Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Suprastudenten! :ler:

Bøkene er hovedsaklig for første semester, RR, men noen av de tykkeste skal med over etter jul også! :jepp: Litt overveldende, men det går! Jeg har ventet på dette i mange år, det er på tide å få ut fingeren!

Takk for info om smilies fairy, det ante jeg ikke! Så da har jeg lært noe i dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innnom og :goodbye:

Litt av en bok-bunke og jeg syns du er veldig flink som begynner å lese før skolen begynner :overrasket:

Kommer sterkere tilbake når jeg er på jobb igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Suzy!

God morgen ja, alle sammen!

I dag skal jeg på fjelltur med en venninne. Det blir nok en meget rolig tur - hun har en del sykdommer som gjør at tempoet ikke kan være alt for høyt, og vi kan ikke gå for bratt. Men det er ut av huset og det er bevegelse, så jeg er fornøyd!

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i suppe-boken :goodbye: Ser du har blitt moderator, så nå må jeg passe på hva jeg skriver her, skjønner jeg :ler:

Ha en fin dag, Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare, "Aragorn". ;)

Folkens - jeg studerer!

Jeg sitter og skriver sammendrag fra en bibliotekbok, det gjelder "kartlegging av leseferdighet på småskoletrinnet". Kjenner det bobler inni meg av glede!

Og .... ubesvart anrop fra NAV i dag, med melding på telefonsvareren fra saksbehandleren. "Hei, det er NN fra NAV, jeg er endelig tilbake fra ferie. Ringer deg igjen i dag, eller i morgen.". Umulig å tolke noe ut av dette... er urolig og nervøs. Krysser fingrene for gode nyheter i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

*krysser fingrene*!!

Er ikke dette tidenes student så vet ikke jeg.. Ivrig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen telefon...... venter og venter og venter. Har vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke de bøkene. Pensumet har jo endret seg siden sist. Jeg tok første året i 2002/2003. Eeeevigheter siden. Jeg gleder meg til du begynner, vi kan ha mange trivelige samtaler da. Kanskje jeg kan bidra noen ganger og du kan helt sikkert oppdatere meg på mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror nok jeg også. Og med endringen av opplegget fra 2010 er det sikkert enda mer nytt. Ser frem til å snakke med deg om skolen og fagene liljan, det er godt å ha noen å spørre om hjelp som har gått den samme veien før meg! :klem: (Så du må ikke forsvinne for meg altså, i alle fall ikke i løpet av de fire neste årene!)

Hun damen fra NAV ringte aldri i dag.. så jeg sendte henne en mail og ba henne ringe i morgen. Hører jeg ikke noe fra henne i morgen, drar jeg ned på NAV på torsdag og sitter der til jeg får svare med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Suprastudenten :hoppe:

Dette blir bra!! :jepp:

p.s. enkelte smileys blir til tekst igjen dersom man redigerer i hurtigsvar-editoren. Dette skjer ikke dersom man heller velger full editor ved redigering ... sånn i tilfelle noen lurte .. :sjenert:

EDIT: måtte redigere en smiley :ler:

Da var det feilen jeg gjorde, for det var jeg ikke klar over.

Håper det går bra med deg i dag Supra.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Du må være den ivrigste studenten jeg har kjent. Jeg er imponert over at du er igang lenge før skolestart (noen av oss var knapt igang før en uke før eksamen... :roll: ).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra med meg, Kanutten! :klem: Litt frustrert over NAV, men det er jeg nok ikke alene om.. :ler:

Sauen - jaa... jeg er superivrig! Det speiler litt på at jeg gikk så vannvittig på trynet forrige gang jeg studerte, og jeg har ikke lyst til å havne i den situasjonen igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest wild bird

Innom og hilser på den flittige studenten. Jeg er imponert over at du er i gang allerede :)

Håper alt order seg med Nav!

Når det gjelder smilyes, er de helt borte hos meg. Skjønner ingenting av det der altså (og her skulle det vært en sinna-smiley).

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen frk Superstudent (tror du blir omdøpt til det nå og ikke Supramundane :ler:)!

Håper virkelig du hører fra NAV-damen i dag. Det er mye surr med dem har jeg inntrykk av og det er leit, for det går så ut over enkeltpersoner og skjebner. Sørgelig... Sikkert ikke tilfredsstillende å jobbe sånn heller, tenker nå jeg.

Ha en fin-fin dag. Lesedag i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full lesedag i dag også, det er interessant og gøy så langt. :jepp:

Jeg fikk mail fra damen på NAV:

Hei

skal prøve å få ringt deg i dag. Men kanskje vi kan møtes? Hva med i morgen kl 11? Kan du komme på Nav da?

Mvh

.... det føltes plutselig ikke så positivt.... :sukk: De har hele veien sagt at "det ser ut som at vi kan gi deg unntak", men den mailen her.. Jeg vet ikke. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...