Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Nåja, det varte ikke så lenge.. Halvveis i første filmen sovnet mannen på sofaen.. :roll: Pakket på han pleddet og satte meg på KG istedet, pauset filmen også. Så får vi fortsette når han finner ut han skal være våken.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Slitsomt med film-maraton skjønner jeg! Hihihi!

Ha en strålende søndag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skravla! :klem:

Ehh.. dere treningskyndige. Hva er egentlig forskjellen på pilates og yoga? Ser treningssenteret mitt har en pilates-time i morgen, men jeg er fryktelig usikker på om jeg skal melde meg på eller ikke. Vet ikke helt om jeg tør. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forskjellen er :vetikke: Hvordan forklare :klø:

Men jeg likte pilates veldig godt, så forsøk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilates fokuserer stort sett på kjernemusklaturen og det er trening etter et prinsipp utarbeidet etter en gymnast som het Joseph Pilates (trur je) - yoga er mer omfattende. Det omfatter flere aspekter og har mange flere retninger og former - og er selvsagt mye eldre.

Pilates er effektivt og fungerer for de fleste - yoga må du kanskje velge litt mer nøye for å finen en form som passer deg.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Suzy, hvordan er pilates med tanke på gjennomføring for "sånne som meg". Altså utrente og relativt tjukke folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Suzy, hvordan er pilates med tanke på gjennomføring for "sånne som meg". Altså utrente og relativt tjukke folk. :ler:

Det er ikke noe problem - det er ikke noe stort krav til å være veldig bøyelig eller noe slikt, men det er veldig utfordrende. Du får tynt magemusklene skikkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har meldt meg på timen i morgen. Spenennde! Jeg er ikke så flink til å prøve nye ting, men kanskje dette kan være noe for meg. Aerobic-karrieren min ble i alle fall kort, jeg har vannvittig dårlig koordinasjon. Dette blir vel litt mer "stasjonært".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe helt annet en aerobic - virkelig noe helt annet. Veldig rolig og konsentrert og en hel del fokus på pust med bevegelsene - og mye statisk. Gøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende! :jepp: Det er 24 plasser og etter jeg meldte meg på var det 22 ledige, så kanskje det blir intensivkurs. ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant nettopp ut at det skal åpnes et nytt treningssenter like ved der jeg bor i september. Det er åpent 24t i døgnet, og har alle apparatene som et vanlig treningssenter har, men ingen gruppetimer. Det koster bare 250,- i mnd, så jeg vurderer å bytte. Både fordi jeg betaler mye mer nå, men også fordi jeg må kjøre et stykke for å komme til senteret jeg bruker i dag. Det er forøvrig samme kjede.. bare et annerledes senter.. Hmm. 24t er jo litt greit, slipper å tenke på åpningstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk til pilates og jeg er mye større enn deg. :)

Hvordan var timen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest wild bird

Håper Pilates-timen var bra! Jeg har også holdt på litt med det, og syns det er en veldig allright treningsform. Som Suzy sier, så får kjernemusklene kjørt seg skikkelig. Jeg syns det ga god oppstrammende effekt, spesielt i bena og rumpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noen pilatestime før i morgen! :jepp: Er spent. :)

Har fått lest masse i dag, og spist en nydelig middag sammen med mannen. Som jeg lagde selv, altså. Den var bare veldig vellykket. Så var vi på kaffebesøk hos en kollega av mannen, fikk møtt forloveden hans for første gang. Veldig hyggelig dame, men hun og jeg er så forskjellige at det er ikke alltid like enkelt å finne noe å prate om... :sjenert:

Nå skal vi legge oss, så var det altså pilates i morgen 10:15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...