Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! Jeg heier på deg :hoppe:

:duskedame: Bare pass på at du får i deg nok drikke underveis.

:hoppe: HURRA :hoppe:

Kos deg! :klemmer:

:duskedame:

Så kjekt at dere er inne og heier på meg!!

Jeg kom meg opp til brushytten i dag, og da var beina helt tomme for krutt. Jeg var litt skuffet over at jeg ikke klarte å gå opp til toppen av fjellet, men hallo - jeg var i alle fall ut på tur. Jeg kunne godt kjenne at jeg hadde gått for hardt forrige gang, knærne mine var enda ikke gode. Og når jeg var på vei ned bakken til Fløien igjen så var det tydelig at det var det riktige valget å snu ved brushytten. Alt i alt en veldig fin tur, med strååålende sol! Holdt på i litt over en time og pulsklokken viser 828 kalorier. Det syns jeg er helt greit. Kjenner at jeg skal trene i en eller annen form i morgen også, og "hevne meg" på at jeg ikke orket å gå hele veien i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fornuftig å lytte til kroppen. Bedre med flere kortere turer enn med en lang som slår deg ut i en hel uke etterpå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert kult at du "tok signalene" !! :jepp: Det er sånn du vil nå målet ditt! :hoppe: Alt til sin tid ... Og så flott at du fikk deg en så fin tur i strålende :sol:

Ha en fiin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame:

Jeg er litt ruset på livet i kveld, jeg. Får alltid så god samvittighet etter trening, og hele kroppen bobler av glede over at jeg endelig skal få studert. Jeg tenker veldig mye på det altså.. Og så fikk jeg tatt bilde av bokstabelen min.. herlighet. Jeg må bare le, for den er så brutal!

IMG_1591.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er bare 3/4 ca av fagbøkene altså! Litteratur kommer i tillegg! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg må jo bare le. Litt i overkant dette her ... Men jeg har jo nesten tre uker til studiestart, får lest mye på tre uker!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Oi det var litt av en stabel :dåne:

Så flink du er som er på "hugget" før studiene har begynt. :strix:

Edit: Hvorfor vil ikke dåne virke?? ARG..

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: <- funker

Øh! Den funket først, men når jeg redigerte funket den ikke!

(Jeg syns forresten også jeg er litt flink som er i gang. Hvor mange andre medstudenter har fått tak i bøker, har leselister og .. leser? Ikke mange håper jeg. Jeg må bli best! :ler: )

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Godt du syns det sauen!! Jeg har bare veldig, veldig lyst til å ende opp i toppen av klassen, heller en under middels. Det er jo opp til meg selv!

Varmt her i dag, solen steker og det ble for varmt til å sitte ute. Jeg håndterer ikke varmen så veldig bra egentlig, jeg får vondt i hodet og "koker over" på en måte. Så da er det mye mer fristende å sitte inne i skyggen, med dør og vinduer på vidt gap. Dessuten er det jo TdF om en halvtime! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke å sitte ute i sola jeg heller. Men jeg elsker det når det er så varmt at det er behagelig å sitte i skyggen. :jepp:

Men nå er det jo TdF...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå, liljaaan! *danse* :strix:

Haha, ja, jeg skulle mer enn gjerne kjøpt de! Kanskje du har noen av de få jeg mangler?

Slemmen - Vurdering for læring i klasserommet

Tønnessen - Sammensatte tekster i skole og læring

Hennig - Litterær forståelse: Innføring i litteraturdidaktikk

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Superflinke Supra!! Igang med lesingen, bøker er på plass og du farter rundt på fjellturer? :dåne: (tester dåne-smileyen jeg også...). Virkelig imponert!

Er det bøkene kun for første semester? Eller for mer av studiet? :klø:

Jeg er ikke flink med noe annet enn å ha ferie for øyeblikket, men LOVER å komme sterkt tilbake!! :hoppe:

Kose deg, nyt finværet (vi ble lovet masse sol i helga, men fikk stort sett skyer... *krysser fingrene for morgendagen* )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Suprastudenten :hoppe:

Dette blir bra!! :jepp:

p.s. enkelte smileys blir til tekst igjen dersom man redigerer i hurtigsvar-editoren. Dette skjer ikke dersom man heller velger full editor ved redigering ... sånn i tilfelle noen lurte .. :sjenert:

EDIT: måtte redigere en smiley :ler:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...