Skravla Skrevet 17. august 2010 #801 Del Skrevet 17. august 2010 Så herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 17. august 2010 #802 Del Skrevet 17. august 2010 Veldig glad på dine vegne! Dette høres jo helt strålende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 17. august 2010 #803 Del Skrevet 17. august 2010 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 #804 Del Skrevet 17. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. august 2010 Forfatter #805 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, jeg er både lettet og glad og alt på en gang. Tror jeg kommer til å få fire fantastiske år, og det betyr så vannvittig mye for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. august 2010 #806 Del Skrevet 17. august 2010 Gratulerer! Så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. august 2010 #807 Del Skrevet 17. august 2010 Takk for bloggtilgang, Supra Og gratulerer med en flott skolestart! Jeg er litt misunnelig jeg også, men jeg unner deg virkelig dette. Moro å treffe igjen gamle kjente - liksom ikke helt det samme med Facebook ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 17. august 2010 #808 Del Skrevet 17. august 2010 Åhh jeg er så glad på dine vegne. Du får fire fantastiske år og vi skal ha mange gode samtaler. Ett meget klokt yrkesvalg, min venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. august 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er også så glad såå glaaad! Føler dypt inne i meg at dette er noe av det smarteste jeg har gjort. Veldig spent på fortsettelsen! I morgen begynner vi ikke før 11:30, da er det infomøter med alt det praktiske. Jeg står opp tidlig og reiser inn til lesesal. *skolelys* Ingen grunn til å holde tilbake når jeg har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. august 2010 #810 Del Skrevet 17. august 2010 Er ordentlig glad på dine vegne, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. august 2010 #811 Del Skrevet 17. august 2010 Å så bra!!! Super start på studiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. august 2010 Forfatter #812 Del Skrevet 18. august 2010 Lenge siden jeg har vært oppe såå tidlig som i dag. Føler meg ikke helt våken enda, men det kommer! Skal få ordnet meg, og så bærer det ivei til skolen. Skolen!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 18. august 2010 #813 Del Skrevet 18. august 2010 Her var det nye takter ja! Supra er oppe og skriver dagbok før kl 7. Dette lover bra Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #814 Del Skrevet 18. august 2010 DET kaller jeg skolelys Hvor skal dette ende? Eksamen i oktober? :klø: Eller studiet unnagjort på halv tid? Du er jo effektiviteten selv! :dåne: til SuperSupra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #815 Del Skrevet 18. august 2010 Det er skikkelig moro å lese her inne om dagen Så flott at første dag var positiv og at du gleder deg til skoledagene fremover - og ikke minst så gøy at du er så inspirert at du møter opp før du må for å lese - WOW! Supra gikk til skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 18. august 2010 #816 Del Skrevet 18. august 2010 i den nye kjolen... Du er jaggu på lesesalen allerede når jeg er sikker på at de fleste medstudentene dine ikke engang har giddet å kjøpe bøkene. Flinkeste supra i hele verden er du, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #817 Del Skrevet 18. august 2010 Men altså.... Det er veldig stille her når du er på skolen... Finnes ikke arbeidslyst her, og er faktisk litt lite mas på jobb også. Prøver å slite ut sauen da Du klarte vel ikke å slite ut meg i går. Jeg tror adrenalinnivået mitt var rimelig høyt i går gitt. