Suzy Skrevet 6. desember 2010 #1461 Del Skrevet 6. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #1462 Del Skrevet 7. desember 2010 Eksamenstid er litt stress... Og så reiser gubben til Korea på mandag, så jeg prøver å hale ut tiden dobbelt! Vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. desember 2010 #1463 Del Skrevet 7. desember 2010 Lykke til med alle eksamenene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. desember 2010 #1464 Del Skrevet 7. desember 2010 Oida, hørtes slitsomt ut med tidspress på to kanter. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2010 #1465 Del Skrevet 8. desember 2010 Lykke til med eksamner! Det går helt sikkert fint, så flittig som du er med studiene Jeg er også blitt gressenke igjen i dag. Kjipt, men verre for deg med mannen så langt avgårde. Og ikke er han hjemme i julen heller? God onsdag, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. desember 2010 #1466 Del Skrevet 8. desember 2010 Å nei, så surt at han skal reise midt i eksamenstida! Skjønner atdet blir slitsomt, når døgnet helst skulle hatt flere timer både til lesing og til mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. desember 2010 #1467 Del Skrevet 9. desember 2010 Bare innom og hilser på... Lykke til i eksamensperioden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. desember 2010 #1468 Del Skrevet 9. desember 2010 Lykke til med eksamner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 9. desember 2010 #1469 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Eksamensklem til deg, Supra Håper du passer på deg selv midt opp i all lesinga Endret 9. desember 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. desember 2010 #1470 Del Skrevet 9. desember 2010 Lykke til fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. desember 2010 #1471 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei Håper alt står bra til med deg, Supra! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1472 Del Skrevet 12. desember 2010 Eksamensstress er stress.. Merkelig nok så er jeg helt rolig, har ikke nerver. Jeg vet hva jeg må rekke å gjøre før jeg skal i ilden, og det tror jeg skal gå bra. Nå er det imidlertid kort tid før mannen reiser (mandag kveld), så jeg prøver å hale ut tiden fremdeles.. Det fungerer fortsatt like dårlig. Vi har i alle fall kost oss veldig de siste dagene, det er da noe! Han kommer ikke hjem før 14.jan, og da er jeg allerede i gang med neste semester. Rart! Når jeg får hodet over vannet har jeg en plan om å være litt mer aktiv her inne også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 12. desember 2010 #1473 Del Skrevet 12. desember 2010 Kos deg masse med mannen din mens du har han hjemme du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. desember 2010 #1474 Del Skrevet 12. desember 2010 Når skal du ha eksamen da? Og hvor mange eksamener skal du ha før jul? Også håper jeg du får en fantastisk søndag sammen med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. desember 2010 #1475 Del Skrevet 12. desember 2010 God søndag, Supra Eksamen går garantert fint. Så flittig student som du har vært i høst, tenker jeg du har full kontroll Nyt tiden med mannen før han drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. desember 2010 #1476 Del Skrevet 12. desember 2010 Eksamensstress er stress.. Merkelig nok så er jeg helt rolig, har ikke nerver. Jeg vet hva jeg må rekke å gjøre før jeg skal i ilden, og det tror jeg skal gå bra. Nå er det imidlertid kort tid før mannen reiser (mandag kveld), så jeg prøver å hale ut tiden fremdeles.. Det fungerer fortsatt like dårlig. Vi har i alle fall kost oss veldig de siste dagene, det er da noe! Han kommer ikke hjem før 14.jan, og da er jeg allerede i gang med neste semester. Rart! Når jeg får hodet over vannet har jeg en plan om å være litt mer aktiv her inne også.. Kos dere, og fortsatt lykke til med eksamenstiden, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. desember 2010 #1477 Del Skrevet 14. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #1478 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei! Håper alt går bra med eksamner, og at du koser deg i førjulstida, til tross for at mannen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1479 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei, damer. Vet ikke helt hvor jeg skal starte. Som dere vet har min far vært syk av og på, og har slitt med høyt blodtrykk. Han ble lagt inn på sykehuset forrige torsdag med ekstremt høyt blodtrykk, uten at de klarte å få det ned. Han kom hjem fra sykehuset i går kveld, og det viste seg at det var ikke hjertet. Han har masse cyster på nyrene, leveren og milten, så de har tatt prøver så blir han kallt inn igjen etter jul. De trodde i utgangspunktet ikke det var kreft, men det kan være det. De tror det er en nyresykdom som heter cystenyrer. Den er sånn at cystene bare vokser og vokser helt til nyrene ikke virker lengre, og da må man ha transplantasjon. Hvis han har det er det 50% sjanse for at jeg og søskene mine har det, det er en arvelig sykdom altså.. Den slår ikke inn før man runder 30, og utviklingen er sen, man får nyresvikt når man er mellom 50-60, noe som jo stemmer med min fars alder. Så..... dette var en trivelig julegave. Jeg antar vi får ønske oss nye nyrer til jul.. Dritt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. desember 2010 #1480 Del Skrevet 16. desember 2010 Så grusomt! Både når de gjelder din far og når det gjelder din egen situasjon. Finnes det noen test du kan ta for å se om du også kan få det samme? Eller muligheter for jevnlig oppfølging ved sykehuset for å kunne ta knekken på det i starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå