Gå til innhold

Hvor er mensen?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

:vinke: Hei

Jeg skulle egentelig hatt mensen rundt 26-28m mai, men har ikke fått enda. Men det som skremte meg mest var det som skjedde i natt. Våknet av VONDE smerter i magen, det var på høyre side, litt "under magen". Prøvde å snu og vende på meg, men smertene forsvant ikke.

Så gikk jeg rett og slett og satte meg på do, men det skjedde ingenting. Jeg begynte å svette som bare det, og i tillegg til dette var jeg såå svimmel og så kvalm.

Jeg satt der i 10 min, men det skjedde igjenting. Vasket meg i ansiktet, og skulle til å gå, da jeg holdt på å falle, for jeg var så svimmel. Så jeg satte meg på do igjen, og til slutt fikk jeg veeldig tynn diare. (sorry for alle ekle detaljene, men jeg trenger hjelp) :lete:

Nå når jeg sitter her, kjenner jeg fortsatt at det stikker i magen på høyre side.

Og nei, jeg har ikke ligget med noen, så jeg kan ikke være gravid. Så den tanken har jeg slått fra meg for lengst. OG går heller ikke på prevansjonsmidler. Så hva kan dette være? Mamma mener at jeg burde dra til legen, men jeg orker ikke å dra til legevakten og snakke om dette til en lege jeg ikke kjenner. Så jeg har sagt at hvis det skjer noe i natt igjen, drar jeg til fastlegen imorgen.

Er det noen som har opplevd det samme og som kan hjelpe meg? Har alltid hatet mensen, men denne gangen kan jeg gjøre hva som helst for å få mensen. Syns dette er litt skummelt..

Anyone, help? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved diare kan man noen ganger bli skikkelig svimmel og kaldsvette og ha det skikkelig jævelig. Det går over når det som skal ut, er ute! Tror kanskje det bare er tilfeldig at du ikke har fått mensen enda. den kommer nok hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri hatt noen særlige menssmerter før, men første gangen det skjedde, så var smertene akkurat slik du beskrev. Syke magesmerter, holde på å besvime, kaldsvetting og kvalme. Dog, jeg hadde allerede hatt mensen i noen timer da det skjedde, og fikk ikke diarè. Dette har hendt hyppigere og hyppigere, og er nå en del av "pakken" når jeg får mensen. Så det kan hende at mensen er på vei. Hvis den ikke kommer iløpet av dagen, ville jeg dratt til legevakten i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tusen takk for svar!

"Fint" å se at noen andre har hatt det som meg. Skal prøve å holde ut, og kommer ikke mensen snart, bestiller jeg time hos legen. Er nemlig første gang dette skjer, og syns det er så ubehaglig å ikke vite hva som skjer med kroppen. Men som dere skrev, kan hende at det er helt tilfeldig at det at jeg er kvalm, svimmel og svetter skjer samtidig med sen mensen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...