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååå som jeg har hatt en fin dag!!! Så masse hyggelige folk, lærerne virker supre, flott skole .. ååh! JEg er i enorm og vill lykkerus, dette er det smarteste jeg har gjort. Jada, første dag - men det var en GOD første dag! Møtte en gutt jeg gikk på uskolen sammen med også, herregud, jeg kjente han ikke igjen. Han var så liten og beskjeden da vi gikk der, nå var han en voksen og svært flott mann. Artig! Kjenner at jeg virkelig, virkelig gleder meg til de fire årene jeg har foran meg. Herregud! Så glad! Og hyper. Så fantastisk å lese dette Supra. Jeg er så glad - så glad - på dine vegne. Snakk om motivert student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. august 2010 Forfatter #818 Del Skrevet 18. august 2010 Her var det nye takter ja! Supra er oppe og skriver dagbok før kl 7. Dette lover bra Ha en fin dag Ja, og forhåpentligvis blir det maaange sånne dager på meg! Det føles jo veldig bra også egentlig, å ha innhold i dagene igjen - heller enn å sove til 11-12-tiden! DET kaller jeg skolelys Hvor skal dette ende? Eksamen i oktober? :klø: Eller studiet unnagjort på halv tid? Du er jo effektiviteten selv! :dåne: til SuperSupra!! :idesmil: :idesmil: Jeg er et s-k-o-l-e-l-y-s, og er superhappy med det! Det var det jeg ønsket å være da jeg studerte sist, men ikke orket. Hurra! Det er skikkelig moro å lese her inne om dagen Så flott at første dag var positiv og at du gleder deg til skoledagene fremover - og ikke minst så gøy at du er så inspirert at du møter opp før du må for å lese - WOW! Supra gikk til skolen... Jeg er ganske fornøyd om dagen ja, kan ikke si noe annet.. Jeg er så vannvittig glad for å være i gang. Minn meg på dette når jeg klager over en eller annen tung oppgave utover høsten.. i den nye kjolen... Du er jaggu på lesesalen allerede når jeg er sikker på at de fleste medstudentene dine ikke engang har giddet å kjøpe bøkene. Flinkeste supra i hele verden er du, nemlig! Akkurat det har du nok rett i! Vi fikk pensumlistene utlevert i dag, men hallo - de har jo ligget på nettet leenge! Folk syns det var såå stress med det vi skulle se over til i morgen, men det har jeg gjort for leenge siden.. Du klarte vel ikke å slite ut meg i går. Jeg tror adrenalinnivået mitt var rimelig høyt i går gitt. Så fantastisk å lese dette Supra. Jeg er så glad - så glad - på dine vegne. Snakk om motivert student. Jeg er også så glad!!!! Så glad at jeg nesten sprekker! Faktisk så glad at jeg er sikker på jeg får strekkmerker i trynet av det snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #819 Del Skrevet 18. august 2010 Herlig med Supra som bobler over av glede og energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. august 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 18. august 2010 Og så må jeg fortelle dere om i dag! Jeg var fremme på skolen rundt 0730, og det var jo omtrent ikke en sjel der! Fant meg en fin plass å lese på, og plutselig hører jeg noen nynner og styrer og steller. Det var en av rengjørerne, en superblid neger (jeg sier neger, det er lov). Han kom fra Gambia, og var bare så HAPPY! Han danset med moppen, sang og lo. Så nå har jeg fått meg en venn! Utrolig koselig fyr. Så når klokken ble 11:30 var det infomøter, men det kom ikke mye nytt utav det for meg egentlig. Eneste var at jeg fikk bekreftet engelsk som valgfag - veldig fornøyd med det. Så skjedde det noe jeg syns var utrolig artig. Vi fikk jo beskjed om å velge valgfag rett etter inntaket, litt sånn førstemann til mølla. Så sier han programsjefen for læreravd at det jo ikke var alle som hadde valgt fag.. og utbasunerte noe ironisk om at han hadde satt sånn pris på at de stolte nok på han, til at han skulle velge utdanningsretning for dem osv. Jeg syns det var så fantastisk artig! Det var så mange som bare ikke hadde valgt, og så ble de furt når de ble plassert på RLE og kroppsøving liksom. Smart. Så fantastisk smart. Jeg bare digget måten han understreket poenget sitt på.. Jeg kan vel innrømme at jeg liker at folk ikke får det som de vil, når de ikke gidder å gjøre det lille som forventes av de. Pensumlister og sånt kom frem, de var jo gammelt nytt. Så var det timeplan, og den var veldig fin! Veldig mange som jublet for "fridag" på onsdager, og jeg kjenner jeg er glad for at jeg tenker "lesedag", heller enn "fridag". Jeg merker så stor forskjell på meg selv nå, kontra hvordan jeg var da jeg kom rett fra vgs og skulle bli noe. Mange artige figurer på skolen også da. En jente som snakker veldig mye om at hun er bifil, og syns det er fryktelig spennende. En dame som ler utrolig høyt og er bare kjempesjarmerende. Så er det en gutt som virker så liten og sjenert og har verdens mørkeste stemme, artig! Jeg er så lykkelig nå. Dette gjør jeg for meg selv, og jeg kommer til å klare det. Skole. Jeg! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå