Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 #1221 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjempefin ble du!! Er dere 3 stykker med bursdag i morgen? Ikke dårlig! STOOOOOR KG-feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. oktober 2010 #1222 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ikke bare Supra-bursdag, Suzy-bursdag og lilljan-bursdag også! Jeg hadde glemt liljan! Selvsagt er vi tre - det er jo bra-damedagen Nå må jeg inn og se på nyklippen din, skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. oktober 2010 #1223 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fin på håret og så blond da gitt Forøvrig fikk jeg nesten litt aldersfnatt av bildet foran hårbildet i albumet, for det første skoledagbildet ble tatt samme år som jeg ble mamma. Av og til kommer det som et brak hvor gammel man er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 #1224 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fin på håret og så blond da gitt Forøvrig fikk jeg nesten litt aldersfnatt av bildet foran hårbildet i albumet, for det første skoledagbildet ble tatt samme år som jeg ble mamma. Av og til kommer det som et brak hvor gammel man er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 5. oktober 2010 #1225 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg hadde glemt liljan! Tenk å glemme Lilljan da, det er jo rett og slett uhørt!!! Bradamedagen, den likte jeg! Tilgitt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. oktober 2010 #1226 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg får ikke se for jeg har ikke Supra på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #1227 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk for hår-skryt! Syns det ble ganske fint, om jeg skal si det selv! Liker å være superblond, syns det funker med den lyyyyyse hudfargen min. Mahareth da! Jeg sender deg en PM med navnet mitt, og så legger du meg til hvis du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. oktober 2010 #1228 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du var kjempefin, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. oktober 2010 #1229 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenk å glemme Lilljan da, det er jo rett og slett uhørt!!! Bradamedagen, den likte jeg! Tilgitt da Man vet jo å redde seg inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 #1230 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2010 #1231 Del Skrevet 6. oktober 2010 :duskedame: *synger høyt* Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se nå vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjertet alle gode ting og si meg så hva vil du mere? Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 6. oktober 2010 #1232 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hipp hipp hurra for Supra! En fantastisk jente er du, alltid med gode ord og omtenksomhet for andre. Jeg håper dagen din blir fin med alt du kunne ønske deg av gaver, fritid, god mat og drikke og ikke minst kake! Nyt det dagen er din (og litt min og litt suzy sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 #1233 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer så mye til liljan også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. oktober 2010 #1234 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer med dagen! (Og jeg kaster meg med på bølgen, kjempefint hår!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #1235 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer kjempemasse med dagen! Håper du får en kjempeflott dag! Gratulerer masse til de andre to også :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2010 #1236 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer så mye til liljan også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. oktober 2010 #1237 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer så masse Og grattis til Liljan også. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2010 #1238 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer med dagen! Også tar vi en for Liljan også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 6. oktober 2010 #1239 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1240 Del Skrevet 6. oktober 2010 Her er det full fest ser jeg! Tusen hjertelig takk alle sammen! Jeg har kommet hjem fra praksis for ikke lenge siden, og har hatt en *fantastisk* dag. Det er ikke noen tvil om at jeg har funnet min bane her i livet, og jeg er over meg av glede! Har gratulert Suzy og lilljan på facebook, gjør det her også: GRATULERER!!! Rekker ikke runden i bøkene, jeg må dusje og pynte meg før jeg skal spise bursdagsmiddag med damene!! Og: i morges så glemte mannen at jeg hadde bursdag, så fikk jeg verdens søteste melding til lunsj ca.. Var en som var litt flau da jeg hentet han på jobb i dag.. Søtingen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå