Supramundane Skrevet 15. august 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg tenker at jeg elsker mannen min, men det er jammen godt å vite at det finnes andre som syns jeg er verdt noe også. Det gjør godt. Hodet er på et litt bedre sted nå - gleder meg til denne dagen er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 15. august 2010 #762 Del Skrevet 15. august 2010 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 15. august 2010 #763 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg ser at en travel helg har gjort at jeg har gått glipp av noe her. Jeg håper sommertankene dine har fått en pause og at du er fornøyd med de konklusjoner du har kommet med. Litt tragikomisk dette, kanskje. Men de siste innleggene dine var så vakkert skrevet. Ordene var så fin og engasjerende og ikke minst forklarende. Jeg vil tro det er veldig mange som setter pris på deg Supra, men jeg forstår hva du mener. Noen som setter pris på deg på den "spesielle" måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2010 #764 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen Supra! Jeg håper alle tankene har fått hvile i natt. Og at du får en lettere dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 #765 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen, Supra! En bra dag i dag? Har tankene roet seg litt i løpet av natten? Forresten, kommer mannen hjem denne uka? :klø: Varme er sendt vestover, håper de kommer frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #766 Del Skrevet 16. august 2010 God morgen! Jeg våknet med et solid smil i dag, om enn et noe trøtt smil... Våknet av meg selv for et kvarter siden, vekkerklokken jeg hadde på 0730 husker jeg ikke å ha hørt.. Irriterende. I morgen kan jeg ikke forsove meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 #767 Del Skrevet 16. august 2010 Hvorfor stort smil? *nysgjerrig* Herlig med en bra start på dagen da! Om enn noe sent... Stemmer for en tidlig kveld i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2010 #768 Del Skrevet 16. august 2010 Du forsover deg ikke når du ikke kan gjøre det, vet du - da våkner du av deg selv. Det er sikkert mye spenning i forbindelse med skolestarten, så da våkner du av sommerfuglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 16. august 2010 #769 Del Skrevet 16. august 2010 Har du bloggen eller slettet du den? Jeg finner den bare ikke, men kan godt være jeg er en grønnskoling? Jeg trykker bare på blogger på siden her og da håpte jeg at din skulle ligge øverst. Men klarer ikke å finne den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 16. august 2010 #770 Del Skrevet 16. august 2010 Har du bloggen eller slettet du den? Jeg finner den bare ikke, men kan godt være jeg er en grønnskoling? Jeg trykker bare på blogger på siden her og da håpte jeg at din skulle ligge øverst. Men klarer ikke å finne den Du må trykke på go-knappen. Øverst i høyre hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 16. august 2010 Den skal ligge der ja, på go-knappen! Jeg føler meg mye bedre i dag, det hjelper altså å gruble litt. Jeg har organisert meg for den store dagen i morgen, har til og med sjekket busstider og alt det der. Må liksom ha alt planlagt, jeg. Våknet med et smil fordi jeg hadde en herlig drøm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. august 2010 #772 Del Skrevet 16. august 2010 Lykke til Vedder på at du våkner mer eller mindre av deg selv i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 #773 Del Skrevet 16. august 2010 I morra er den store dagen! Ny sekk, nytt pennal, og fint bokbind? Kos deg, og ha en kjempefin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #774 Del Skrevet 16. august 2010 I morgen er den store dagen ja! Det føles sprøtt. Har ventet i flere år på dette... Og nå skal det altså skje! Ny sekk og nytt pennal er faktisk klart..... :ler: Jeg fikk blomster på døren i sted, kortet leser: "Lykke til med første skoledag. Gjør som læreren sier!" Det står ingen avsender, så jeg må spørre mannen senere i kveld om han står bak.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. august 2010 #775 Del Skrevet 16. august 2010 Masse lykke til i morgen. Så herlig med blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. august 2010 #776 Del Skrevet 16. august 2010 I morgen er den store dagen ja! Det føles sprøtt. Har ventet i flere år på dette... Og nå skal det altså skje! Ny sekk og nytt pennal er faktisk klart..... :ler: Jeg fikk blomster på døren i sted, kortet leser: "Lykke til med første skoledag. Gjør som læreren sier!" Det står ingen avsender, så jeg må spørre mannen senere i kveld om han står bak.. :rødme: Så spennende! OG Lykke Til imorgen, Supra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. august 2010 #777 Del Skrevet 16. august 2010 Så gøy med blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2010 #778 Del Skrevet 16. august 2010 Tenk nå er det bare timer igjen til du sitter på skolebenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. august 2010 #779 Del Skrevet 16. august 2010 Inne og titter! Jeg er jo litt fraværende som du vet, Supra, men jeg tar meg en liten runde nå. Spennende med ny start i morgen! Håper alt går bra. Det føles så godt å starte et nytt år med nyspissede blyanter og blanke ark (i overført betydning, selvsagt - det blir vel heller med bærbar PC og minnekort med ledig plass ). Du har forresten litt rare tanker, men det har jeg også! Jeg tenker bestandig at ingen kan tenke så rart om jeg, men egentlig tror jeg alle gjør det ... Kan jeg få bloggtilgang, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #780 Del Skrevet 16. august 2010 Blomster er koselig! Jeg blir bare fryktelig nysgjerrig når det ikke står navn, men teksten er jo lik mannen, så. Harlekin - jeg tror jeg har lagt deg til allerede! (Godt at vi er flere som tenker på rare ting! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå