Suzy Skrevet 24. august 2010 #941 Del Skrevet 24. august 2010 Wow.. oppe grytidlig i dag igjen. Det er litt uvant med morgen-Supra altså, men jeg er glad så lenge du koser deg med skolen og er motivert - og våken. Kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #942 Del Skrevet 24. august 2010 Håper du koooser deg på skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. august 2010 Forfatter #943 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg storkoser meg for tiden. Dette er seriøst det smarteste jeg noen sinne har gjort. Så mange flotte folk i klassen min også, vi får bedre og bedre kontakt og jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til hver dag fremover. God følelse! Ellers... Jeg hater syklister i dag. Måtte bråbremse og skeine unna for å ikke ta livet av en uoppmerksom syklist i dag, som kastet seg inn i veien fra fortauet. Nå er det faktisk sånn at man som syklist som skal inn i veibanen fra fortauet - eller krysse veien - HAR vikeplikt for biler. Men trafikkregler satt til side så er det alikevel utrolig dumt å ikke snu på hodet før man går inn som den desidert svakeste part. Som jeg skrev på facebook: "holdt på å ta livet av en syklist i dag. Til alle mine syklende venner vil jeg sitere Trygg Trafikk: "Dersom du som syklist kommer fra fortau og vil inn på, eller krysse veibanen har du alltid vikeplikt for andre trafikanter." Vikeplikt eller ikke - det spiller ingen rolle når man ligger smurt utover asfalten!!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 24. august 2010 #944 Del Skrevet 24. august 2010 Ekkelt med sånne nesten-ulykker. Blir jo helt skjelven av sånn :gjeiper: Godt det gikk bra da! Ellers henger jeg meg bare på koret av ros. Er så glad for at du storkoser deg og trives med studier. Og ikke minst at du er så dedikert og strukturert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #945 Del Skrevet 24. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. august 2010 Forfatter #946 Del Skrevet 24. august 2010 :søvn: Trøtt i trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #947 Del Skrevet 24. august 2010 Sov godt Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. august 2010 Forfatter #948 Del Skrevet 24. august 2010 Må prøve å holde ut litt til. Halv sju er i tidligste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. august 2010 #949 Del Skrevet 24. august 2010 Du må holde deg våken til minst klokka ni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. august 2010 Forfatter #950 Del Skrevet 24. august 2010 Ja, det går greit bare jeg kommer meg over "kneika". I morgen kommer mannen hjem, men han får seriøst ikke lov til å ødelegge døgnrytmen min. Vi er så fæle til å sitte opp og se på helt ubrukelige tv-programmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2010 #951 Del Skrevet 24. august 2010 Du klarer det nok. Du får finne noe å lokke han til sengs med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 24. august 2010 #952 Del Skrevet 24. august 2010 Kan ikke legge deg nå, det er jo Greys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. august 2010 Forfatter #953 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har allerede sett hele denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 24. august 2010 #954 Del Skrevet 24. august 2010 Du klarer det nok. Du får finne noe å lokke han til sengs med.... Hva er egnet lokkemiddel for å få menn i seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. august 2010 Forfatter #955 Del Skrevet 24. august 2010 Penger? Vanskelig kanskje, når han forsørger meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2010 #956 Del Skrevet 24. august 2010 Dere er jo satte kjerringer.... midler for å få menn til sengs er forbeholdt oss single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. august 2010 #957 Del Skrevet 25. august 2010 God morgen! Klar for ny dag? Sovet godt i natt? Håper onsdagen blir knall! Og så får du ta en liten alvorsprat med gubben, og si at nå er det i seng tidlig, for du er SuperSupraStudenten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2010 #958 Del Skrevet 25. august 2010 God morgen på deg Super-student-Supra Du får nok slite ut gubben før det blir for sent så skal du se han sovner til en vettug døgnrytme han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. august 2010 #959 Del Skrevet 25. august 2010 Sover Supra lenge i dag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. august 2010 Forfatter #960 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, i dag har jeg sovet til rett før 9! HAr undervisningsfri på onsdager, og normalt sett ville jeg vært på skolen uansett, men jeg skal til tannlegen om ikke lenge.. Tannlegen ... ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå