Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Gjest wild bird

At man holdt ut videregående, er et mirakel. Jeg hadde kjæreste, men fikk ikke lov å ligge over hos han. Så da pleide han kjøre meg hjem sånn i 4-5 tida om morgenen, også sto jeg opp kl 7 og tok bussen til skolen. Sånn holdt jeg på de 2 årene vi var sammen. Utrolig at man hang sammen, og fikk vitnemål.

Jeg er fortsatt uhelbredelig b-menneske og elsker å sitte oppe om kveldene. Trøtt som bare fy er jeg nesten uansett om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: Jeg liker å tro at "what goes around comes around". :jepp:

ME too :jepp:

Supra! Tenk så heldig du er som føler deg fri nok og rik nok til å kunne spre slik glede :strix:

OG så heldige vi er som "kjenner" deg og får ta del i din varme og generøsitet :hug:

Go'ingen Supra!! :)

Forøvrig ... :plystre:

p.s. vært bortreist ett døgn og leser meg opp i dagbøkene :gjeiper: Som dere har skravlet :ler: (hilsen et B-menneske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på grubler'n du og?

Det er nyttig av og til, tror jeg. Man må tenke litt også - gjøre opp status og fundere. Bare ikke for mye og hele tiden.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen supradupra!

I dag plasker det ned så vi kan sitte inne med god samvittighet, tenne litt stearinlys, noe varmt i koppen og ett mykt pledd.

Håper du får en SUPER HELG!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg ble så GLAD da jeg våknet i morges og hørte regnet! Da får jeg så utrolig god samvittighet for å kose meg litt på sofaen, pluss at lesingen går jo veldig mye greiere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her skinner :sol:

Jeg har ikke gjort noe fornuftig enda i dag. Og tror ikke det blir gjort noe heller. :fnise: Eller jeg må vel en liten tur i butikken i ettermiddag. Men utover det har jeg innvilget meg en dag med bare latskap. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver bare og nøster garn selv.. :kjefte: Jeg blir så eitrende forbannet på disse hankene altså. At jeg aldri lærer og styrer unna. Å lage nøster er noe dritt, det floker seg og jeg blir så sint at jeg koker! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<-- kjøper ferdige garnnøster... Er visst ikke så avansert :ler:

Jeg gjør også helst det, men av og til finner jeg noe superflott garn i sånne dumme hanker. Grr! :ler:

Du får kjøpe deg et hespetre da (hvis det fremdeles er å få kjøpt). :jepp:

Hmm, jeg har hørt snakk om disse hespetreene, men jeg aner ikke hvor det selges. Må undersøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...