Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Jammen godt du har oss da. Vi tåler litt av hvert vi... :ler:

Snakk for deg sjæl - jeg har hatt tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jeg tror jeg hadde rast av meg det verste da jeg var 15. I alle fall til jeg ble 16. Jeg var egentlig ganske grei å ha med å gjøre etter det. :ler:

Forresten, jeg er så stolt! Jeg har ominredet scrapperommet i kveld. Pakket vekk de sakene og laget meg en herlig leseplass! Utrolig mye arbeid.. Har lagt bilde på facebook til og med, SÅ stolt er jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg tror jeg hadde rast av meg det verste da jeg var 15. I alle fall til jeg ble 16. Jeg var egentlig ganske grei å ha med å gjøre etter det. :ler:

Forresten, jeg er så stolt! Jeg har ominredet scrapperommet i kveld. Pakket vekk de sakene og laget meg en herlig leseplass! Utrolig mye arbeid.. Har lagt bilde på facebook til og med, SÅ stolt er jeg.. :ler:

Men noen av oss får ikke se det bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Ja, stemmer det. Du kan gjerne legge meg til på facebook, eller så skal jeg prøve å legge det i bloggen! Ja, jeg legger det i bloggen med en gang jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Ja, de neste dagene burde by på raserianfall, intriger, sjalusi, stormende forelskelse, hårkriser, osv osv.

:ler:

:skratte:

Skal du i bryllupet mitt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du alene hjemme?

Her er noen forslag:

*gå tur og plukke markblomster, eller fotografere de?

*besøke bloggen til Emmeline. Veldin fin og morsom blogg. (spesielt historien om agurkmannen :) ) (Kunne lagt ut link hvis jeg var sikker på om det var lov..? (Jeg er enda nybegynner og du er jo blitt mod. ;) )men du finner den lett ved å søke på emelines blogg.) Enjoy!

*lime fine scrapbookark på (syltetøy-)glass=fine lysestaker?

*Male et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme alene ja. Det går litt bedre nå, rev meg i håret tidlgiere i dag. Kom hjem fra en bytur med noen venninner og da ble det plutselig så fryktelig stille og ensomt her hjemme. For en eller annen grunn syns jeg det er vanskeligere å være hjemme alene når det er fint vær! :klø:

Jeg bestemte meg for å gå tur enten i morgen eller på søndag, da skal jeg prøve meg på det samme fjellet som jeg gikk på sist søndag. Syns jeg selv er ganske tøff, for det var rett og slett vannvittig hardt.

Takk for gode forslag Alvira, du er søt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er vanskeligere å være hjemme alene når det er fint vær. Synes alltid det virker som om alle har masse planer og at det bare er jeg som ikke har noe å gjøre :rolleyes: Teit.

Du er kjempetøff som prøver deg på det fjellet igjen! Jeg må komme meg ut på tur igjen jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant Carrie! Alle i hele verden (omtrent) er ute og har det fint i solen, mens jeg sitter hjemme alene. Litt overdrevet, men det føles sånn. Når det regner eller er overskyet så tenker jeg ikke på det i det hele tatt. Detfor håper jeg at jeg kan bli flinkere til å gå på disse flotte fjellene.. Det tar lang tid, og jeg har mer enn nok med å få i meg nok oksygen.. så da rekker jeg ikke tenke på at jeg er alene.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur høres ut som en god idè når du er litt deppa. Frisk luft og mosjon pleier å være vidundermedisin mot dårlige dager. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fullt så sprek... :sjenert: Våknet med dundrende hodepine i dag og bestemte meg for å utsette turen til i morgen. Men det merkelige er at jeg kjenner jeg virkelig gleder meg. Merkelig å glede seg til blodslit.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klemmer:

Det kjennes godt etterpå, så skjønner at man gleder seg litt jeg, selv om det høres rart ut ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pokker heller. Jeg kjører inn til byen og tar turen i dag.

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...