Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fristen er 17.06... :sukk: Så det er noen dager igjen. Jeg blir helt dårlig.. :ler: Vi får vel ikke vite noe før på mandag, hvis jeg ikke terroriserer megleren på fredag (noe jeg kan finne på å gjøre...).

I går var det strålende sol her, faktisk ble jeg solbrent da jeg satt ute og leste bok. Ikke så solbrent at det svir eller er vondt, men slik at huden er rød og varm. Akkurat passe, med andre ord! I dag derimot så sprutregner det. Virkelig sprutregner og, helt tullete. Men da har jeg i alle fall en unnskyldning til å sitte inne og kose meg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så irriterende å sitte 2-3 ekstra dager og vente på svar! Men, hvis noen vil bruke forkjøpsretten sin, vil dere fortsatt ikke få beskjed før fristen er ute? Sånn hvis noen gir beskjed i dag, får dere ikke vite det før mandag likevel? :klo:

Det er litt deilig å bli litt solbrent egentlig. Jeg blir alltid det første dagen hver vår jeg kan sitte i sola og lese, og det er som regel den eneste ganga også. Kan ha noe å gjøre med at det er den eneste dagen jeg glemmer solkrem også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi får høre noe før mandag nei.. og det er ganske ulidelig... :roll:

Fikk tilbake siste eksamen i dag, og fikk jammen B på den og. Det er ikke falsk beskjedenhet når jeg sier at jeg ikke forventet det. Det var et enormt sjokk og en lettelse. B på alle eksamener første år kan jeg leve med. Nå gjelder det bare å fortsette jobben! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med fantastiske eksamensresultater! :duskedame:

Og jeg våger meg å påstå at jo lenger tid det går uten at dere hører noe, jo større sjans er det for at dere får leiligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Bedre sent enn aldri; gratulerer så mye med flotte eksamensresultater :klem:

Og leiligheten får dere - jeg føler det på meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer! Det er vanskelig å beskrive angsten jeg følte for å ikke mestre det å være "voksen student". Om jeg fortsatt hadde det i meg til å kunne lykkes. Men det har gått greit så langt, så jeg er utrolig positiv til de tre neste årene!

Hmmmmm..... Juliane.. Der sa du noe jeg ikke hadde tenkt på. Sett at noen benyttet forkjøpsretten på tirsdag, da ville vi vel fått beskjed før mandagen kommer? Hvis det var avgjort regner jeg med vi hadde fått en kjapp telefon om at "dessverre, men lykke til videre"? :klø:

Jeg føler det ikke på meg PH, men jeg håper inderlig du har rett! Hilsen pessimist85. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jo at de hadde gitt beskjed så fort noe hadde skjedd? Er jo bare tull hvis de skulle ventet når det uansett er avgjort. Og så tenker jeg at hvis jeg hadde sittet med en mulighet for å ta den fra dere på forkjøpsrett ville jeg ikke ventet til siste dagen, jeg ville jo slått til ganske tidlig? :klo: Antar jo at selv de med forkjøpsrett var på visning og bestemte seg der for om de ville ha den og hvilken pris de var villige til å "overta".

Så jeg tror dette går bra! Og jeg tror også megler ringer med en gang fristen går ut i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen melder seg så bør dere kunne få beskjed tidlig.

Jeg liker forkjøpsrett når jeg er kjøper. Fikk denne leiligheten på forkjøpsrett. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker egentlig det samme som deg/dere altså. Men jeg prøver å ikke ha forventninger. Jeg regner med at de som evt skal kjøpe på forkjøpsrett også har finansieringen i boks fra før av, sånn at de bare slår i bordet og sier "vi tar den" allerede første dagen den ligger ute. Det som eventuelt kan dra ut på den siden er vel hvis flere med forkjøpsrett vil ha den ..... men da tenker jeg at vi nok ville fått beskjed da også, siden vi uansett er ute av dansen?

Jeg kan bli sprø av å kverne på dette... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg raskt til denne leiligheten, men måtte vente til fristen i tilfelle noen med lengre ansiennitet meldte seg. Men det gjelder ikke dere, så dere burde jo få beskjed med en gang. Men det kan jo hende de tar alt når fristen er ute i tilfelle de som har meldt seg må trekke seg. :vetikke:

Alltid spennende å måtte vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne hadde fått tilslaget på leiligheten, men måtte vente ei uke på grunn av forkjøpsrett. 5 MINUTTER før fristen gikk ut kom det inn en kjøper fra venstre og tok hele shiten. Tro meg, venninna var inderlig sur og skuffa! Trenger da vitterlig ikke torturere folk ved å gå helt til siste sekund?

Krysser fingrene for at folk holder seg unna, og at dere får leiligheten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fristen går ut i dag .. og jeg hadde merkelige drømmer om leiligheten i hele natt. Dette kan jeg bli sprø av.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke hvilket klokkeslett, det eneste vi fikk beskjed om var at fristen er i dag ... og at vi skulle få beskjed på mandag. Og akkurat det siste syns jeg er ganske dårlig for å være helt ærlig. Skjønner ikke hvorfor vi må vente til mandag! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et eller annet menneske du kan ringe (les: terrorisere) og spørre? Regner ikke med at fristen er til midnatt, så de må da kunne gi en beskjed til dere i dag? Hallo - de trenger bare ta EN telefon, ikke ringe rundt til halve by'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...