Gå til innhold

Supramundane's suppe

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Ville bare si at det er godt å se deg tilbake i dagboka. Setter pris på deg, vet du :klem:

Håper du får en fin dag :)

Skrevet

Der var a endelig tilbake på plass :nigo:

Hurra! :hoppe:

Skrevet

Juhu! :ler:

Dere er en fin gjeng. Det skal dere vite. :hjerte:

Trøtt i trynet i morges. Lekte lenge med tanken på å bare bli hjemme, men nei - kom meg da på skolen. Sitter og leser med en kjempehyggelig jente i klassen.

Akk, så lykkelig jeg er over å studere!

Gjest wild bird
Skrevet

Godt å se at du fortsatt trives som student! :)

Og nå er vel gressenketilværelsen over for denne gangen også :)

Skrevet

Javisst, da jeg kom hjem fra skolen i dag fant jeg en nydelig kar på sofaen her. I joggebukse og t-skjorte, bustete på håret og skjeggstubber. Herregud så forelsket jeg er. :rødme:

Skrevet

Nååååhhh!!!!

:strix:

Søt du er, snuppa!

Skrevet

Javisst, da jeg kom hjem fra skolen i dag fant jeg en nydelig kar på sofaen her. I joggebukse og t-skjorte, bustete på håret og skjeggstubber. Herregud så forelsket jeg er. :rødme:

Er det ikke deilig? :strix:

Skrevet

Åhhh jeg er glad når Supra er glad! :hjerte: :hjerte: den forelskelsen den forelskelsen *sukk* Jeg sender Handy i nordsjøen noen uker!

Skrevet

:strix: Litt enig med Lilljan, hadde nesten vært verdt det å sende han vekk i noen uker :ler:

:klemmer:

Gjest wild bird
Skrevet

Det er fordelen med å være nordsjø-gressenke. En holder forelskelsen og lengselen ved like. Det er så deilig å få han hjem etter et par uker med savn :strix:

Skrevet

HAH, dere kan bare våge dere å sende A på Nordsjøen et par uker! :nei:

:rødme:

Skrevet
:ler: Litt savn er bare godt. Fire uker med savn er litt i overkant, men det får gå det også. Det er den største fordelen med å være gressenke. Alle de 14 dagene er verdt det når han kommer hjem. Da er alt så godt og så koselig!
Skrevet

Rart det med savn , det er både godt og vondt på en gang. Nesten så jeg savner å savne kjæresten - det har liksom blitt vekk nå som vi er samboere.

Var det noen som sa aldri fornøyd? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...