Gå til innhold

Supramundane's suppe

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

At man holdt ut videregående, er et mirakel. Jeg hadde kjæreste, men fikk ikke lov å ligge over hos han. Så da pleide han kjøre meg hjem sånn i 4-5 tida om morgenen, også sto jeg opp kl 7 og tok bussen til skolen. Sånn holdt jeg på de 2 årene vi var sammen. Utrolig at man hang sammen, og fikk vitnemål.

Jeg er fortsatt uhelbredelig b-menneske og elsker å sitte oppe om kveldene. Trøtt som bare fy er jeg nesten uansett om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjenert: Jeg liker å tro at "what goes around comes around". :jepp:

ME too :jepp:

Supra! Tenk så heldig du er som føler deg fri nok og rik nok til å kunne spre slik glede :strix:

OG så heldige vi er som "kjenner" deg og får ta del i din varme og generøsitet :hug:

Go'ingen Supra!! :)

Forøvrig ... :plystre:

p.s. vært bortreist ett døgn og leser meg opp i dagbøkene :gjeiper: Som dere har skravlet :ler: (hilsen et B-menneske)

Skrevet

:vinke: Takk for gode ord!

Grubleguri her i kveld.

Nostalgisk musikk er farlig!

Skrevet

Er du på grubler'n du og?

Det er nyttig av og til, tror jeg. Man må tenke litt også - gjøre opp status og fundere. Bare ikke for mye og hele tiden.

:kose:

Skrevet

Godmorgen supradupra!

I dag plasker det ned så vi kan sitte inne med god samvittighet, tenne litt stearinlys, noe varmt i koppen og ett mykt pledd.

Håper du får en SUPER HELG!!!

:klemmer:

Skrevet

Jaa, jeg ble så GLAD da jeg våknet i morges og hørte regnet! Da får jeg så utrolig god samvittighet for å kose meg litt på sofaen, pluss at lesingen går jo veldig mye greiere! :jepp:

Skrevet

Og her skinner :sol:

Jeg har ikke gjort noe fornuftig enda i dag. Og tror ikke det blir gjort noe heller. :fnise: Eller jeg må vel en liten tur i butikken i ettermiddag. Men utover det har jeg innvilget meg en dag med bare latskap. :bolledeig:

Skrevet

Jeg driver bare og nøster garn selv.. :kjefte: Jeg blir så eitrende forbannet på disse hankene altså. At jeg aldri lærer og styrer unna. Å lage nøster er noe dritt, det floker seg og jeg blir så sint at jeg koker! :kjempesinna:

Skrevet

Du får passe på når mannen er hjemme da, og bruke ham som hespetre. :ler:

Skrevet

Du får passe på når mannen er hjemme da, og bruke ham som hespetre. :ler:

:skratte:

Skrevet
:sjenert: Jeg blir bare utålmodig med han da, fordi han ikke gjør det "riktig"... :ler: :ler:
Skrevet

<-- kjøper ferdige garnnøster... Er visst ikke så avansert :ler:

Skrevet

Du får kjøpe deg et hespetre da (hvis det fremdeles er å få kjøpt). :jepp:

Skrevet

<-- kjøper ferdige garnnøster... Er visst ikke så avansert :ler:

Jeg gjør også helst det, men av og til finner jeg noe superflott garn i sånne dumme hanker. Grr! :ler:

Du får kjøpe deg et hespetre da (hvis det fremdeles er å få kjøpt). :jepp:

Hmm, jeg har hørt snakk om disse hespetreene, men jeg aner ikke hvor det selges. Må undersøke!

Skrevet

:sjokk:

Men herregud, så genialt!

Takk for hjelpen!! *bestille*

Skrevet

Ja, hespetre er genialt. :jepp:

Skrevet

Jeg .. er .. oppe.. :søvn:

Skrevet

BÆÆÆÆ!!!

Våknet du nå? :fnise:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! (eller skal vi si god formiddag?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...