Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 #1241 Del Skrevet 6. oktober 2010 Herlig at du har hatt en super dag i praksis i dag! Må være SÅ godt å kjenne på følelsen av at dette er riktig valg! Nyt kvelden og kos deg skikkelig! Hæppi skvett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #1242 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det høres ut som en herlig bursdag! Håper du koser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 6. oktober 2010 #1243 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer med dagen!!! Håper dagen er superkjempefin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. oktober 2010 #1244 Del Skrevet 6. oktober 2010 Grattis med dagen, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 #1245 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ble det bra bursdagsmiddag i går? Tenker det ble en fin kveld med deilig mat osv (kanskje litt også?). Gøy å høre at du trivdes så godt med praksisen - dette blir noen fine år på skolebenken fremover! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 7. oktober 2010 #1246 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gratulerer så mye til liljan også! Gratulerer kjempemasse med dagen! Håper du får en kjempeflott dag! Gratulerer masse til de andre to også :blåse: Gratulerer så masse Og grattis til Liljan også. : Gratulerer med dagen! Også tar vi en for Liljan også!!! Wow jeg høster gratulasjoner i Supra's dagbok! Tusen takk til hver og en av dere!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1247 Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk igjen, må jeg bare si! Jeg liker igrunn veldig godt å ha bursdag altså! Hadde en helt fantastisk middag i går, med fem flotte damer. Og jeg vet ikke om dere husker at jeg fortalte om dramatikken som har vært i gruppen, men i alle fall så var hun som ble 'fryst ut' med, og det var så utrolig fint. Vi hadde en super kveld, og i bilen på vei hjem så fikk vi snakket ut om noen ting .. det var bare så fint. Vi innrømte begge en del ting, bad, ga og fikk tilgivelse, og det var i det hele tatt et veldig vakkert øyeblikk. Jeg fortalte henne at jeg var glad for å se henne, og at hun var en mye bedre utgave av seg selv nå, enn i den perioden hun var veldig langt nede. Og at jeg ønsket henne med på alt det sosiale som skulle skje av hele mitt hjerte. Så gråt hun en skvett og var så lykkelig for at rettferdigheten hadde seiret, at vi hadde innsett at ikke alt var hennes feil da alt skar seg. Og for at hun hadde savnet oss. Flott dame. Så dumme vi har vært... Og så kommer jeg hjem til denne søte mannen som sitter og ser tv. Vi snakket litt om alle meldingene jeg hadde fått, blant annet av svigermor. Hun har begynt å si og skrive "glad i deg", og det er vi ikke vant til hverken jeg eller mannen. De er ikke en familie som sier sånne ting. Så sa jeg til han at den eneste personen jeg egentlig er komfortabel med å si sånne ting til ..... og før jeg rakk å si "er deg" så rekker han opp hånden, smiler som en sooool og sier "meg!!!". Det syns jeg var så koselig at jeg gråt en skvett jeg også. Tror kanskje det var mange følelser i luften i går. Men det er i alle fall ingen tvil om at det var tidenes bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 #1248 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. oktober 2010 #1249 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er så godt å ha sånne dager som det du hadde i går Du fortjener det virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. oktober 2010 #1250 Del Skrevet 7. oktober 2010 For en herlig bursdag - og selvfølgelig fullt fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. oktober 2010 #1251 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå fikk du meg til å felle en tåre, og å glede meg litt til bursdagen min også! Jeg er ikke generelt så fan av å ha bursdag, og gruet meg enormt til å bli 25 i fjor. Men så fikk jeg kjæreste i "bursdagsgave" om morgenen, så da svevde jeg jo på rosa skyer hele dagen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. oktober 2010 #1252 Del Skrevet 7. oktober 2010 Åååååå, så fiiin dag!! Du er så god, Supra! Er ordentlig glad for at du hadde en så flott bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. oktober 2010 #1253 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2010 #1254 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bursdag er digg Høers ut som din ble alldeles glimrende og det er selvsagt fullt fortjent det. Håper du får en glimrende fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. oktober 2010 #1255 Del Skrevet 8. oktober 2010 God helg, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 8. oktober 2010 #1256 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gratulerer litt på etterskudd Høres ut som du har hatt en strålende feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 11. oktober 2010 #1257 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2010 #1258 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2010 #1259 Del Skrevet 12. oktober 2010 Titt, titt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1260 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Tidenes verste hodepine i dag. Så vondt at jeg var millimeter fra å kaste opp. Mannen mener jeg burde få sjekket synet. Jeg er skeptisk. Studiedager resten av uka, deilig det - men det må jammen studeres også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå