Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Jaaa.. jeg har lagt inn en liten søknad om at vi kanskje kan gå på tapasrestaurant, men jeg tror gutta heller mot litt mer "manndig" mat på Friday's... :roll: Jaja, det er jo ikke FÆLT det heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen hadde ikke gutta bestemt seg for å spise tapas med meg i kveld! Hurraaaa! :spise: Det er bare det beste som finnes, og særlig når jeg kan sitte og nyte, og slipper å lage det selv.. :ler:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåhhh.... Han kom hjem med gave til meg i dag. Jeg har revet meg litt i håret over pensumbøker på nynorsk, fordi det er ærlig talt en del ord som jeg ikke forstår og må slå opp. Så fikk jeg gave med sløyfe på, og inne i den fant jeg en ordbok fra bokmål til nynorsk. Akkurat det jeg trengte! Det er så hyggelig med sånn omtenksomhet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Herlige overraskelsen! Koselig at han legger merke til sånne ting, og kommer med koselig gave uoppfordret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh herreguud.

Maten var så nydelig, men rett etter vi hadde spist kjente jeg at noe ikke stemte helt. Magen min slo seg fullstendig vrang, og det var bokstavelig talt *såvidt* jeg rakk hjem. Herregud for en forferdelig følelse. Jeg var bombesikker på at jeg ikke kom til å rekke det og ødelegge bilen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, møkk, bokstavelig talt. :ler:

Føler meg fin nå da, var bare magen som ble dritsur det en stund. Helt grusomt på vei hjem, da var jeg jammen nervøs.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Jeg har funnet ut at huset er tomt for mat, og mannen har bilen på jobb. Så nå sitter jeg og spiser ananas på boks til frokost.. :ler: Det er i alle fall bedre enn muglet brød.. ;)

Sov som en stein i natt, og så bråvåknet jeg fem minutter før klokken ringte. Veldig praktisk!

Lesedag i dag også, med litt kosepauser innimellom. Skal jammen ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sannelig ikke at du er den som klager ellers heller jeg. Du er så positiv og sprudlende at det er smittsomt... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...