Suzy Skrevet 5. august 2010 #581 Del Skrevet 5. august 2010 Klokke i sinkbøtte? Jeg hadde dødd av hjerteinfarkt av noe slikt... Jeg er som Skravla - våkner av den lille vibrasjonen før vekkeklokka på mobilen begynner å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #582 Del Skrevet 5. august 2010 Opp og hopp Supra!!! Du må komme deg opp tidlig nå, hvis du skal klare å snu døgnet før skolen begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. august 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 5. august 2010 Det er mange gode (og brutale) forslag her nå! Jeg kom meg opp til slutt i dag også, men ikke før klokken hadde slått 09:15. En time senere enn planlagt. Kan ikke huske å ha hørt noe vekkerklokke før det en gang, selv om jeg hadde fire stk på... Jaja, nå er jeg i alle fall oppe! Jeg er hjemme alene første skoledag så det er jo bare typisk at jeg skulle forsove meg til den.. Lesing på planen her i dag - er ferdig med bok nr.1, og straks ferdig med bok nr.2. Skriver sammendrag fra de kapitlene som er pensum, håper det vil vise seg å være en grei måte å jobbe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. august 2010 #584 Del Skrevet 5. august 2010 Du er utrolig strukturert og disiplinert - wow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #585 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er imponert over deg Supra! Jeg kan ikke huske å ha vært igang med lesinga før skoleåret har startet noen gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 5. august 2010 #586 Del Skrevet 5. august 2010 Er så gøy å lese hvor godt du koser deg med å studere Ha en fin lesedag, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. august 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 5. august 2010 Vel, for å være ærlig så er det en kombinasjon av at jeg er ivrig, interessert og j*vlig redd for å mislykkes. Jeg har dummet med skolegang før, og har bare ikke lyst til å havne i den situasjonen igjen. Jeg har fått en ny sjanse og har lyst til å gripe den med begge hender og .. eh.. melke den .. for det den er verdt! Å skrive sammendrag tror jeg er lurt, da gjør jeg noe praktisk i form av å skrive, og så har jeg notatene å se på til eksamensperioden. Det har funket før i alle fall! Og dere.. takk for skryt. Jeg blir både stolt og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 5. august 2010 #588 Del Skrevet 5. august 2010 Genialt med sammendrag Du skal se det gir deg et godt forsprang, slik at du kan konse på å skape deg et fint nettverk av lesevenner, og gir deg overskudd når du følger med i forelesningene! Lur, er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 5. august 2010 #589 Del Skrevet 5. august 2010 Sov så lenge du kan disse dagene du har fri. Tenk når høsten kommer og det er mørkt og kaldt ute og du tenker tilbake på at du sto tidlig opp i sommerferien. det var jo bare tull og etter studiene kommer gjerne barna og da er det slutt på soving. Jeg fronter soving Nyt dagen i dag for nå skinner sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 5. august 2010 #590 Del Skrevet 5. august 2010 Næææ, vi har jo bursdag samme dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. august 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 5. august 2010 HVaaaa!! Og gjett hva, SUZY har bursdag samme dag også! Hva er sjansen for det?? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. august 2010 #592 Del Skrevet 5. august 2010 HÆH! Liljan også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 5. august 2010 #593 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg lærer best av å skrive notater, og gjerne skrive de for hånd først og så inn på maskin . I den andre enden har man han jeg lever sammen med, han bare leser han, og så klistrer det seg på en litt ekkel måte fast i hodet hans, og blir der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #594 Del Skrevet 5. august 2010 Kjenner igjen den der Vimse. Jeg glemmer aldri da jeg tok et grunnfag på høyskolen. Jeg satt der og noterte og skrev og leste og jobbet. Og på bakerste benk satt det en fyr som leste avisa, løste kryssord, sendte lapper til kompiser og gjorde alt man egentlig ikke skal gjøre under en forelesning. Gjett hvem som etter hver forelesning kunne fortelle ordrett hva som hadde blitt forelest? Det var ikke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #595 Del Skrevet 5. august 2010 Flinke studenten! Har dere bursdag samme dag alle tre? Og er det i dag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. august 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kjenner også noen sånne klisterhjerner... Irriterende folk. Neida Purple Haze - det er i oktober! Men det er på samme dag, og det er jo bare helt sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #597 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, det var passe sprøtt! Jeg har også bursdag i oktober, men det kan umulig være på samme dato som dere. Da hadde vi snakket sprøtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. august 2010 #598 Del Skrevet 5. august 2010 :dåne: Det som ville være enda mer skummelt er om dere også var like gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. august 2010 #599 Del Skrevet 5. august 2010 Har sniklest i dagbøkene dine litt sånn nå og da, så jeg kan jo egentlig komme ut av skapet! Jeg våkner lett av min egen vekkerklokke, altså alarm på mobilen. Samboeren min sin vekkerklokke har jeg derimot ikke sjans til å høre, jeg våkner bare om morgenen av at han begynner å bevege på seg og etterhvert kose litt med meg, og er alltid overbevist om at klokka ikke har ringt. Noe den har gjort. Gjerne hvert tiende minutt i en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2010 #600 Del Skrevet 5. august 2010 til flinke studenten. Jeg å også notere og lese og notere litt til.....og "gruer" for deltidsstudier i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå