Gjest Mahareth Skrevet 24. september 2010 #1181 Del Skrevet 24. september 2010 Innom med en god helg- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 25. september 2010 #1182 Del Skrevet 25. september 2010 God helg, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. september 2010 #1183 Del Skrevet 27. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 27. september 2010 Puh. For en helg. Fredag reiste vi til trøndelag, kom frem sent på kvelden. Hele lørdag gikk med på besøk her og der, og mest mulig tid med småsøsken. Opp tidlig på søndag, kjørte 07:30. Tok turen via Molde og Ålesund, nydelig natur hele veien .. men seks ferger er dritkjedelig. Med en del venting og en lang matpause endte vi opp med 16t i bil, og var fremme nærmere 23:30. Helt forferdelige siste timer, men vi kom oss hjem. Kommer aldri til å kjøre så langt i ett igjen, det er så utmattende og ..uff. Tungt å stå opp i dag, men det gikk greit. Kom meg på skolen og hadde to flotte forelesninger. Føler jeg forstår grammatikken også nå, det gir en boost til motivasjon og mestringsfølelse. Sliiten... leser litt til og så er det senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 27. september 2010 #1185 Del Skrevet 27. september 2010 For en kjøretur! Vi kjørte i 7 timer på fredag (i kø) og 5 1/2 på søndag og det var mer enn langt nok synes vi. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #1186 Del Skrevet 27. september 2010 :dåne: Ja det var virkelig turen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 28. september 2010 #1187 Del Skrevet 28. september 2010 God tirsdag, suprastudenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. september 2010 #1188 Del Skrevet 28. september 2010 Dere har hørt at det går sånn derre flyvemaskiner mellom Bergen og Trondheim, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 28. september 2010 #1189 Del Skrevet 28. september 2010 Dere har hørt at det går sånn derre flyvemaskiner mellom Bergen og Trondheim, sant? Gud og faaaader så moderne vi skulle være her da, hvaaa er så ille med hest og kjerre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 28. september 2010 #1190 Del Skrevet 28. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. september 2010 #1191 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg flakset på tur i en Fokker 50, det er vel omtrent etterfølgeren til hest og kjerre... Lurer på hvor han med fjernkontrollen står? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. september 2010 Forfatter #1192 Del Skrevet 29. september 2010 Litt vanskelig å få med seg nybilen på flyet, men ellers er forslaget veldig godt! Tiden flyr.. Jeg var i tingretten i går og i dag, og har fått en aha-opplevelse på hvordan rettssystemet fungerer. Det var veldig fortvilende i går, må jeg si. Uten å gå inn på detaljer så ble dommen gitt under dissens, der jeg var mindretallet. Det var utrolig lærerikt, selv om det var vanskelig, så jeg håper vel egentlig jeg får gjøre det flere ganger. Og så må jeg nevne noe som virkelig rørte meg fra i går kveld; jeg og mannen skulle lage mat, og når han reiser seg fra sofaen så stopper han i steget - akkurat som at han tenker på noe - og sier.. "Vet du hva det beste med deg er?", jeg sier nei, og han sier: "Du er så utrolig forståelsesfull." Han fortalte hvordan han opplever at jeg aldri mukker når det er turer hit og dit, om det så er med jobb eller kamerater, når det er lange dager på jobb eller grisefylla med venner. Han hadde vært innom bedriftshelsetjenesten i Krs, for oppfølging opp mot Korea-turene, og der hadde de snakket om at for veldig mange så sliter det veldig på forholdet å ha en sånn jobb, og hvor mange i bransjen som ender opp med å skilles. Han sa at han da hadde tenkt, og kjent inne i magen, at det ikke var noe tema overhodet for oss. Det syns jeg var godt å høre... At han føler han har rom til å gjøre det han vil, det finnes ingen begrensninger. Det var tydelig at han verdsetter meg, og det gjør meg så glad, så glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 29. september 2010 #1193 Del Skrevet 29. september 2010 Dan synes jeg mannen din er en klok mann for uten å ha møtt deg synes jeg også at det skinner gjennom at du er så omtenksom. Jeg kjenner ingen andre enn deg som tenker positivt om en jul uten mannen og som gir fra seg brudekjolen til en desperat brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 29. september 2010 #1194 Del Skrevet 29. september 2010 Enig med liljan. Selv om jeg aldri har møtt deg, så kommer det så tydelig fram hvor omsorgsfull og god du er, og at du alltid har tanke for andre. Så deilig at du har en mann som vet å sette pris på det, og sier det til deg Forresten, spennende med jurytjeneste. Det skulle jeg ønske jeg ble plukket ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2010 #1195 Del Skrevet 29. september 2010 Støtter de to over meg - han er dritheldig han mannen din og det er det jammen bra han vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. september 2010 #1196 Del Skrevet 30. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2010 #1197 Del Skrevet 30. september 2010 Har startet på oppdateringsrunden etter en drøy uke med lite besøk i andres dagbøker og blogger. Godt å se at du har det bra med studier og ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. september 2010 #1198 Del Skrevet 30. september 2010 Å, så koselig av mannen din å si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 30. september 2010 #1199 Del Skrevet 30. september 2010 Bare innom og hilser på. Regner med at vi begge har nok med å ha "sosialt samvær" med nordsjømennene våre nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 30. september 2010 Dere er nå søte.. Har vært en lang dag i dag. Møtte min øvingslærer på praksisskolen for første gang. Hun virket helt OK, og gruppen jeg har fått er fin. Så nå gleder jeg meg til første observasjonsdag i praksis - førstkommende onsdag! Blir artig å møte klassen og se hvordan den virkelige hverdagen i skolen er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå