Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tannlegetimen kommer til å gå fint.. jeg får jo lystgass, så da bryr jeg meg ikke katten om hva som skjer. :ler:

Kjenner jeg gleder meg til han kommer hjem i dag. Han er så utrolig sluten, stakkars mannen.. Han har jobbet rett over 200 timer på to uker. Det syns jeg er så tullete at jeg har ikke ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos tannlegen (nyt rusen!) :ler:

200 timer på 2 uker? Det er jo totalt latterlig! 14 døgn av 24 timer er jo 336... Jobbe 200 av disse? Idioti! Hmpf!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er bare 13 døgn han har kunnet gjøre det på.. Så jeg syns rett og slett det er sprøtt. Han kommer til å være helt knekt når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du gaal. Øl og snus er klart i kjøleskapet. Jeg har handlet favorittmiddag og favorittpålegg. Sofaen står klar med pledd, og tven har Discovery. Alt er klart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Supra :vinke:

Lenge siden jeg har vært innom nå. Så er på en liten oppdateringsrunde. Så gøy at du trives på skolen, og så utrolig motivert du er. Skikkelig gøy å se.

Så kos at du har fått hjem supramannen. :rødme:

Go RBK! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ligger verdens nydeligste mann og sover på sofaen min. :rødme:

HVA?! Er kjæresten hos deg? :klø:

:ler:

Kos deg med mannen nå Supra ;)

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

200 timer på to uker ja, det er verre enn kjæresten min også det. :roll: Han jobbet vel 130-135 timer de to siste ukene til sammen, og denne uka blir det vel en 70 timer eller noe. Men han har dessverre ingen friperiode da. Snakk om å være gressenke, her jeg sitter klokka 22 og håper han snart kommer hjem. :(

Håper dere koser dere masse! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, så deilig å dele seng! Var ikke like lett å stå opp i dag som ellers.. :ler: Men nå er det skoletid! Ser dere senere! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...