Supramundane Skrevet 5. august 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, det var passe sprøtt! Jeg har også bursdag i oktober, men det kan umulig være på samme dato som dere. Da hadde vi snakket sprøtt da Ja, det hadde blitt litt vel sprøtt! Ganske utrolig at det klaffer for tre personer sånn da, så tullete. Hva er sjansen, liksom! :dåne: Det som ville være enda mer skummelt er om dere også var like gamle Ja! Jeg og liljan er nesten like gamle da, vi skiller bare tre år! Har sniklest i dagbøkene dine litt sånn nå og da, så jeg kan jo egentlig komme ut av skapet! Jeg våkner lett av min egen vekkerklokke, altså alarm på mobilen. Samboeren min sin vekkerklokke har jeg derimot ikke sjans til å høre, jeg våkner bare om morgenen av at han begynner å bevege på seg og etterhvert kose litt med meg, og er alltid overbevist om at klokka ikke har ringt. Noe den har gjort. Gjerne hvert tiende minutt i en times tid. Hei juliane! Så koselig med snikebesøk! Du er hjertelig velkommen. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, bortsett fra at jeg har det sånn med min egen vekkerklokke også... til flinke studenten. Jeg å også notere og lese og notere litt til.....og "gruer" for deltidsstudier i høst. Hva er det du skal studere Skravla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2010 #602 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg skal ta noen studiepoeng innen regnskap. Sjempespennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #603 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg skal ikke studere. Men jeg melder meg inn i heiagjengen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 5. august 2010 #604 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg var ferdig i fjor sommer, og har ikke planer om å studere igjen på en stund, uff, det er nesten litt pinlig å si det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #605 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, det hadde blitt litt vel sprøtt! Ganske utrolig at det klaffer for tre personer sånn da, så tullete. Hva er sjansen, liksom! Dere har bursdag samme dag som faren min, og dagen etter kjæresten min, ser jeg. Ikke at det var så sprøtt, men jeg måtte nå bare nevne det Sjansen for at dere skulle ha sammenfallende bursdag er sikkert ikke veldig stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. august 2010 #606 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg skal ikke studere. Men jeg melder meg inn i heiagjengen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. august 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg klarte det..... :søvn: :søvn: :søvn: :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 6. august 2010 #608 Del Skrevet 6. august 2010 Flinke Supra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2010 #609 Del Skrevet 6. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. august 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) <- meg som sliter med å holde øynene oppe Endret 6. august 2010 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2010 #611 Del Skrevet 6. august 2010 <-- hjelper til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2010 #612 Del Skrevet 6. august 2010 Flinke Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. august 2010 #613 Del Skrevet 6. august 2010 Ohoi du er oppe tidlig i dag! FLINK!!! *serverer sterk te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. august 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 6. august 2010 Var ganske så fornøyd med meg selv i morges ja! Nå har jeg dusjet i en halvtime bare for å ikke sovne.. Men føler meg våken nå og skal ta en bytur for å småhandle litt. Trenger noe mer garn til et prosjekt jeg har, og kanskje får jeg møtt en venninne i byen for lunsj også. Må innom biblioteket med de to bøkene jeg er ferdig med, og hente en annen som ligger klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 6. august 2010 #615 Del Skrevet 6. august 2010 Min side på biblioteket er helt genialt. Føler meg nesten som den dealeren når jeg leverer en og skranken har allerede en ny en klar til meg. Jeg brukte også masse bokbussen synes det er så dumt at den ikke finnes mer. Det var fint for Prinsen som digger busser og bøker... Og som den læreren jeg er synes jeg bøker er utrolig viktig. Kos deg på garnshopping og venninnetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 6. august 2010 #616 Del Skrevet 6. august 2010 Håper du har klart å holde deg våken i hele dag, og har hatt en fin dag i byen Tror du var temmelig trøtt i dag morges, for du har vært i boka mi to ganger og jublet for fredag God fredag, SuperSupra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. august 2010 #617 Del Skrevet 6. august 2010 Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. august 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 6. august 2010 Enig liljan - min side er virkelig genialt! Jeg har holdt meg våken uten større problemer egentlig. Ble ikke noe av venninnelunsj, men jeg fikk møtt en gaaaammel venn i byen. Kjenner jeg er i litt rart humør nå, gamle minner osv. Både koselig og ikke koselig på en gnag. Vanskelig å forklare egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2010 #619 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor shopper du garn? Jeg skal til din by om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. august 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg handler hovedsaklig på en butikk som heter Knappehuset (like ved teateret), og Modellstrikk (også like ved teateret faktisk, bare ikke like nært som knappehuset). Ellers er det en butikk på Florvåg (Askøy) som er helt fantastisk men det er jo et stykke dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå