolig stressende for hodet ditt å kompensere for evt dårlig syn hele tiden, så sjekk du.

Er du redd for å se dum ut med briller finnes det linser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for friske Supra! :)

Jeg er rimelig sikker på at det bare er en myte, det er vel heller stikk motsatt, jo lenger man går uten briller jo verre blir det. Da anstrenger man bare øynene unødvendig, og synet blir verre. Grunnen til at folk sier at de blir verre etter at de begynner med briller er vel rett og slett at en synsfeil kommer gradvis, så selvfølgelig blir man ofte verre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Titter bare innom for å si hei :)

Godt å se at hodepinen er borte. Det med syn har jeg ikke peiling på, så jeg har ikke noe lurt å bidra med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg tror det bare er en myte, det blir sjeldent stort verre så lenge du bruker riktig styrke på briller/linser. Men det er viktig med gjevnlige kontroller, så eventuelle endringer blir oppdaget og linser/briller korrigert :)

Men den hodepinen hørtes mye verre ut enn det jeg har hatt, selv når jeg går uten briller/linser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har aldri hatt sånn hodepine før jeg altså. Det var helt ekstremt. Skjer det igjen skal jeg ta det til legen, men enn så lenge føler jeg meg helt fin! :ler:

Har fått levert oppgave i kveld, sitter med en annen en nå. Skal snart smøre kvelds til mannen som syns "brødskiver er best når du smører de" ... :ler: Luringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Lur mann, og lettlurt (les: snill) kone :fnise:

God morgen, Supra!

:jepp::fnise: Men så er det ganske kos å smøre kvelds til en som setter pris på det! Og jeg elsket å få kveldsmat av bestemødrene mine og mammaen min da jeg vokste opp; de var så flinke til å gjøre det koselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Supra!

Heldig den mannen din, tror jeg. Det er nå koselig å skjemme bort folk litt også da. Være litt omsorgsfull, rett og slett, og det tror jeg du er veldig flink til.

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...