Roadrunner Skrevet 4. september 2010 #1081 Del Skrevet 4. september 2010 Huff... Sånt er noe skikkelig herk altså! Goood bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. september 2010 #1082 Del Skrevet 4. september 2010 *god bedring til Supra * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. september 2010 #1083 Del Skrevet 4. september 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2010 #1084 Del Skrevet 5. september 2010 God bedring Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 5. september 2010 #1085 Del Skrevet 5. september 2010 God bedring - håper du blir kjempefort frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. september 2010 Forfatter #1086 Del Skrevet 5. september 2010 Sitter her med kleenex og rennende nese, er helt ør i hodet og har vel fått bihulebetennelsen fra helvete. Jaja. Satser på at dette holder for høsten. Har heldigvis fått god pleie av mannen, men så har jeg da smittet han også, så det blir vel straks min tur til å pleie. Ugh. At det går an å syns så synd på seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 5. september 2010 #1087 Del Skrevet 5. september 2010 Serverer varm kakao til den syke, og håper du blir fort bedre! Det er lov å synes synd på seg selv når man er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. september 2010 #1088 Del Skrevet 6. september 2010 Uff så kjett å bli sjuk, men det er vel som du sier, bare å lese på og ta det med ro ellers. Det går i det minste over Du bra vel sikkert ta et par dager i sofakroken (også får du heller lese desto mer de dagene) så kan du ta fatt resten av uka. Hvile er bra nå man ikke er på topp! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 6. september 2010 #1089 Del Skrevet 6. september 2010 Går det bra med deg, Supra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1090 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, jo, det går bra. Litt lettere i hodet i dag, det er deilig. Orket ikke dra på skolen tidlig i dag, dagens eneste forelesning begynner 13:30. Så jeg sitter hjemme og leser frem til det nærmer seg, mye mer behagelig. I morgen eller onsdag drar mannen igjen, disse to ukene har jo bare gått helt latterlig fort. Jaja, sånn er det bare. Da får jeg jo tid til å ta igjen det tapte skolearbeidet i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 6. september 2010 #1091 Del Skrevet 6. september 2010 til Supra i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. september 2010 #1092 Del Skrevet 6. september 2010 God plan for dagen, syns jeg. Det er viktig å ta det pent når man er syk - og to uker går fort ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. september 2010 #1093 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 6. september 2010 #1094 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Smart å ta det med ro og lese hjemme når formen ikke er på topp, ja Oi, skal mannen din ut igjen allerede? Mente disse mennnene våre var ute omtrent samtidig, men da tok jeg visst feil. Min skal ikke ut før neste onsdag. Fint at du ser det positive i aleneperiodene da. Fullt fokus på skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, han har vært hjemme i to uker nå, så det er vel på tide at han har seg ut. Stakkars mannen, han har jo blitt smittet av meg så han gleder seg ikke så veldig. Jeg er litt bedre nå faktisk, etter en liten blund i sengen da jeg kom hjem. Har tatt to ibux også, og det hjelper godt på. Nå har jeg tatt på meg kosebuksen min og skal sette meg i sofaen og strikke og se romantisk film. Klisje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. september 2010 #1096 Del Skrevet 6. september 2010 Godt at formen er bedre! Krysser fingrene for at en god natts søvn gjør det hele enda bedre, og at du får en finfin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2010 #1097 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1098 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2010 #1099 Del Skrevet 7. september 2010 Den der er NYDELIG! Får gåsehud og tårer i øynene av den - smertelig vakkert og sårt... Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1100 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg begynner alltid å gråte av den sangen. Ikke sånn stor-hulking, men tårene kommer. Den er så rå, så treffende. Formen er mye bedre. Har masse grums i halsen, men det er alltid et godt tegn for meg. Da er jeg på vei opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå