Skravla Skrevet 18. august 2010 #821 Del Skrevet 18. august 2010 Høres superherlig ut. Og ofte så trenger man noen år etter videregående for å skjønne poenget med høyere utdanning.... de som kommer fra videregående tar bare høyskolen fordi de trenger utdannelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 18. august 2010 #822 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er så glad for at du er lykkelig! Og du har den rette innstillingen til det å studere, så dette kommer til å bli veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #823 Del Skrevet 18. august 2010 Signerer de to over, dette blir bare knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2010 #824 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg lo høyt av programsjefens måte å fikse valgfagsproblemet Er så enig med Skravla og Wild Bird, du er jo så klar for dette at det kan ikke gå annet enn fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #825 Del Skrevet 18. august 2010 Det er bare å føye seg inn i rekken av de som tror dette kommer til å gå Supra-bra!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. august 2010 Forfatter #826 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Og så må jeg fortelle dere... det er ei jente, hun er litt..... blond.. I alle fall så sitter hun og glor på meg i dag, og så sier hun: "Duhh.. jeg syns du med fordel kunne nappet brynene litt." Øhhh.... javel? :klø: Nå er faktisk brynene mine helt okei de, og jeg syns det var en merkelig ting å si sånn ut av luften mens hun nesten rynker på nesa. Så jeg svarer: "Og jeg syns du med fordel kunne tenkt deg om før du snakket." Hun fniste og fniste, akkurat som at jeg tullet............. Endret 18. august 2010 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. august 2010 #827 Del Skrevet 18. august 2010 Godt svart Supra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #828 Del Skrevet 18. august 2010 Fantastisk sagt Supra!! Jeg kommer aldri på sånne lure ting før det er for sent. For ei gås! *kniser* Høres som du kommer til å trives riktig godt - og det med mange rare mennesker er virkelig det gode med høgskole, syns jeg. Jeg elsket å studere og skulle ønske jeg hadde råd til å gjøre mer av det. Og de underholdende klassekameratene som er nitten år og ganske storøyde Gikk sammen med noen sånne et av de siste årene på høgskole og hadde en festlig samtale. Det hører med til historien at jeg studerte en drøy time unna hjemstedet mitt forøvrig. Hun: Har du hybel her? Jeg: Nei jeg pender opp til undervisingen. Hun: Å, bor du hjemme da? Jeg: Ehh, nei - det er ganske lenge siden. jeg har ei datter på åtte år. Hun: (sjokkert) Herregud?! Hvor gammel er du da??? Å som jeg lo! (jeg var jo bare 28 og hun trodde tydeligvis jeg var nær femti) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. august 2010 #829 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) er så gøy å lese hvordan du koser deg med studiene, Supra, og med så positive holdninger til det hele også --- dessuten => Endret 18. august 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. august 2010 #830 Del Skrevet 18. august 2010 Og så må jeg fortelle dere... det er ei jente, hun er litt..... blond.. I alle fall så sitter hun og glor på meg i dag, og så sier hun: "Duhh.. jeg syns du med fordel kunne nappet brynene litt." Øhhh.... javel? :klø: Nå er faktisk brynene mine helt okei de, og jeg syns det var en merkelig ting å si sånn ut av luften mens hun nesten rynker på nesa. Så jeg svarer: "Og jeg syns du med fordel kunne tenkt deg om før du snakket." Hun fniste og fniste, akkurat som at jeg tullet............. Åååå, så gøy du kommer til å ha det på skolen, Supra! Og så gøy som VI kommer til å ha det her i boka di, når du forteller oss om alle de morsomme og interessante menneskene du møter på din vei Du er så flink til å fortelle, du, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. august 2010 #831 Del Skrevet 18. august 2010 Du er herved min nye helt, Supra! Jeg er av de som kommer på sånne svar, men ikke tør å si det. Du er knalltøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 Forfatter #832 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg kan jo ikke la meg pille på nesen av en 19 år gammel jente.... Kom meg opp i dag også, overraskende nok! Stikker til skolen nå, så kommer jeg i gang. Ha en fin dag alle sammen! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #833 Del Skrevet 19. august 2010 :dåne: Du farter avsted FØR kl 07 om morgenen? Du er sikker på at du er den Supra vi kjenner? Hun som snur døgnet, sover halve dagen og sitter på KG midt på natta? Imponert jeg altså!! Og hvilke herlige historier du forteller! Gleder meg til fortsettelsen! Ha en fortryllende dag, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 Forfatter #834 Del Skrevet 19. august 2010 Ooops, de har visst KG på datasal også... Hehe, jeg bestemte meg da jeg var hjemme at nå som jeg får en ny sjanse på studier så skal jeg ikke skalte og valte med det. Jeg har jo kunnet sove til langt på dag og sitte oppe hele natten i ett år nå, det får være nok. Nå er det på tide å bli seriøs. Møtte kompisen min fra Gambia igjen i morges, han lurte på om jeg hadde hatt en fin natt. Og jeg sa joda, fin natt - but way too short! Han lo, sånn skikkelig Eddie Murphy-latter, og var så enig. "But skool is very nice for joo". Han har så rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #835 Del Skrevet 19. august 2010 Åh! Du Supra! Du er fantastisk! Du får meg til og med til å le på en dag som har startet heller surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2010 #836 Del Skrevet 19. august 2010 Du verden! Tidligere midt på natta Supra har blitt gjenfødt som en Superstudent-Supra, som er oppe før fuggeln fiser. Helt utrolig! Men det er en utrolig god holdning du har med å virkelig få det beste ut av den sjansen du har fått. Kommer jo til å bli knallkarakterer på deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #837 Del Skrevet 19. august 2010 Du får hilse Gambia-kompisen! I følge venner som har vært der, er Gambia et flott land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #838 Del Skrevet 19. august 2010 Du verden! Tidligere midt på natta Supra har blitt gjenfødt som en Superstudent-Supra, som er oppe før fuggeln fiser. Helt utrolig! Men det er en utrolig god holdning du har med å virkelig få det beste ut av den sjansen du har fått. Kommer jo til å bli knallkarakterer på deg nå. Jasså Suzy. Så du vet når fuggeln fiser også du. Utrolig hvor mye man vet når man har vært lenge nok på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2010 #839 Del Skrevet 19. august 2010 Jasså Suzy. Så du vet når fuggeln fiser også du. Utrolig hvor mye man vet når man har vært lenge nok på KG... Jøss vet ikke du? Jeg har studert før jeg skjønner du - og vært tidlig oppe en vinternatt, så jeg vet at den fiser tidlig (utover det er dette et fast uttrykk for svært tidlig om morgenen i mine hjemtrakter .ler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #840 Del Skrevet 19. august 2010 Jøss vet ikke du? Jeg har studert før jeg skjønner du - og vært tidlig oppe en vinternatt, så jeg vet at den fiser tidlig (utover det er dette et fast uttrykk for svært tidlig om morgenen i mine hjemtrakter .ler:) Nei, jeg har ikke studert fugler så nøye at jeg vet når de fiser... Og det er vel forsåvidt et kjent uttrykk her oppe også. Men i det siste har liksom RR blitt fuggeln i mitt vokabular. Så det uttrykket fikk meg automatisk til å tenke på henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå