Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

God helg som var x2, og god VM-uke til de av oss som fulgte med på det! Må si at jeg har jublet, grått og .. ja... vært vill i sofaen, mange, manger ganger! Idrettsglede er virkelig en god glede!

Jeg har hatt studieuke og har vel for å være ærlig ikke benyttet tiden så veldig godt. Jeg har tatt livet med ro, slappet av, trent, sett på VM og ladet batteriene. Det har gjort meg utrolig godt. Jeg ligger på etterskudd med lesing og oppgaveskriving nå, men jeg kommer i mål på den ene eller andre måten. Får sette inn et Northug-rykk så går det greit, det!

Trening ja, jeg holder fortsatt koken. Etter jeg begynte å trene 15.jan har jeg ikke vært under tre treningsøkter i uken - det er jeg fornøyd med. Men når det er sagt, alle kan være flinke i starten.. Og jeg har ikke lyst til at dette skal være et bluss, som så mange ganger før. Har jobbet litt med målsetninger der jeg kan konkurrere mot meg selv og pulsklokken, har kommet frem til at treningsmålet for mars er 1100 minutter og 12500 kcal. Til sammenligning med februar endte jeg der på 963min og 9600kcal ca. Vi får se, det er uansett artig å ha et mål! Om jeg ikke kommer opp på 1100min (ca 18,5t) så er det ikke så farlig. Så lenge jeg trener er det greit!

Ellers.. mannen kommer hjem på onsdag kveld og jeg glede meg noe helt e-n-o-r-m-t. Han har vært så utrolig god på telefonen i det siste, han savner meg, savner hjemme og bare gleder seg til å komme hjem igjen. Det kribler i magen, jeg kan nesten ikke vente! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

:rodmer:

Heldig du da! Jeg må vente godt over en uke før min kommer hjem.

Så flott at du fortsetter den gode trenden med trening. Jeg er virkelig imponert over deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Målet for mars høres overkommelig ut det :jepp: Mars har jo også 3 dager mer enn februar, noe som fort betyr 2 ekstra treninger for din del ;)

Så deilig at mannen kommer hjem på onsdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Heldig du da! Jeg må vente godt over en uke før min kommer hjem.

Så flott at du fortsetter den gode trenden med trening. Jeg er virkelig imponert over deg :)

Ja, nå har jeg ventet i snart fire uker .. ganske klar for å bare få han hjem. Vi har planlagt biltur til sørlandet i løpet av hjemmeperioden også, gleder meg stort!

Takk for treningsskryt, jeg legger det i motivasjonssekken min!

Målet for mars høres overkommelig ut det :jepp: Mars har jo også 3 dager mer enn februar, noe som fort betyr 2 ekstra treninger for din del ;)

Så deilig at mannen kommer hjem på onsdag! :strix:

Jeg tror også at målet er litt mer overkommelig nå enn sist, tre dager har jo litt å si det! Og så hadde jeg ikke så seriøst mål i februar, var forstatt i teste-fasen av hvor mye jeg tåler. Måtte justere ned litt, begynte for hardt som alltid .. men det går greit nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh... jeg har hatt min første hele dag som "singel" lærer. Dvs ingen veileder eller medstudenter. Det var utfordrende, men jeg hadde stålkontroll!! Det var en utrolig fin opplevelse, virkelig. Lykke. :jepp:

Driver og ordner hjemme nå til mannen kommer hjem i kveld, det skal bli godt. Mye stress inni meg for tiden med pappas sykdom som er så opp og ned, han er i dårlig form for tiden og da føler jeg meg fort mer ensom når jeg er hjemme alene.. Fint å ha noen å prate med.

Trakk meg som moderator i dag også. Tiden strekker ikke til og da blir det bare en stor energityv som jeg har dårlig samvittighet ovenfor hele tiden. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Oi, her skjer det mye!

Skjønner godt at du trakk deg fra moderatorjobben. Det tar mye tid altså. Jeg var modde i et stort forum tidligere, og det vokste meg nesten litt over hodet.

Tenker det skal bli deilig å få hjem mannen nå :rodmer:

Spesielt nå som faren din er syk. Håper det går bra med han altså :klem:

Spennende å få prøve seg på egenhånd i praksis! Tenker du fikset det kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er supergøy å ha stålkontroll. Jeg synes det er en fantastisk følelse å undervise i noe som engasjerer. En bonus er det når vi får i gang en skikkelig samtale. Da føler jeg virkelig at elevene får utbytte. :jepp:

Kos deg med mannen i kveld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God fredag og god helg! Regner med dere fortsetter kosen hele helga gjennom :ler:

Bare 4 små dager til jeg får hjem min også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag!

Jeg har hatt en fantastisk start på uken med kjekke timer på praksisskolen og supersøte elever. Dette er 8. og siste uke vi er sammen med dem, og jeg kan med hånden på hjertet si at man faktisk blir glad i dem alle sammen. Håper jeg ikke begynner å grine på avslutningen/kosetimen på fredag... :sjenert:

Og så, mer gladnyheter. Dette var statusen midt i februar:

Dere.... jeg som var så skuffet da vekten gikk opp på mandag.... Jeg målte mage, hofter, overarm, bryst og lår 1.jan.. og så målte jeg på nytt i dag..... Og fordelt på de plassene så har jeg "mistet" 14cm!!

:overrasket:

Nå har jeg målt på nytt, og fra midt i februar til midt i mars har jeg mistet ytterligere 10cm, dvs totalt 24cm. Jeg ble så uendelig glad! Jeg har merket det mer og mer på buksen. 10 av disse 24cm er borte fra magen, og det merker man virkelig! Vekten går også nedover, men saktere. Håper det er fordi jeg legger på meg muskler, men at fettet forsvinner alikevel. At kroppen minsker i omkrets er et godt tegn!

Livet smiler. Solen skinner, vi skal på masse visninger denne uken.. Jeg har en mann som overøser meg med kjærlighet for tiden.. Det er godt å være til! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...