Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Juhu! :ler:

Dere er en fin gjeng. Det skal dere vite. :hjerte:

Trøtt i trynet i morges. Lekte lenge med tanken på å bare bli hjemme, men nei - kom meg da på skolen. Sitter og leser med en kjempehyggelig jente i klassen.

Akk, så lykkelig jeg er over å studere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, da jeg kom hjem fra skolen i dag fant jeg en nydelig kar på sofaen her. I joggebukse og t-skjorte, bustete på håret og skjeggstubber. Herregud så forelsket jeg er. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, da jeg kom hjem fra skolen i dag fant jeg en nydelig kar på sofaen her. I joggebukse og t-skjorte, bustete på håret og skjeggstubber. Herregud så forelsket jeg er. :rødme:

Er det ikke deilig? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Det er fordelen med å være nordsjø-gressenke. En holder forelskelsen og lengselen ved like. Det er så deilig å få han hjem etter et par uker med savn :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Litt savn er bare godt. Fire uker med savn er litt i overkant, men det får gå det også. Det er den største fordelen med å være gressenke. Alle de 14 dagene er verdt det når han kommer hjem. Da er alt så godt og så koselig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det med savn , det er både godt og vondt på en gang. Nesten så jeg savner å savne kjæresten - det har liksom blitt vekk nå som vi er samboere.

Var det noen som sa aldri fornøyd? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...