Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitat Supra i går:

Kom meg ikke opp i rett tid i dag, grublingen tok litt overhånd i går.. men jeg føler meg så trøtt og lite uthvilt at jeg regner med det ikke blir problemer med å sove til kvelden.

:ler:

En brutal verden!

Så hvis du er trøtt og lite uthvilt i dag også, så skal du se at du kommer deg tidlig i seng i kveld (burde kanskje det i alle fall? :fnise: ) og så blir det så mye bedre i morra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jo stort sett hver morgen at "i kveld skal jeg legge meg tidlig". Så kommer kvelden, jeg er lys våken.... og sitter oppe og holder på med noe helt usaklig. Plutselig er klokken 3. :ler: Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jo stort sett hver morgen at "i kveld skal jeg legge meg tidlig". Så kommer kvelden, jeg er lys våken.... og sitter oppe og holder på med noe helt usaklig. Plutselig er klokken 3. :ler: Smart!

Det er helt ukjent for meg..... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel dame er vond å vende :fnise:

(ikke SÅ gammel, men gammel nok :ler: )

Hadde det ikke vært for at jeg fort får migrene når søvnmangelen inntrer, så hadde det nok vært enklere. Men 1-2 netter med lite søvn, så er jeg totalvrak, og knasker smertestillende og migrenemedisin som aldri før. Får jeg i snitt tilnærmet nok søvn, så går det lenge mellom hvert migreneutbrudd... Teite kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med migrene som sjef hadde nok jeg også skjerpet meg kraftig. Jeg trives jo veldig godt når jeg har en fin døgnrytme, så det er rett og slett bare dumt av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir dere ikke trøtte av dere selv? :klø:

Nå som jeg har ferie sitter jeg til midnatt og da er jeg kjempetrøtt - da må jeg jo bare legge meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall helt vrak når klokka har passer 21.30 for tiden. Etter en og en halv uke hvor jeg har tvunget meg selv opp tidlig, har kroppen innstilt seg på tidlig kveld også. :jepp:

Også må jeg bare :klemmer: litt på verdens snilleste Supra. Tenker det går noen gode tanker til deg under bryllupet til det lykkelige paret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 40 år med tidlig opp, har ikke kroppen min innstilt seg på tidlig kveld.... :ler:

Men..... uten TV, bøker, PC, radio... så hadde jeg kanskje kjedet meg til sengs kl 23 i stedet for 24... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall helt vrak når klokka har passer 21.30 for tiden. Etter en og en halv uke hvor jeg har tvunget meg selv opp tidlig, har kroppen innstilt seg på tidlig kveld også. :jepp:

Samme her!

Var B-menneske da jeg var yngre, og i helgene ble det ofte morgen før jeg krøp under dyna (ingen partyløve, men mye koselige kvelder med gode venner, kortspill etc). Nå er morgendagen nærmest ødelagt om jeg legger meg senere enn midnatt, selv i helgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir ikke trøtt før nærmere 4-5. Det har vært et problem for meg mange ganger, for jeg kan gjerne legge meg og være i seng 22:30, men ligger der lys våken til 2-3.. og det er helt meningløst. Jeg sliter med innsovningen. Når jeg først sovner er det jo utrolig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her!

Var B-menneske da jeg var yngre, og i helgene ble det ofte morgen før jeg krøp under dyna (ingen partyløve, men mye koselige kvelder med gode venner, kortspill etc). Nå er morgendagen nærmest ødelagt om jeg legger meg senere enn midnatt, selv i helgene...

Jeg er født som B-sau, men har utrolig nok klart å omstille meg til å bli A-sau i det siste. Og det er fantastisk godt. Jeg får så mye mer ut av dagen når jeg er tidlig oppe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født som B-sau, men har utrolig nok klart å omstille meg til å bli A-sau i det siste. Og det er fantastisk godt. Jeg får så mye mer ut av dagen når jeg er tidlig oppe. :fnise:

Det er superdeilig!

Kan gjerne legge meg kl 22 en fredag kveld, for å våkne opp feks kl 0730 på lørdagen, føle meg våken, og kjenne på følelsen av at jeg har en LANG og ubrukt dag foran meg. B-fuggel har blitt A-fuggel! Selv om jeg selvfølgelig har litt vraktendenser fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok naturlig A-menneske - blir trøtt på kvelden og våkner tidlig. På videregående la jeg meg halv ti hver kveld og sto opp seks om morran for å rekke bussen (og la meg så tidlig fordi jeg trengte så mye søvn)

Jeg trenger ganske mye søvn (ideelt 8 timer hver natt) og kan gjerne være nattugle (vi fester jo stadig til klokka fire-fem kjæresten og jeg :flau: ) men da må jeg ha tid til å ta meg inn igjen og må sove hele dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vgs døgnet jeg stort sett annenhver dag. :sjenert: Oppe hele natten, gikk på skolen, la meg rundt 19-20, sov til neste morgen - og så repeat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vgs døgnet jeg stort sett annenhver dag. :sjenert: Oppe hele natten, gikk på skolen, la meg rundt 19-20, sov til neste morgen - og så repeat.

At du holdt ut!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...