Gjest wild bird Skrevet 12. august 2010 #721 Del Skrevet 12. august 2010 At man holdt ut videregående, er et mirakel. Jeg hadde kjæreste, men fikk ikke lov å ligge over hos han. Så da pleide han kjøre meg hjem sånn i 4-5 tida om morgenen, også sto jeg opp kl 7 og tok bussen til skolen. Sånn holdt jeg på de 2 årene vi var sammen. Utrolig at man hang sammen, og fikk vitnemål. Jeg er fortsatt uhelbredelig b-menneske og elsker å sitte oppe om kveldene. Trøtt som bare fy er jeg nesten uansett om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. august 2010 #722 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg liker å tro at "what goes around comes around". ME too Supra! Tenk så heldig du er som føler deg fri nok og rik nok til å kunne spre slik glede OG så heldige vi er som "kjenner" deg og får ta del i din varme og generøsitet Go'ingen Supra!! Forøvrig ... p.s. vært bortreist ett døgn og leser meg opp i dagbøkene :gjeiper: Som dere har skravlet (hilsen et B-menneske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. august 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 12. august 2010 Takk for gode ord! Grubleguri her i kveld. Nostalgisk musikk er farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. august 2010 #724 Del Skrevet 12. august 2010 Er du på grubler'n du og? Det er nyttig av og til, tror jeg. Man må tenke litt også - gjøre opp status og fundere. Bare ikke for mye og hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 13. august 2010 #725 Del Skrevet 13. august 2010 Godmorgen supradupra! I dag plasker det ned så vi kan sitte inne med god samvittighet, tenne litt stearinlys, noe varmt i koppen og ett mykt pledd. Håper du får en SUPER HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. august 2010 Forfatter #726 Del Skrevet 13. august 2010 Jaa, jeg ble så GLAD da jeg våknet i morges og hørte regnet! Da får jeg så utrolig god samvittighet for å kose meg litt på sofaen, pluss at lesingen går jo veldig mye greiere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #727 Del Skrevet 13. august 2010 Og her skinner Jeg har ikke gjort noe fornuftig enda i dag. Og tror ikke det blir gjort noe heller. Eller jeg må vel en liten tur i butikken i ettermiddag. Men utover det har jeg innvilget meg en dag med bare latskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. august 2010 Forfatter #728 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg driver bare og nøster garn selv.. Jeg blir så eitrende forbannet på disse hankene altså. At jeg aldri lærer og styrer unna. Å lage nøster er noe dritt, det floker seg og jeg blir så sint at jeg koker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #729 Del Skrevet 13. august 2010 Du får passe på når mannen er hjemme da, og bruke ham som hespetre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2010 #730 Del Skrevet 13. august 2010 Du får passe på når mannen er hjemme da, og bruke ham som hespetre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. august 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg blir bare utålmodig med han da, fordi han ikke gjør det "riktig"... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. august 2010 #732 Del Skrevet 13. august 2010 <-- kjøper ferdige garnnøster... Er visst ikke så avansert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #733 Del Skrevet 13. august 2010 Du får kjøpe deg et hespetre da (hvis det fremdeles er å få kjøpt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. august 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 13. august 2010 <-- kjøper ferdige garnnøster... Er visst ikke så avansert Jeg gjør også helst det, men av og til finner jeg noe superflott garn i sånne dumme hanker. Grr! Du får kjøpe deg et hespetre da (hvis det fremdeles er å få kjøpt). Hmm, jeg har hørt snakk om disse hespetreene, men jeg aner ikke hvor det selges. Må undersøke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #735 Del Skrevet 13. august 2010 Hespetre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. august 2010 Forfatter #736 Del Skrevet 13. august 2010 Men herregud, så genialt! Takk for hjelpen!! *bestille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2010 #737 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, hespetre er genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. august 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg .. er .. oppe.. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2010 #739 Del Skrevet 14. august 2010 BÆÆÆÆ!!! Våknet du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. august 2010 #740 Del Skrevet 14. august 2010 God morgen! (eller skal vi si god formiddag?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå