Supramundane Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1041 Del Skrevet 1. september 2010 Jaaa.. jeg har lagt inn en liten søknad om at vi kanskje kan gå på tapasrestaurant, men jeg tror gutta heller mot litt mer "manndig" mat på Friday's... Jaja, det er jo ikke FÆLT det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #1042 Del Skrevet 1. september 2010 Uansett blir det nok koselig å spise ute i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1043 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jammen hadde ikke gutta bestemt seg for å spise tapas med meg i kveld! Hurraaaa! Det er bare det beste som finnes, og særlig når jeg kan sitte og nyte, og slipper å lage det selv.. Endret 1. september 2010 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #1044 Del Skrevet 1. september 2010 Heldige Supra. Tapas er kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. september 2010 #1045 Del Skrevet 1. september 2010 Så deilig da! Kos deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1046 Del Skrevet 1. september 2010 Nåhhh.... Han kom hjem med gave til meg i dag. Jeg har revet meg litt i håret over pensumbøker på nynorsk, fordi det er ærlig talt en del ord som jeg ikke forstår og må slå opp. Så fikk jeg gave med sløyfe på, og inne i den fant jeg en ordbok fra bokmål til nynorsk. Akkurat det jeg trengte! Det er så hyggelig med sånn omtenksomhet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #1047 Del Skrevet 1. september 2010 Så snill han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. september 2010 #1048 Del Skrevet 1. september 2010 Så skjønt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 #1049 Del Skrevet 1. september 2010 Herlige overraskelsen! Koselig at han legger merke til sånne ting, og kommer med koselig gave uoppfordret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. september 2010 #1050 Del Skrevet 1. september 2010 Det er vel go`mannen sin, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 1. september 2010 #1051 Del Skrevet 1. september 2010 Åhh sånn hverdagsromantikk er best! Kos deg med tapas og guttekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1052 Del Skrevet 1. september 2010 Åhh herreguud. Maten var så nydelig, men rett etter vi hadde spist kjente jeg at noe ikke stemte helt. Magen min slo seg fullstendig vrang, og det var bokstavelig talt *såvidt* jeg rakk hjem. Herregud for en forferdelig følelse. Jeg var bombesikker på at jeg ikke kom til å rekke det og ødelegge bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #1053 Del Skrevet 1. september 2010 Godt du rakk hjem i tide da. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 #1054 Del Skrevet 1. september 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 1. september 2010 #1055 Del Skrevet 1. september 2010 Æsj, for noe møkk God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1056 Del Skrevet 1. september 2010 Ja, møkk, bokstavelig talt. Føler meg fin nå da, var bare magen som ble dritsur det en stund. Helt grusomt på vei hjem, da var jeg jammen nervøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. september 2010 #1057 Del Skrevet 1. september 2010 Kjipt det, men sånn skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 #1058 Del Skrevet 2. september 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1059 Del Skrevet 2. september 2010 God morgen! Jeg har funnet ut at huset er tomt for mat, og mannen har bilen på jobb. Så nå sitter jeg og spiser ananas på boks til frokost.. Det er i alle fall bedre enn muglet brød.. Sov som en stein i natt, og så bråvåknet jeg fem minutter før klokken ringte. Veldig praktisk! Lesedag i dag også, med litt kosepauser innimellom. Skal jammen ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2010 #1060 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg synes sannelig ikke at du er den som klager ellers heller jeg. Du er så positiv og sprudlende at det er smittsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå