fairygirl Skrevet 10. august 2010 #661 Del Skrevet 10. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 10. august 2010 #662 Del Skrevet 10. august 2010 Oisann, det hørtes dramatisk ut. Tenk at noen har det så vondt at de føler at den eneste utveien er selvmord. Og jeg som til stadighet klager over småting har det jo i grunn veldig godt. Håper de fikk han på bedre tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2010 #663 Del Skrevet 10. august 2010 Uff! Sånt er bare tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. august 2010 #664 Del Skrevet 10. august 2010 Uff for en opplevelse! Skikkelig ille... Det er guffent å dulte borti slike hendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 10. august 2010 #665 Del Skrevet 10. august 2010 Åh nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. august 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg sliter med å sove nå merker jeg. Tankene flyr. Jeg bruker vanligvis ikke å ta ting så veldig innover meg, jeg prøver å stenge ut det som er vanskelig og den jævlige delen av verden. Ikke fordi jeg er kald og kynisk, men fordi jeg stort sett har nok med meg selv. I dag kom den vanskelige delen av verden litt tett på. I tillegg kjørte jeg mannen på flyplassen og blir hjemme alene i to uker, bare det i seg selv er jo grunn nok til å furte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 #667 Del Skrevet 11. august 2010 Håper du fikk sove litt etterhvert! Skjønner godt at det der må ha satt en skikkelig støkk. Sender oppover noen varme tanker, og en skikkelig god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 11. august 2010 #668 Del Skrevet 11. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. august 2010 #669 Del Skrevet 11. august 2010 Skjønner at det er vanskelig å få sove etter en sånn opplevelse. Noen ganger er det bare ikke mulig å stenge andre menneskers tragedie ute. Noen ganger må man gå noen runder med tankekverna før man kommer videre. Det er en del av livet - den tøffe delen av det... At du reagerer på den opplevelsen du hadde i går, er et tegn på at du er et sunt menneske. Hadde du bare klart å skru av bildet av mannen på brua, hadde du hatt grunn til å være bekymret for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. august 2010 #670 Del Skrevet 11. august 2010 Håper dagen tar seg opp for deg. Kan jo være en blanding av flere ting som gjør at det ble sterkt for deg, men uansett er det kanskje ikke bare dumt å være empatisk. Det er jo et godt karaktertrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 11. august 2010 #671 Del Skrevet 11. august 2010 Skjønner at det er vanskelig å få sove etter en sånn opplevelse. Noen ganger er det bare ikke mulig å stenge andre menneskers tragedie ute. Noen ganger må man gå noen runder med tankekverna før man kommer videre. Det er en del av livet - den tøffe delen av det... At du reagerer på den opplevelsen du hadde i går, er et tegn på at du er et sunt menneske. Hadde du bare klart å skru av bildet av mannen på brua, hadde du hatt grunn til å være bekymret for deg selv. Kloke ord fra en sau. Så jeg sier meg enig. Håper dagen i dag blir bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. august 2010 #672 Del Skrevet 11. august 2010 Sier meg enig med sauen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. august 2010 Forfatter #673 Del Skrevet 11. august 2010 til alle dere flotte damer! Jeg føler meg nok bedre i dag, men jeg drømte om han i natt. I drømmen så goppet han, men jeg må bare tro at i virkeligheten så klarte de å få han ned. Noe av det jeg reagerer på er reaksjonen til venninnene som jeg kjørte forbi med, eller kanskje mangelen på reaksjon.. Jeg syns de ble litt flåsete, men det er mulig at det er en slags forsvarsmekanisme. Kom meg ikke opp i rett tid i dag, grublingen tok litt overhånd i går.. men jeg føler meg så trøtt og lite uthvilt at jeg regner med det ikke blir problemer med å sove til kvelden. igjen til dere, takk for at dere kommer med så mange oppmuntrende ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2010 #674 Del Skrevet 11. august 2010 Vi reagerer jo alle forskjelle i sånne situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. august 2010 #675 Del Skrevet 11. august 2010 Alle reagerer forskjellig ja, og jeg skammer meg litt over at jeg gjerne er en av dem som blir litt flåsete Det er en forsvarsmekanisme. Uansett hvordan man reagerer er egentlig reaksjonen viktigst. Å ikke bry seg, eller ikke ha følelsesregisteret til å bry seg er farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. august 2010 Forfatter #676 Del Skrevet 11. august 2010 Nå har jeg blitt kvitt brudekjolen min. Det var en superhyggelig dame her, med mann og to barn. Hun var helt fortvilet, for hennes kjole som var bestilt fra utlandet hadde kommet med masse fæle flekker - og de skulle gifte seg om ti dager. Så var de her og hadde egentlig ikke råd til å kjøpe min, og de stod lenge og diskuterte, hun ville så inderlig ha den. Så jeg gav den bort til henne, gratis. Hun stod i gangen her og gråt og var så lykkelig, så det var jammen dagens gode gjerning. Den har vært så vanskelig å selge, jeg hadde ikke fått stort for den uansett. Kanskje har jeg kjøpt meg litt god karma. Vi avtalte at dersom den ikke passet sånn at hun fikk sydd den til (hun var litt kortere enn meg), så skulle hun også gi den vekk gratis til noen andre. *fornøyd-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 11. august 2010 #677 Del Skrevet 11. august 2010 Å, det var jammen fint gjort av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. august 2010 #678 Del Skrevet 11. august 2010 Herregud! Du må da være verdens mest godhjertede menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 11. august 2010 #679 Del Skrevet 11. august 2010 What she said ^^ Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. august 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg liker å tro at "what goes around comes around". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå