Supramundane Skrevet 14. august 2010 Forfatter #741 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er våken og i gang nå! Sitter og spiser spekemat, syns ikke det var så veldig god i dag. Men mat må man ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 15. august 2010 #742 Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan står det til hos Supersnuppa? Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. august 2010 Forfatter #743 Del Skrevet 15. august 2010 Her går det vel helt greit, vil jeg si! Trøtt i trynet, stod opp for en halvtime siden. Vekkerklokken må ha ringt lenge, men jeg hører den jo aldri Mannen har bursdag i dag, så det er ekstra kjedelig at han er i Nordsjøen nå syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2010 #744 Del Skrevet 15. august 2010 Du skulle vært her i dag da Supra. Jeg tror til og med du hadde våknet av den konserten som var her kl 7.45. Det var et eller annet vesen som fant ut at det var et passende tidspunkt å spille Lisa gikk til skolen og Gubben Noa på piano. Og det pianoet står rett over senga mi... Dumt med mann som er på jobb på bursdagen sin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. august 2010 Forfatter #745 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg kom meg da opp til slutt.. Får helt vondt i magen når jeg tenker på hvordan det skal gå med å komme seg opp til skoletid.. Ny avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2010 #746 Del Skrevet 15. august 2010 Grattis med avatar-bytte! Døgnrytmen må du bare få på stell vettu, og når du MÅ så går det gjerne bra. Supertrøtti en overgangsperiode, men så kommer man seg tidligere i seng og får døgnet mer på stell. Kose deg, ha en strålende søndag, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. august 2010 Forfatter #747 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Solen stråler her i dag, det er 23.5C i skyggen. Fuglene kvitrer, jeg kan høre barn i nabolaget som leker, bader i spreder. En nabo spiller musikk slik at alle vi andre kan høre det, det er vanligvis irriterende - men i dag er den vakker. Jeg satt ute på plattingen med Magasinet, lukket øynene og bare lyttet på verden. Jeg får så rare tanker når jeg sitter sånn. Tar meg selv i å drømme tilbake til tidligere bekjentskaper, ting jeg har opplevd. Tenker på ting jeg gjerne skulle ha gjort, og lurer på hvordan livet mitt kommer til å bli de neste årene. Av og til føles det som at alle andre lever, mens jeg bare flyter og venter på at alt skal starte. Kanskje det er dette som kalles solstikk - ett av symptomene på det er jo forvirrethet. Tror jeg setter meg ut i solen igjen. Endret 15. august 2010 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2010 #748 Del Skrevet 15. august 2010 Kos deg ute i sola du. Litt melankoli og ettertanke kan gjøre godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2010 #749 Del Skrevet 15. august 2010 Melankoli og tanker innimellom her også... Men noen dager er bare slik. Næmere 26 grader i skyggen her, og VARMT! Koser meg ute med litt lesing, stort sett pensumlitteratur i dag. Må jo prøve å være litt flink jeg også, du er jo superflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. august 2010 #750 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Menneske; det er det du er ... og utrolig god til å uttrykke våre mer "ensomme" sider i ord Håper søndagen din blir bedre og bedre og bedre, Supra Endret 15. august 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 15. august 2010 #751 Del Skrevet 15. august 2010 Slike tanker har nok alle av og til. Jeg tenker at livet begynner når vi flytter, når jeg får ny jobb eller kanskje når jeg blir pensjonist? Hvis bare...Når ditt og datt skjer...Og når ting er slik og slik DA begynnervel livet? Og av og til ønsker jeg at jeg kunne snikkikke litt på fremtiden, slik at jeg kan se om jeg kommer til å gjøre noen "fremskritt" i livet. (Fremskritt kan jo være så mangt) Jeg har blitt bittelitt flinkere til å huske at livet er NÅ, men jeg har enda mye å lære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. august 2010 #752 Del Skrevet 15. august 2010 Sånne dager ja, de kommer og går Ble skikkelig forvirra av avataren din forresten, er så vant med oransje supra-avatar, så trodde det var noen andre som hadde skrevet i boka mi i sted Her er det faktisk for varmt ute til at jeg orker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 15. august 2010 #753 Del Skrevet 15. august 2010 Så fin avatar, den var kjempesøt Gratulerer med mannebursdagen. Kjipt at han ikke er hjemme da, men dere får feire på etterskudd når han kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2010 #754 Del Skrevet 15. august 2010 God søndag Supra! Syns ikke tankene dine er så solstikkakige jeg.. sånn har jeg det også av og til. Tenker at alle andre er midt i ting, men jeg føler jeg befinner meg på utsiden og kikker inn - bare venter på at livet skal bevege seg. Men så passerer det - og jeg er i gang med livet igjen og oppdager at jeg er like mye på innsiden som på utsiden egentlig... Livet er mangefasettert. Gratulerer med mannen som er et annet sted på dagen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. august 2010 Forfatter #755 Del Skrevet 15. august 2010 Så gode dere er, alle sammen. Denne plassen er så fin - jeg kan skrive av meg alle de rare tankene. Jeg opplever at veldig mange blir nedfor og tankefulle av regnvær, mens jeg ofte blir det når solen stråler som mest. Sånn har jeg alltid vært. Alle andre har så mange sommerplaner med sine sommerkjærester og sommervenner, der de sitter i sommerparken på sommerpledd og har det sommergøy. Så sitter jeg hjemme alene og venter på at skolen skal begynne, og at mannen skal komme hjem. Jeg tenker litt på det Purple Haze skrev om at livet står litt på pause mens han er borte - når han kommer hjem.. ja da skal vi ....... leve. Jeg klager ikke på at han jobber sånn, det er ikke det jeg mener i alle fall. Hadde det ikke vært for han kunne jeg ikke begynt på skolen igjen, så jeg er utrolig takknemlig. I tillegg er det mer slitsomt for han enn for meg, jeg er tross alt hjemme og fri til å gjøre hva jeg vil. Jeg føler bare at jeg må ta styringen i livet mitt, jeg kan ikke sitte i passasjersetet. Jeg må gi meg selv det innholdet jeg vil det skal ha, ikke sant. Husker dere jeg nevnte min gamle bekjente som hadde fortalt meg noe som jeg ikke kan gjøre noe med, men som jeg alikevel må forholde meg til? Jeg kan egentlig ikke kalle han en eks, det var han aldri. Ikke en ordentlig flamme heller, kanskje en solid gnist. Det var veldig mye som lå i kortene mellom meg og han, men som aldri skjedde.. For en tid tilbake fortalte han meg at han aldri har glemt, og at han ønsker å gjenoppta kontakten. Jeg har prøvd å finne ut hvilken type kontakt det er han vil ha - og har vel kommet til at det ikke er en type jeg kan tilby. Jeg 'tilhører' allerede en person, og kan ikke deles med flere. Det er heller ikke sånn at jeg så inderlig skulle ønske at noe kunne skje nå. Jeg har kanskje tenkt tanken om at jeg gjerne skulle sett hva som kunne blitt for alle de årene siden, men sannheten er at vi er så forskjellige at noe forhold ville aldri fungert i lengden. Kanskje jeg bare gjerne skulle hatt den avklaringen, jeg vet ikke. Uansett så var det veldig fint å være ønsket. Dere kjenner jo usikkerheten jeg bærer på -uten at jeg skal lufte den videre her. Det var bare godt at noen andre kunne definere en slags verdi i meg. Jeg vet ikke helt hva jeg prøver å fortelle. Det er så mye i livet mitt som bare henger i luften, alt virker så uavklart. Men nå begynner skolen straks, og det blir et solid første steg mot en tryggere fremtid.. Det er jeg kjempeglad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2010 #756 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg skjønner deg jeg Det kan virke rart, men det å vite at for noen er man alltid vakker og rett (fordi de aldri har hatt deg på alvor og aldri har vært nær nok til å se noe særlig av skyggesider, antagelig, men uansett...) er en enorm trøst til tider. Det gir den lille dytten i ryggen som sier at du kan skyve brystkassa frem og være stolt, tenke at du er noe og er verdt noe osv når du tviler litt ekstra. Jeg har også et slikt menneske og det er nå engang slik at det aldri blir oss og det aldri kommer til å bli aktuelt å prøve det ut - men han er en god venn likevel og en god kraft i livet mitt. Han er den som alltid tror på meg, som alltid vil ønske meg det beste, tenke godt om meg osv... Jeg bruker det for det det er verdt, kort fortalt, så jeg skjønner hva du tenker og går gjennom. Du trenger helt sikkert ikke noen avklaring heller - du vet det ikke blir aktuelt og det ikke ville fungert - det sier du jo selv. Bare bruk det postivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2010 #757 Del Skrevet 15. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 15. august 2010 #758 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg skjønner også godt de tanken du har rundt han fra fortiden. Spesielt når en vet hva som foregår i hodet ditt for tiden, så er det helt menneskelig å føle noe positivt ved sånne fremstøt. Selv om en ikke gjør noe mer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. august 2010 #759 Del Skrevet 15. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2010 #760 Del Skrevet 15. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå