Skravla Skrevet 19. august 2010 #841 Del Skrevet 19. august 2010 "før fuggel'n fiser" er et velkjent uttrykk for å stå opp alt for tidlig ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 Forfatter #842 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg tror fortsatt at sovehjertet mitt best liker å sove til nærmere 10, men det må nesten bare være sånn. Jeg må ikke være her så tidlig, men det virker litt mer fornuftig enn å få sove litt lengre. Har jo klart å legge meg i rett tid på kvelden også, så da går det greit. Var litt trøtt på ettermiddagen i går da, for jeg sovnet sittende på sofaen. Våknet av at jeg siklet på meg selv.... Fugler som fiser - den var ny! :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #843 Del Skrevet 19. august 2010 Altså, i denne sammenheng er jeg IKKE den fuggel'n, Sauen Her i sør heter det mer: "før faula fisår" (før fuglene fiser - for de som sliter litt med dialekta), og da blir ikke linken like direkte... For SÅ detaljert tror jeg ikke at jeg har vært her inne :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #844 Del Skrevet 19. august 2010 Betryggende å vite at du ikke deler riktig alle detaljer her RR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 19. august 2010 Altså, her må ingen være sjenerte! Det er bare å fise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. august 2010 #846 Del Skrevet 19. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 19. august 2010 #847 Del Skrevet 19. august 2010 Altså, her må ingen være sjenerte! Det er bare å fise! Ja har ikke gjort det foran Handy enda engang, og vi har vært sammen i 13 år men la gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #848 Del Skrevet 19. august 2010 *holder meg for nesa og løper ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 19. august 2010 #849 Del Skrevet 19. august 2010 *holder meg for nesa og løper ut igjen* Jeg gir meg ikke på at du må være meget klok. *klapperdenklokesauenpåhodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #850 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg gir meg ikke på at du må være meget klok. *klapperdenklokesauenpåhodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #851 Del Skrevet 19. august 2010 Klok? Med den lukta dere sprer handler man da på rent instinkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2010 #852 Del Skrevet 19. august 2010 Ja har ikke gjort det foran Handy enda engang, og vi har vært sammen i 13 år men la gå Jøsses! Den grensa er passert for lengst gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. august 2010 #853 Del Skrevet 19. august 2010 Jøsses! Den grensa er passert for lengst gitt Hos oss passerte vi vel den grensa i løpet av et par dager. Sånn går det når mannen er laktoseintolerant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. august 2010 #854 Del Skrevet 19. august 2010 Ja har ikke gjort det foran Handy enda engang, og vi har vært sammen i 13 år men la gå Det er godt gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #855 Del Skrevet 19. august 2010 Supraboka har visst blitt fiseboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #856 Del Skrevet 19. august 2010 It stinks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 Forfatter #857 Del Skrevet 19. august 2010 Stinks indeed! Jeg har en fise-glad mann, så her i huset er standarden satt! Jeg er supersliten, men akk .. så lykkelig. Skole er fantastisk. Rett og slett. Nå må jeg sløve litt, kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 19. august 2010 #858 Del Skrevet 19. august 2010 Jøss, her kommer man rett inn i den fiseskya Så bra at skolen går fint, og at du trives så godt. Klart du skal sløve litt og ta deg inn igjen. Nytter ikke å gå så hardt ut, og forvente å bare øke på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #859 Del Skrevet 19. august 2010 Håper du har hatt en fiiiin og sløv kveld, Supra! Si meg, hvor langt foran resten av klassen har du rukket å komme? Når vi nærmer oss oktober begynner vel du å kjøpe bøker til vårens fag... Virkelig imponert jeg altså! Du er dyktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 Forfatter #860 Del Skrevet 19. august 2010 Det ble snakk om bøker og pensum i dag, jeg lot være å si noe igrunn. Har ikke lyst til å skryte av hvor skolelys jeg er. Eller, jeg kan gjerne skryte om det til dere, men ikke på skolen. Det sjokkerer meg alvorlig talt, hvor lite orienterte folk er. Det er så mange som ikke har noen formening om hva vi skal drive med utover høsten.. har ikke oversikt over noe. Syns jeg er så merkelig! og ... På skolen i dag, så sitter jeg og snakker med en av jentene. Hun kom rett fra vgs og syns det var utrooolig fascinerende at jeg var gift. Det var bare "helt crazy!". Hun var så opptatt av hvor forskjellige liv vi hadde, og at det var så "rart" å være gift som student. Hun: Men du blir jo vanlig student selv om du er gift.. Meg: Ja, regner da med det. Hun: Ja liksom, at det går bra selv om vi blir forskjellige. Meg: Hva mener du? Hun: Ja når man er student skal man liksom gå på fylla og pule og stå på og sånt... Det kan jo ikke du. Meg: Jo, det kan jeg da fortsatt gjøre. Forskjellen på oss vil vel egentlig være at jeg vet hva han jeg havnet til sengs med heter... Og at jeg slipper å lure på om han vil se meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå