Gjest wild bird Skrevet 16. august 2010 #781 Del Skrevet 16. august 2010 Så artig med blomster da! De må vel være fra mannen? Kjempespennende med skolestart. Kjenner jeg nesten får litt sommerfugler på dine vegne altså! Også ble jeg nysgjerrig på hva du drømte om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #782 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg går ut i fra de er fra han.. (Håper det!) Jeg har også sommerfugler nå. Kjørte forbi skolen i dag, det gjorde bare at jeg gleder og gruer meg enda mer. Spent! Drømmen var såpass grafisk at jeg rett og slett må sensurere meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. august 2010 #783 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg går ut i fra de er fra han.. (Håper det!) Jeg har også sommerfugler nå. Kjørte forbi skolen i dag, det gjorde bare at jeg gleder og gruer meg enda mer. Spent! Drømmen var såpass grafisk at jeg rett og slett må sensurere meg selv.. Oooooooooooooooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #784 Del Skrevet 16. august 2010 Nå tar jeg kveld... Send meg noen gode tanker i morgen.. jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. august 2010 Forfatter #785 Del Skrevet 16. august 2010 Nå tar jeg kveld... Send meg noen gode tanker i morgen.. jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. august 2010 #786 Del Skrevet 16. august 2010 Gleder meg veldig til å høre om første skoledag i morgen! Tipper du blir den superstudenten, du har jo lest mer allerede enn jeg pleier å ha lest en uke før eksamen. (Sier vel så mye om meg som om deg, for å si det sånn.) Gode tanker sendes i hopetall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 17. august 2010 #787 Del Skrevet 17. august 2010 Masse lykke til i dag, Supra! Dette går så fint, det er jeg helt overbevist om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 17. august 2010 #788 Del Skrevet 17. august 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. august 2010 Forfatter #789 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er våken i alle fall! Skal hive meg i dusjen nå, trenger ikke kjøre inn til byen før nærmere 9. Magen min er forholdsvis rolig, men jeg kjenner at jeg er veeeeldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 #790 Del Skrevet 17. august 2010 God morgen! Flinka som er oppe i god tid! Lykke til i dag, og koooos deg med skolestarten! NYT studenttilværelsen! Kjenner jeg savner det litt altså (hjemmestudent blir ikke helt det samme liksom...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. august 2010 #791 Del Skrevet 17. august 2010 Superflinka. Ha en helt herlig dag som ny student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. august 2010 #792 Del Skrevet 17. august 2010 Dette blir spennenende! Lykke til som student, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. august 2010 #793 Del Skrevet 17. august 2010 Håper du storkoser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. august 2010 #794 Del Skrevet 17. august 2010 PCen krølla seg litt på morran idag så jeg fikk ikke ønsket deg Lykke Til på din første studentdag! Men håper du koooser deg vannvittig nuh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2010 #795 Del Skrevet 17. august 2010 Håper du har en fantastisk dag på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 #796 Del Skrevet 17. august 2010 Men altså.... Det er veldig stille her når du er på skolen... Finnes ikke arbeidslyst her, og er faktisk litt lite mas på jobb også. Prøver å slite ut sauen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. august 2010 #797 Del Skrevet 17. august 2010 Håper du har en flott dag på skolen, studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 17. august 2010 #798 Del Skrevet 17. august 2010 Gleder meg til referat fra første skoledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. august 2010 #799 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg også. Lisa gikk til skolen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. august 2010 Forfatter #800 Del Skrevet 17. august 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååå som jeg har hatt en fin dag!!! Så masse hyggelige folk, lærerne virker supre, flott skole .. ååh! JEg er i enorm og vill lykkerus, dette er det smarteste jeg har gjort. Jada, første dag - men det var en GOD første dag! Møtte en gutt jeg gikk på uskolen sammen med også, herregud, jeg kjente han ikke igjen. Han var så liten og beskjeden da vi gikk der, nå var han en voksen og svært flott mann. Artig! Kjenner at jeg virkelig, virkelig gleder meg til de fire årene jeg har foran meg. Herregud! Så glad! Og hyper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå