Skusla Skrevet 21. september 2003 #1 Del Skrevet 21. september 2003 Heisann hoppsann .... Tenkte jeg skulle sende en liten hilsen fra USA. Vi koser oss nesten glugg i hjel her borte og har gjort masse masse denne uka som har gaatt.. Dagene flyr avgaarde, og det var utrolig godt aa faa se bror igjen. Lille niesa mi er bare priceless.. Det faller saa utrolig mange morsomme kommentarer ut av den lille munnen der at jeg gjor ikke annet enn le. I gaar var vi ute paa byen, som var ganske interessant. Vi endte til slutt opp paa en skikkelig hillbilly bar, med masse college studenter, live band som var utrolig gode og spilte alt fra Sweet home alabama til Pearl Jam. Saa vi fikk dansa fra oss... I dag foeler Skusla seg saa som saa.... Etter den soete kloe osv.... Hva annet kan jeg fortelle da??? Vaeret er supert.. Det ligger mellom 25-30 grader, og det er deilig... Jeg er overasket over avstandene her.. Skal du noen plass, saa maa du kjoere minst 20 minutter, saa det har blitt ganske mye kjoring... Nei, naa skal jeg ta aa gaa ned igjen her.. Alle sitter ute aa koser seg. Ha en super dag videre alle sammen. PS. Midnattsol, Kverula osv osv osv (dere vet hvem dere er... ) jeg faar ikke sjekka mailen min dessverre, saa om dere har sendt mail, send den paa hotmail adressa mi.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. september 2003 #2 Del Skrevet 21. september 2003 hei og hoppsan, så bra i USA,. Får lyst til å dra selv, kanskje jeg drar til NY etter jul :blunke: KOs deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. september 2003 #3 Del Skrevet 21. september 2003 Endelig...lyd fra det store utland. :D Flott at du har det bra, ingenting er bedre. Sender samme mail til hotmailen din, jeg. *BIG HUG* Kos deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå