Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen skal bli fulle og pule rundt :fnise: mens andre skal få seg en utdannelse og ha det moro. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var samme jenta, så jeg tror hun muligens stod sist i køen når det sunne bondevettet ble delt ut.. :ler: Ser for meg noen artige år med hun her, gullkorn på gullkorn. :ler:

Kom meg lettere opp i dag enn de andre dagene, det var deilig. Nå skal jeg frese inn på lesesalen og gjøre mitt. Forelesning fra 11-15, og så er det HELG! For første gang på ett år har jeg gjort meg fortjent til helg, så det skal bli deilig!

Ha en fin dag, dagmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Du er på skolen FIRE TIMER før forelesning på en fredag? :dåne:

:pls:

Koooos deg Supra, hils Gambia-vennen! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med RR: FIRE timer før en forelesning - på en FREDAG!? :hakeslepp:

Og jeg som nesten ikke kom meg ut av senga i dag!

Den derre klassekameraten din virker relativt blåst gitt... Trøste og bære :roll: Og nei, jeg tror ikke vi alle var sånn da vi var 19 år.

Hils Gambia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i nærheten av klassesnuppa di :fnise: ikke da jeg var 16, ikke da jeg var 19 og ikke senere. Men noen må jo stå for underholdninga også :ler:

Vi gleder oss til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at jeg aldri har vært sånn heller. Jeg hadde i alle fall vett til å late som om at jeg skulle studere seriøst, selv om jeg ikke gjorde det.... :roll:

Gambia var ferdig på salen her da jeg kom inn, så vi snakket litt. Han sa han dessverre ikke kunne møte meg her i morgen til samme tid, da skulle ha sove. :fnise:

Syns det er artig at dere blir så sjokkerte over døgnrytmen, men jeg skjønner jo at jeg har lagt listen for det selv med tanke på "friåret" mitt.. :ler: Men det er egentlig veldig logisk. Målet er å ha en full arbeidsdag på skolen, ser ingen grunn til å ikke ha det. Da tenker jeg sånn ca 8-16. Hvis jeg skulle kjørt så jeg var her til 8 ville jeg havnet i bilkø, og brukt minst dobbelt så lang tid hit. Nå bruker jeg 15-20 ca, avhengig av hvordan jeg treffer på lysene. Kjører jeg i rushet ville det fort vært 40-50min. Og det blir jo litt for dumt, så da står jeg heller opp tidlig og ligger i forkant av køen, og har god tid til å lese. :jepp: Dette gjorde jeg da jeg jobbet også, for jeg gidder bare ikke stå i kø. (Og pluss at jeg er mer enn middels ivrig, det hjelper. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt den prioriteringen - jeg ville heller stått opp en time før enn å stå i kø jeg og.

Men ja - du har vel lagt lista sjøl ved å være oppe halve natta osv før, så da er det litt uvant å se deg her på samme tid som de vanlige morgenfuglene og morgentigrene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooooooooooood morning, sunshine. :)

Jeg kom i klassen med ei litt blåst ei da jeg begynte på skole igjen i 95.... men hun var 28 år. Så alderen behøver ikke å bety noe. Hun hadde litt av samme sjokket over at jeg var over 30 og begynte på skolen...... det skal sies at jeg fyllte 30 et par uker tidligere... og hun ble 29 en måned senere. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

God morgen til den ivrige studenten! Jeg er bare helt sånn :overrasket: når jeg leser dagboken din når for tiden. Ikke at jeg ikke trodde du skulle fikse dette, men SÅ ivrig trodde jeg ikke du skulle være.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ti minutter til forelesningen begynner. :duskedame:

Og jeg gleder meg virkelig til å følge deg og Blondie gjennom dette skoleåret. Du burde nesten skaffe deg en egen notatbok til å samle gullkornene i. Det kan bli en bestselger en gang i framtiden. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tipper Supra sitter klar med penn (eller nyspisset blyant?) og skrivebok på første rad i forelesningssalen...*

Bare godmodig mobbing Supra, er jo virkelig imponert over deg, og bittelitt misunnelig (du er liksom mer ordentlig student..).

Kooooos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...