Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:filer: <- tenkte å bruke han der ... men han så heller uinteressert ut. Filer neglene, dog! :ler:

Ja det blir rett og slett ulidelig spennende. Mannen er negativ, han psyker seg veldig ned. Sier at vi ikke kommer til å få den alikevel osv.. men han gjør det bare for å ikke bli skuffet. Jeg, derimot, gidder ikke ta sorgene på forskudd. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ingen vits i det. Kan jo ikke gjøre annet enn å by, og forholde seg til det som skjer. Men jeg kan jo krysse alt jeg har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Skal krysse armer, bein, fingre og tær for dere i morra!

:popcorn: <--- ventesmiley når du er ferdig med å file :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Dere er så goooode!

Akk, jeg kjenner nå hvordan jeg savnet boken min da jeg var vekke!

Søte, gode, snille damene! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må'kke bli vekke vettu! Men siden du nå først var vekke, så er det godt å ha deg tilbake da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Du har jammen vært savnet du også! Dagbøkene er ikke det samme uten deg. Og det sier jeg uten forkleinelse for noen andre altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Dere er nå gode!

Nå drar jeg på en spes.poliklinikk her i bergen for å undersøke noen kuler jeg har under egge armene.. Ikke veldig artig, men greit å få det gjort. I mellomtiden skal gubben betjene telefonen/budrunden. Spennende dag med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må virkelig holde oss oppdatert på budrunden altså! :duskedame:

Og så krysser jeg selvfølgelig fingrene for at kulene viser seg å være fullstendig harmløse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, Supra! :klem:

Håper kulene viser seg å være helt harmløse, og at budrunden går deres vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulene vet vi ikke så mye mer om, annet enn at de skal opereres ut. Jeg fikk velge rekkefølgen selv, så høyre armhule går først. Må vel vente i noen måneder før det skjer noe mer..

Budrunden gikk greit, men vi stoppet oss selv. Den gikk til slutt for nesten 300.000,- over takst, og da kommer det minst 150.000,- i oppussing etterpå. Det er den rett og slett ikke verdt! Kjipt alikevel, men man fortsetter vel bare å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig med den leiligheten, men det kommer nok fler :)

Og sånn kul har jeg operert ut under armen også.

Det var visst noe brystvev på vandring eller noe (jeg må innrømme at jeg aldri fikk helt greie på det for legen var fra island og jeg skjønte ikke alt han sa og var for ung og flau til å spørre opp igjen mer enn fire ganger :sjenert: ).

Uansett var det bare en kul som ikke var vond eller noe. Helt greit inngrep også - full narkose og vekk me'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Kjipt med leiligheten, men det dukker opp en ny. Det er ikke verdt det å gå langt over takst nei, ikke så lenge det ikke var DRØMMELEILIGHETEN. ;)

Kulene er sikkert harmløse de, og alt kommer til å gå helt bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kommer alltid flere leiligheter! :jepp:

Jeg har ingen bekymringer for kulene. De skal opereres ut og that's it. Jeg gidder ikke bekymre meg unødvendig, rett og slett. Eneste jeg bekymrer meg for er at de skal fjernes med lokalbedøvelse. Liker ikke å få med meg hva som skjer. :sjenert:

Nå er det trening! Denne uken har jeg trent mandag, tirsdag og så blir det i dag. Så er det fri i morgen, trening fredag, fri lørdag og trening søndag. 5 av 7 dager er bra!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjerne kuler under lokalbedøvelse går helt fint. Ta med mp3-spiller og spill høyt. :fnise:

Synd med leiligheten, men det er greit å være fornuftig når det er så mye oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiiiiv og støl som bare juling i dag! Det betyr at jeg fant noen muskler som har lurt seg unna i går. :jepp: Prøvde å fokusere på kjernemusklatur og gjorde mange øvelser jeg aldri har prøvd før - knallhardt!

Utrolig trøtt i trynet i dag, selv om jeg la meg i rett tid.... Tror det er RR sim t-dag-teori som tar knekken på meg! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Hei :)

Dumt at dere ikke fikk leiligheten da, men som du sier, ingen vits i å by mer enn dere syns den er verdt. Og selvfølgelig kommer det andre leiligheter :)

Kuler under armene har jeg fjernet også. Den ene uten bedøvelse, faktisk. Fy satan, så vondt det var. Og jeg var bare barnet da jeg gjorde det. Bestialsk lege :gjeiper:

Tenker det er lurt å ikke bekymre seg for de kulene. Sannsynligheten er veldig stor for at det er fullstendig harmløst.

Og jammen er jeg imponert over treningsiveren din! Kjempeflink er du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lykkelig i dag. God periode rett og slett. Spurte gubben i går om han er lykkelig, og han er litt sånn.. nøytral av natur. Ingen store topper, men heller ingen daler. Han sier han trives og ikke ønsker å endre på noe i livet sitt. Lykke for han er å kjenne at noe ikke er galt.. :ler: Men jeg liker det, han er en nøytral person. Nøktern. Fine mannen..

Gleder meg masse til å ut og spise med kjekke damer i kveld.. Tapas! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...