Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Jeg kan vel ikke si for mye, men rektor var forståelsesfull for mine synspunkter. Nå er det ute av mine hender og jeg må fokusere på å overleve praksis. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei damer! God morgen/formiddag/osv! :vinke:

I dag er planen en knallhard treningsøkt, så en lang og god dusj med skrubbing og rubbing og filing og ja. Hjemme-spa-dusje-dag. :ler:

I kveld blir det taco, kjenner at jeg gleder meg til det. Har ingen planer for helgen men etter en lang uke i praksis er det akkurat det jeg trenger! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Her ble det Ikea-vims på ettermiddagen, og nå er :veslejenta: inntatt. Så satser jeg på ei god treningsøkt i morra! :trene: LITT god samvittighet må opparbeides før avreise :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk trent før jeg tok helg i dag, og er veldig fornøyd med det. Denne uken har jeg hatt stålkontroll på mat og har trent hardt og godt - veldig fornøyd! Ganske utrolig at jeg har holdt dette gående i en måned allerede - det gjør meg lykkelig. Det er godt å se at jeg faktisk kan når jeg bare vil. Jeg kan hvis jeg vil!

Litt ensomt her hjemme i kveld syns jeg. Lagde taco men det er liksom ikke så kult å sitte og spise den alene foran tven heller.

Det er mulig jeg drar på ekstra trening i morgen bare for å sosialisere meg litt med folk på treningssenteret.....

.... tragisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke tragisk. Det er flott at du klarer å se treningen som noe positivt, både for kropp og sjel. :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge treningen er positiv og lystbetont, og du lytter til kroppens signaler, så er det bare å kjøre på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tragisk du liksom?! Tull og tøys. Skjønner godt følelsen av å ville sosialisere seg når mannen er borte. Da er jo trening den sunneste formen man kan velge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Vel da så!

Jeg dro ikke på trening på lørdag, gikk en tur i stedet. Dro på trening i dag men er ikke helt fornøyd med innsatsen. Kunne jobbet mye hardere, ble litt mye skravling med treningsvenninna rett og slett. Merker godt at jeg trenger litt sosialt når jeg er hjemme alene, ja. :fnise:

Men jeg dro nå i alle fall!

Og nå sitter jeg og RR og spiller facebookspill...... :skratte: Lat søndag! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå sitter jeg og RR og spiller facebookspill...... :skratte: Lat søndag! :rodmer:

:nei:

Hyyyysj!! Noen kunne høre deg :sjenert:

:hoho: VI gjør da ikke sånt en halv helg vi?? :klo:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...