Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

:klem:

Godt å se deg igjen! Håper eksamen går kjempebra, og at ultralyden gir bare gode svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å se livstegn fra deg og jeg krysser fingrene for at ultralyd går helt problemfritt og bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Koselig å se deg innom igjen, Supra!

Krysser fingrene for ultralyden :klem:

Og lykke til mot eksamen! Når skal du ha eksamen? Er det en eller flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Supra er tilbake!!! :hoppe:

Godt å høre at Supra-studenten fortsatt holder koken også :danse:

Lykke til med legebeseøket :klemmer:

:kaffekopp: til lesehesten settes fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Sukk og stønn.

Jeg må bare si rett ut at jeg har forsømt KG gjennom hele eksamensperioden, men om det er noen trøst så har jeg forsømt alt annet også. ;)

Det har hatt sin belønning, da. Jeg har fått to B'er så langt og det er jeg strålende fornøyd med! Godt å kjenne at jeg kan klare dette. Venter på den siste eksamenen, og den var den vanskeligste.. så det er spennende!

Ellers har jeg en "hemmelighet", vi har fått budaksept på verdens nydeligste leilighet - MEN det er forkjøpsrett på den. Så det avklares nå og jeg går rundt og er kvalm og uvel og har så inderlig lyst på den. Kan nesten gråte litt bare jeg tenker på at vi ikke får den. :roll:

Så det var min status .. nå vil jeg gjerne gå rundt og oppdatere meg på alle dere andre! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for verdens nydeligste leilighet! :duskedame: Hvor lang tid tar det før dere får avklart om dere får kjøpe eller ikke? Hørte faktisk i dag om en kollega i en annen avdeling som denne uka tapte sin tredje leilighet på forkjøpsrett i løpet av noen få uker! :hakeslepp: Hun må jo være ekstremt uheldig, for jeg syns alle jeg snakker med får kjøpt - riktignok etter noen dager/uker med neglebiting! Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ta ca 1,5 uke.. og jeg holder på å dø etter to dager med venting. Budrunder er spennende nok, og når man føler man har vunnet så må man sitte tilbake og bare vente på om noen kommer og stjeler drømmen rett foran nesen på en. Det er ganske ulidelig.... Bankmannen vår mente vi måtte forberede oss på det, for vi fikk den ikke mye over takst, og i dette markedet var det en enormt god pris. Så det er jo bra på den ene siden, men forferdelig dumt på den andre siden .. da er den jo mer attraktiv for disse "%"¤& forkjøpsrettsfolkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeey!

Koselig å se deg igjen, Supra! :klem:

Først: Gratulerer med KNALL eksamensresultat!! All grunn til å være stolt :jepp:

Så: Så utrolig spennende med leilighet på gang! Skal krysse fingre og tær for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Gratulerer masse med gode eksamensresultater :hoppendeglad:

Så gøy å høre at dere har vunnet budrunden på leiligheten! Krysser fingrene for at akkurat denne gangen er det ingen som sniker seg til den gjennom forkjøpsretten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

:hoppe: for gode eksamensresultater og verdens fineste leilighet! Godt å høre livstegn fra deg igjen, Supra :)

Gooooood helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte eksamensresultater. :roser:

Også krysser jeg fingrene for at leiligheten blir deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! Jeg følte jeg måtte jobbe veldig hardt for å få disse karakterene, men det var jo verdt det til slutt! :jepp:

Prøver å tenke minst mulig på denne leiligheten. Men det går jo ikke så bra ,..... Forkjøpsrett føles så blodig urettferdig. :kjefte:

I dag er det varierende sol og overskyet her, og jeg benytter anledningen til å sitte inne .. :fnise: Koser meg med strikking og kortlaging for tiden, det er så deilig å ha ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God pinse, Supra!

Det er virkelig en pine med disse forkjøpsgreiene. Kjæresten mistet i allefall tre leiligheter på det da han forsøkte å kjøpe for et par år siden. Skikkelig dritt.

Men det er nå en fordel også - om man faktisk har den forkjøpsretten.... Håper virkelig dere får den til slutt.

Gratulerer med gode eksamensresultater også. Godt gjort - og klart du får til når du jobber hardt og målrettet :jepp:

Skiftende her i dag også - dvs det er ganske konstand sol, men veldig kjølig vind og dermed ikke så koselig å være ute, men snart er sola på balkongen og da skal jeg ut og sole leggene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått og vått i går, :sol: i dag... Hmpf!

Jaja, ble i alle fall sykkelen til jobb, så helt gale er det da ikke. Ferie... God gammeldags skoleferie.. Hadde ikke vært dumt gitt! :nigo:

Skal du ha sommerjobb? :fnise:

Håper du NYTER dagene skikkelig, Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, Supra! :goodbye:

Gratulerer med flotte eksamensresultater :hoppe: og håper dere får drømmeleiligheten :klemmer:

:kaffekopp: til SupraStudenten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...