Suzy Skrevet 28. juli 2010 #461 Del Skrevet 28. juli 2010 Ikke tolk - bare vent og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja.... du har helt rett. Jeg prøver å la være, er bare helt desperat etter at de skal godkjenne dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juli 2010 #463 Del Skrevet 28. juli 2010 Håper virkelig at det ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 28. juli 2010 Hodet kverner bare på dette her nå... jeg håper så inderlig at det skal gå greit, at jeg får viljen min for en gangs skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2010 #465 Del Skrevet 28. juli 2010 Hodet kverner bare på dette her nå... jeg håper så inderlig at det skal gå greit, at jeg får viljen min for en gangs skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. juli 2010 #466 Del Skrevet 28. juli 2010 Vi krysser fingra for deg her i KG iallefall! Håper du klarer å gi tankene litt fri etterhvert og gjør koselige ting idag og noe ekstra gøy ikveld; er snill med Suprastudenten .. og går til møtet med godt mot imorgen Vi heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. juli 2010 #467 Del Skrevet 28. juli 2010 jeg er også med å heier på deg. Dette går bra skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg vet jo at det ordner seg på en eller annen måte, men jeg hadde sluppet så mange bekymringer hvis alt gikk greit med NAV. Forresten savner jeg en hjelplinje man kan ringe til, som er offentlig. Det finnes jo hjelpelinjer for røykeslutt, vold, kreft, alt mulig. Hvorfor finnes det ingen man kan ringe og få hjelp med rettigheter osv ovenfor NAV? Garantert ikke bare jeg som hadde hatt behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 28. juli 2010 #469 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva? Har du enda ikke fått noe svar??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 28. juli 2010 Nei, fortsatt ikkeno svar! Og det er ganske .. drøyt. Er passelig lei av å vente. Nå skal jeg på møte med henne i morgen klokken 11.. har en utrolig dårlig magefølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 28. juli 2010 #471 Del Skrevet 28. juli 2010 Skjønner godt at du er frustrert og utålmodig, jeg altså. Hadde sikkert gått på veggene jeg også! Men jeg er også med og heier på deg, så dette SKAL gå din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 28. juli 2010 #472 Del Skrevet 28. juli 2010 Men hadde dere trengt et møte hvis svaret er negativt? Det ordner seg nok skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg er så pessimist, så jeg tenker at hvis svaret var positivt trengte vi ikke møte. Nå må vi sikkert ha det fordi de vil jeg skal gjøre noe annet enn å studere. Prøver å ikke tenke på det, får jo vite i morgen.. men ja. Teit. Prøver å finne ut om det er noen vits i å sloss videre hvis de sier nei nå, eller om jeg bare skal gi opp og akseptere at jeg ikke får. Jeg syns det er helt utrolig at det det står på er at jeg er ett år for ung. Jeg kan liksom ikke fatte og begripe at det skal ødelegge alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. juli 2010 #474 Del Skrevet 28. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juli 2010 #475 Del Skrevet 29. juli 2010 *krysser fingrene* Ville bare si at fingrene er krysset for Suprastudenten nå klokka elleve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juli 2010 #476 Del Skrevet 29. juli 2010 Krysser fingrene!! *sender varme tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juli 2010 #477 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå håper jeg virkelig du kommer hjem med gode nyheter snart!! *tripper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 29. juli 2010 #478 Del Skrevet 29. juli 2010 Åhh så jeg håper at du har en god nyhet til oss, hvis ikke skal vi NAV en liten skrape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 29. juli 2010 Åhhh..... så varm om hjertet jeg ble da jeg kom hjem og fant disse meldingene fra dere. Verdens beste dagbokdamer! :rødme: Jeg har ikke utelukkende gode nyheter, men jeg er fornøyd. På grunn av aldersregelen får jeg ikke støtte i utgangspunktet, og unntaket mitt er ikke "godt nok" til å få unntak rett og slett. Så sier saksbehandleren at dersom jeg er i stand til å finansiere dette selv frem til jeg blir gammel nok.. så skal hun gi meg finansiering for de tre siste årene. Altså 3 av 4 år. I tillegg sier hun at jeg trolig ikke ville fått dekket mer enn tre år alikevel, så da snur vi bare om på rekkefølgen slik at jeg kan begynne nå, og så får penger senere. Hadde jeg kunnet få nå er sjansen at jeg måtte ha ordnet det siste året selv alikevel. Hun skulle sende meg en skriftlig aktivitetsplan som bekrefter alt dette snarest.. Så alt i alt.. jeg er fornøyd. Jeg var virkelig innstilt på at jeg ikke skulle få noe som helst, men her tøyer hun på reglene for at jeg i alle fall får de siste tre årene dekket, og det er faktisk veldig mye penger det også. Det første året skal vi alltids klare, vi var jo innstilte på å klare fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juli 2010 #480 Del Skrevet 29. juli 2010 Dette syns jeg var veldig gode nyheter jeg. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå