Supramundane Skrevet 21. august 2010 Forfatter #901 Del Skrevet 21. august 2010 Takk! Litt mer vant nå, det ble bare mye kortere enn jeg hadde tenkt. Det er ikke så ille at jeg føler jeg må gå med lue liksom, ble bare litt overrasket! Tapas på menyen her i kveld.. mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 21. august 2010 #902 Del Skrevet 21. august 2010 Kos deg med tapas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. august 2010 Forfatter #903 Del Skrevet 22. august 2010 Klokken ble 2 før jeg kom meg i seng i går, men jeg våknet av meg selv 0830. Slumret til litt over 9, og nå jeg er oppe. I dag blir lesedag. Vi er allerede godt i gang og har fått hele tre oppgaver som skal inn denne uken. Jeg kan få gjort alle i dag hvis jeg er effektiv. Snakket med mannen i går kveld og han gleder seg så enormt til å komme hjem.. det varmer hjertet mitt å høre. Gleder seg til å kose meg og sitte i sofaen og se tv med meg. Han sa det flere ganger, og det er så godt å høre.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #904 Del Skrevet 22. august 2010 Så godt med sånne samtaler med mannen. Tenker det blir godt å få han hjem Kos deg med studier i dag! Vet at du fikser alle oppgavene dine, når du har bestemt deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 22. august 2010 #905 Del Skrevet 22. august 2010 Så godt at mannen savner deg. Det skal bli litt annerledes for han å komme hjem denne gangen til en aktiv Supra, du må legge inn litt tid til han i studiene dine og Assså, det er baare såå rart at du går på skole og er gift, lissom Ha en fin søndag i øspøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2010 #906 Del Skrevet 22. august 2010 Det virker jo som alle ting går din veg nå Supra. Døgnrytmen, stuiene, forutsigbarhet i forhold til nav og en mann som gleder seg til å komme hjem til deg. Det er rett og slett en fryd å følge deg for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2010 #907 Del Skrevet 22. august 2010 Kos deg med studier og oppgaver i dag! Mye herlig positivitet i boka di nå altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. august 2010 Forfatter #908 Del Skrevet 22. august 2010 Ja... solen skinner for meg akkurat nå. Selv om det regner, forsåvidt. Godt å ha det sånn, så jeg håper bare at det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. august 2010 Forfatter #909 Del Skrevet 22. august 2010 Happy med arbeidsinnsatsen her i dag, har lest noen hundre sider pensum og kokt det ned til et fint sammendrag. Gleder meg til å gå på skolen i morgen kjenner jeg. Vi begynner ikke med forelesning før 13:30, men planen er å være der til 07:30 uansett. Hvorfor ikke. Greit å holde seg på forskudd syns jeg. Sitter og ser fotballkamp, RBK-MFK, og er mer enn middels engasjert. Roper og hoier... ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. august 2010 #910 Del Skrevet 22. august 2010 Superstudenten.... Regner med at det er MOlde som er favoritten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. august 2010 Forfatter #911 Del Skrevet 22. august 2010 Øhhh.... Nei. Selvfølgelig ikke! :spy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2010 #912 Del Skrevet 22. august 2010 Superstudenten.... Regner med at det er MOlde som er favoritten?? Du er virkelig på hugget i dag. Først snakker du om fårikål inne hos Fuggel'n. Og her spør du om Molde er favoritt... *henter paracet til syk Skravla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. august 2010 #913 Del Skrevet 22. august 2010 Innom og oppdaterer meg etter ei lang helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. august 2010 #914 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Øhhh.... Nei. Selvfølgelig ikke! :spy: Endret 22. august 2010 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. august 2010 Forfatter #915 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har et hjerte som banker kraftig for Rosenborg, det har nok noe med oppdragelsen å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. august 2010 #916 Del Skrevet 22. august 2010 Skjønner ikke at det går an å være Rosenborg-fan. START er eneste alternativet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. august 2010 Forfatter #917 Del Skrevet 22. august 2010 Pøh. Nå er det natta her, må komme meg opp i morgen tidlig. Blir spennende å se hvordan jeg klarer det etter helgen! God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. august 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 23. august 2010 *gjesp* Så tidlig oppe har jeg ikke vært siden jeg har tatt fly, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. august 2010 Forfatter #919 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Forresten så er jeg ikke så veldig gjesp. Det gikk fort over. Nå er det dusjen, og så havregryn til frokost kjenner jeg. ♫ God morgen alle sammen. God morgen far og mor. God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster. God morgen fugler små. ...God morgen kjære lyse sol. På him’len klar og blå! Hei hå! ♫ Endret 23. august 2010 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 #920 Del Skrevet 23. august 2010 Skjønner ikke at det går an å være Rosenborg-fan. START er eneste alternativet Så inderlig enig! Forresten så er jeg ikke så veldig gjesp. Det gikk fort over. Nå er det dusjen, og så havregryn til frokost kjenner jeg. ♫ God morgen alle sammen. God morgen far og mor. God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster. God morgen fugler små. ...God morgen kjære lyse sol. På him’len klar og blå! Hei hå! ♫ Du syke, syke menneske.... Hvordan er det mulig å være så våken? På en mandag? Etter å ha vært i seng rundt midnatt? :dåne: Ååååhhh! Noen ganger kan jeg forbanne dette søvnbehovet mitt altså! Døgnet blir så kort! Du leste noen hundre sider i går? Gale jenta! Bøyer meg i støvet! Håper mandagen blir kjempefin!! SuperSuprastudenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå