Roadrunner Skrevet 1. oktober 2010 #1201 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vimser innom og hilser på Veldig enig i øvrige betraktningene her, du virker som ei herlig jente, Supra! Snille jenta! Håper du har en fin fredag, og at dere får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2010 #1202 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så spennende med praksisdager! Jeg husker fra barneskolen og ungdomsskolen at lærerstudenter var det absolutt morsomste vi visste. Det ble gøyal undervisning og morsomme folk å være sammen med osv... Stor stas. Og god fredag da du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. oktober 2010 #1203 Del Skrevet 1. oktober 2010 Praksisplass er bra! Håper dere går en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. oktober 2010 #1204 Del Skrevet 1. oktober 2010 God helg, søte Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1205 Del Skrevet 3. oktober 2010 God helg, avrundet med RBK-seier i kveld. Herlig! Har lest og skrevet oppgave hele helgen, og så var vi ute i går kveld og spiste middag. Artig! Er alt for våken til at dette blir en tidlig kveld kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 3. oktober 2010 #1206 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) God helg, avrundet med RBK-seier i kveld. Herlig! Har lest og skrevet oppgave hele helgen, og så var vi ute i går kveld og spiste middag. Artig! Er alt for våken til at dette blir en tidlig kveld kjenner jeg.. Jeg er alt for trøtt til at dette blir en sein kveld Kjekt å gå ut å spise middag sammen, gikk dere like hjem etterpå eller nøt dere byens gater i det nydelige høstværet Endret 3. oktober 2010 av lilljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. oktober 2010 #1207 Del Skrevet 3. oktober 2010 Godt å se at du har hatt en fin helg Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. oktober 2010 #1208 Del Skrevet 4. oktober 2010 Godt å lese at studiene dine fortsatt går på skinner virker det som! Og at du har fine dager Ha en fin mandag, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2010 #1209 Del Skrevet 4. oktober 2010 Håper mandagen blir bra, tross trolig sen kveld i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1210 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, klokken ble faktisk 2 før vi sovnet. Men vi la oss en god stund før det. Lå og snakket, og det ene førte til det andre. Klager ikke! Nå er det grammatikk og trøtt i trynet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2010 #1211 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1212 Del Skrevet 4. oktober 2010 Straffer seg å ha sexy kar i sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. oktober 2010 #1213 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. oktober 2010 #1214 Del Skrevet 4. oktober 2010 Urutinert! Det gjelder å legge seg tidlig så man har god tid til slikt *gliser* eller eventuelt legge seg midt på dagen og sove når det er kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. oktober 2010 #1215 Del Skrevet 4. oktober 2010 og sier som Suzy, gjelder å legge inn tid til både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 4. oktober 2010 #1216 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herlig lesning her ja Leste på FB, og er spent på om du ble fornøyd med hårfargen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2010 #1217 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gleder meg til å høre om frisørbesøket! Og snart er det Supra-bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1218 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ikke bare Supra-bursdag, Suzy-bursdag og lilljan-bursdag også! Ble veeeldig fornøyd med klippen denne gang, bilde ligger på fb! Er så latterlig trøtt i trynet at jeg kjenner det er kveld snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2010 #1219 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du ble kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 4. oktober 2010 #1220 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så flott du ble!!! Du er heldig som kler å være så lys, jeg har alltid lyst å bli det, men ender bare med ødelagt hår. Flott var du iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå