Gå til innhold

mensen eller blødninger fra tarmen

Gjest green tea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Tro meg, du merker forskjell!

Hvis du er usikker, er det 99% sikkert at det ikke er fra tarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Eh hvis du blør 30 dager i månden så ser du jo ikke forskjell du er sikkelig rar du green tea herrigud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Du spør hvordan man ser forskjell, også sier du etterpå at du ser forskjell... Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør?

Bare sånn at du skal være helt sikker; Hvis du blør fra tarmen kommer det blod fra rumpa, altså det bakerste hullet, er det mensen kommer det fra skjeden som er lengre framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har du et problem med anatomi eller å se forskjell på de anatomiske delene

http://gs.stryn.kommune.no/strynu.skule/asbjorn/samliv/images/kvinneleg%20kjoennsorgan,ytre.gif

At en skulle ha problemer med å finne ut hvor en blør fra,virker litt rart på meg.

Men som en postet over,ta papir og stryk over hull .nr1 og sjekk.Er det blod på papiret,så er saken løst.

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

eller stikk en tampong i 1'ern.. hvis det fremdeles er blod i trusa og tampongen er hvit bør du ringe lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Blod fra tarmen viser seg vanligvis som blod utenpå avføring, eller som svart avføring, alt ettersom hvor høyt oppe i tarmsystemet blødningen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Blødninger fra tarmen skjer vel helst i forbindelse med dobesøk, i motsetning til mensblod som renner jevnt og trutt. Hvis man har blødning langt oppe i tarmen blir avføringen mørk/svart, men hvis blødningen er lengre ned eller fra en hemorroide er det friskt blod på avføringen eller en sprutblødning (min kjære med tarmsykdom opplever dette av og til) med friskt blod. Mensblod er ofte mørkere og blandet med andre ulekre saker. Hvis man mistenker blødning fra tarm må man dra til lege! Det kan være alt fra uskyldige årsaker til farlig sykdom.

Men hvorfor lurer du på dette, green tea? Eller lurer du egentlig på det i det hele tatt, siden du mener at du ser forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

mensen eller blødninger fra tarmen.

hvordan vet en forsel

Enkelt. Tørker du deg framme og det ikke kommer blod på dopapiret og du tørker deg bak og det da kommer blod på papiret så kommer det fra tarmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...