Supramundane Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1661 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg kan vel ikke si for mye, men rektor var forståelsesfull for mine synspunkter. Nå er det ute av mine hender og jeg må fokusere på å overleve praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 #1662 Del Skrevet 18. februar 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #1663 Del Skrevet 18. februar 2011 God morgen! What she said! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. februar 2011 #1664 Del Skrevet 18. februar 2011 Så bra at du tok tak i det, og møtte forståelse fra rektor. Det varmer hjertet Ha en flott fredag, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. februar 2011 #1665 Del Skrevet 18. februar 2011 Så bra at du tok tak i det, og møtte forståelse fra rektor. Det varmer hjertet Ha en flott fredag, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. februar 2011 #1666 Del Skrevet 18. februar 2011 Så bra at du tok saken opp med rektor Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 18. februar 2011 #1667 Del Skrevet 18. februar 2011 God helg! Nyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1668 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei damer! God morgen/formiddag/osv! I dag er planen en knallhard treningsøkt, så en lang og god dusj med skrubbing og rubbing og filing og ja. Hjemme-spa-dusje-dag. I kveld blir det taco, kjenner at jeg gleder meg til det. Har ingen planer for helgen men etter en lang uke i praksis er det akkurat det jeg trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. februar 2011 #1669 Del Skrevet 18. februar 2011 God helg, tøffe Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. februar 2011 #1670 Del Skrevet 18. februar 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2011 #1671 Del Skrevet 18. februar 2011 GOd helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 #1672 Del Skrevet 18. februar 2011 God helg! Her ble det Ikea-vims på ettermiddagen, og nå er inntatt. Så satser jeg på ei god treningsøkt i morra! LITT god samvittighet må opparbeides før avreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1673 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg fikk trent før jeg tok helg i dag, og er veldig fornøyd med det. Denne uken har jeg hatt stålkontroll på mat og har trent hardt og godt - veldig fornøyd! Ganske utrolig at jeg har holdt dette gående i en måned allerede - det gjør meg lykkelig. Det er godt å se at jeg faktisk kan når jeg bare vil. Jeg kan hvis jeg vil! Litt ensomt her hjemme i kveld syns jeg. Lagde taco men det er liksom ikke så kult å sitte og spise den alene foran tven heller. Det er mulig jeg drar på ekstra trening i morgen bare for å sosialisere meg litt med folk på treningssenteret..... .... tragisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2011 #1674 Del Skrevet 18. februar 2011 Nei, det er ikke tragisk. Det er flott at du klarer å se treningen som noe positivt, både for kropp og sjel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. februar 2011 #1675 Del Skrevet 19. februar 2011 Så lenge treningen er positiv og lystbetont, og du lytter til kroppens signaler, så er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. februar 2011 #1676 Del Skrevet 19. februar 2011 Tragisk du liksom?! Tull og tøys. Skjønner godt følelsen av å ville sosialisere seg når mannen er borte. Da er jo trening den sunneste formen man kan velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1677 Del Skrevet 20. februar 2011 Vel da så! Jeg dro ikke på trening på lørdag, gikk en tur i stedet. Dro på trening i dag men er ikke helt fornøyd med innsatsen. Kunne jobbet mye hardere, ble litt mye skravling med treningsvenninna rett og slett. Merker godt at jeg trenger litt sosialt når jeg er hjemme alene, ja. Men jeg dro nå i alle fall! Og nå sitter jeg og RR og spiller facebookspill...... Lat søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. februar 2011 #1678 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Og nå sitter jeg og RR og spiller facebookspill...... Lat søndag! Hyyyysj!! Noen kunne høre deg VI gjør da ikke sånt en halv helg vi?? Endret 20. februar 2011 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. februar 2011 #1679 Del Skrevet 20. februar 2011 Herlig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. februar 2011 #1680 Del Skrevet 21. februar 2011 God mandagsmorgen supertrener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå