Gunner Skrevet 29. mai 2010 #1 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei, jeg traff ei jente på sukker som jeg var på Date på onsdag. Nå er det en stund siden jeg var på date sist så jeg var litt nervøs. Når jeg møtte henne tenkte jeg at hun var da ikke all verden, men etterhvert som jeg snakket med henne ble jeg både satt ut og betatt noe som gjorde at jeg ikke klarte å slappe helt av. Etter daten sa jeg " at jeg hadde lyst til se henne igjen" Hun sa at vi kunne holde kontakt og gav meg en klem før vi gikk hvert til vårt. Den samme kvelden sendte jeg en melding der jeg takket for en hyggelig date samt gav henne kompliment for hennes vakre-vesen. Hun skrev tilbake at hun syntes jeg var hyggelig og at hun hadde hatt en hyggelig date. I går sendte jeg en melding der jeg skrev at jeg savnet hennes selskap, men siden har jeg ikke hørt noe. kan den siste mld ha verdt overkill? Og hva gjør jeg nå? Hvor lenge bør jeg vente før jeg avskriver hennes interesse for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 29. mai 2010 #2 Del Skrevet 29. mai 2010 Når i går sendte du meldingen? Det er godt mulig at det er en naturlig forklaring på at hun ikke har svart enda. Kanskje har hun ikke sett den enda, kanskje er hun opptatt med noe og ikke har tid til å svare, eller kanskje det er så enkelt som at hun med vilje avventer å svare, for ikke å virke alt for interessert. Men hvis hun ikke har svart i løoet av morgendagen (altså i dag da, siden klokken nå er over tolv), så ville jeg kanskje tenkt i litt andre baner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #3 Del Skrevet 29. mai 2010 Tja.. Du er mann? Drit i få panikk da. Får du svar så får du svar. Fpr du ikke svar så driter du i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 30. mai 2010 #4 Del Skrevet 30. mai 2010 Tja.. Du er mann? Drit i få panikk da. Får du svar så får du svar. Fpr du ikke svar så driter du i henne. ...men så finnes det heldigvis noen få menn som ikke har den kyniske drittsekk-tankegangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 30. mai 2010 #5 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei, jeg traff ei jente på sukker som jeg var på Date på onsdag. Nå er det en stund siden jeg var på date sist så jeg var litt nervøs. Når jeg møtte henne tenkte jeg at hun var da ikke all verden, men etterhvert som jeg snakket med henne ble jeg både satt ut og betatt noe som gjorde at jeg ikke klarte å slappe helt av. Etter daten sa jeg " at jeg hadde lyst til se henne igjen" Hun sa at vi kunne holde kontakt og gav meg en klem før vi gikk hvert til vårt. Den samme kvelden sendte jeg en melding der jeg takket for en hyggelig date samt gav henne kompliment for hennes vakre-vesen. Hun skrev tilbake at hun syntes jeg var hyggelig og at hun hadde hatt en hyggelig date. I går sendte jeg en melding der jeg skrev at jeg savnet hennes selskap, men siden har jeg ikke hørt noe. kan den siste mld ha verdt overkill? Og hva gjør jeg nå? Hvor lenge bør jeg vente før jeg avskriver hennes interesse for meg? Du sa at du hadde lyst å se henne, og hun sa at "dere kunne holde kontakt"? Tror du allerede kan avskrive interessen hennes, dessverre. Hadde hun vært mer ærlig og direkte hadde hun nok sagt at det var hyggelig, men hun følte ikke det lille ekstra som trengs. Virker bare som om hun er litt redd for å si akkurat det hun føler. Du kan nok ikke gjøre annet enn å vente. Ikke send flere meldinger, det blir for dumt. Om noen virkelig vil se deg igjen så er det ingen tvil om det. Det er ihvertfall min erfaring. Vi kan håpe jeg tar feil og hun bare er litt tilbakeholden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2010 #6 Del Skrevet 30. mai 2010 ...men så finnes det heldigvis noen få menn som ikke har den kyniske drittsekk-tankegangen Hva skal han bruke tid på ei som ikke svarer på sms for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 30. mai 2010 #7 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva skal han bruke tid på ei som ikke svarer på sms for? Så man skal drite i dama bare fordi hun ikke svarer med en gang? Jeg ville heller avventet noen dager og sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2010 #8 Del Skrevet 30. mai 2010 Så man skal drite i dama bare fordi hun ikke svarer med en gang? Jeg ville heller avventet noen dager og sett. Har hun ikke svart innen en står opp igjen så vil hun aldri svare. Da er det bare til å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 30. mai 2010 #9 Del Skrevet 30. mai 2010 Har hun ikke svart innen en står opp igjen så vil hun aldri svare. Da er det bare til å gå videre. For en innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 30. mai 2010 #10 Del Skrevet 30. mai 2010 Du sa at du hadde lyst å se henne, og hun sa at "dere kunne holde kontakt"? Tror du allerede kan avskrive interessen hennes, dessverre. Hadde hun vært mer ærlig og direkte hadde hun nok sagt at det var hyggelig, men hun følte ikke det lille ekstra som trengs. Virker bare som om hun er litt redd for å si akkurat det hun føler. Du kan nok ikke gjøre annet enn å vente. Ikke send flere meldinger, det blir for dumt. Om noen virkelig vil se deg igjen så er det ingen tvil om det. Det er ihvertfall min erfaring. Vi kan håpe jeg tar feil og hun bare er litt tilbakeholden. Må si meg enig i den. Interessen hennes virket litt lunken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #11 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg synes ikke du skal avskrive henne. Du skrev i meldingen at du savnet hennes selskap. Det er jo verken et spørsmål eller en invitasjon, så det er ikke noe hun er nødt til å svare på. Dersom hun tenker at hun må bli bedre kjent med deg før hun vet om hun virkelig er interessert, så er det naturlig at hun ikke svarer på en slik melding. Mitt råd er at du venter noen dager, for så å komme med en konkret invitasjon. For eksempel: "Hei, har du lyst å gå en tur med meg i (....)parken på torsdag?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunner Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 30. mai 2010 Takk for alle svar!, det er godt å få slike gode tilbakemeldinger, det gir meg ro og tro på at mine tanker og følelser ikke er helt ute i det blå. Fikk melding i dag der hun skrev hun hadde vært travelt opptatt med andre ting, bla bla bla, før hun spurte hvordan jeg hadde hatt det, og avsluttet det hele med klem og så navnet sitt. Jeg svarte at jeg hadde hatt det fint, bla bla bla og så stilte jeg henne et hverdagsspørsmål som hun ikke har svart. Tar visst tid å bli kjent . Jeg tenkte igrunn litt som Brutalmann fordi det er ikke sikkert det er så dumt å ta vare på seg selv heller, slik at man har krefter og pågangsmot igjenn om man noen gang skulle treffe den rette en gang. Jeg igrunn det var litt gøy å være på date, lærte mye nytt om en annens liv. Hun er veldig glad i å komme seg ut og gå på tur, så kanskje ikke det å invitere henne på en gå tur var så dum ide det heller. Helt til sist vil jeg bare legge til at det som slo meg etter daten var at det er lett å like mennesker som man opplever er til stede for en den tiden man er tilgjengelige for hverandre. Alt i alt en positiv opplevelse til tross for at jeg som tidligere nevnt nå savner dette flotte selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 30. mai 2010 #13 Del Skrevet 30. mai 2010 Så bra at hun har svart Tenk så mye fint man kan gå glipp av hvis man skal gi opp med én gang, slik brutal mann ville gjort. Noen er raskere til å svare på mobilen enn andre. Jeg foreksempel, er veldig surrete og vimsete når det gjelder å svare. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg tenker at "jeg gjør det om fem minutter", også glemmer jeg det. Dessuten handler det om å få ting litt på "gli" når det gjelder en første date, og derfor kan man ikke forvente seg all verdens overveldende respons med én gang. Lykke til videre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2010 #14 Del Skrevet 31. mai 2010 Vel - ikke alle sitter med telefon hele tiden, for min del kan det gjerne ta en hel dag før jeg svarer på SMS eller ubesvarte anrop. Enten glemmer jeg å lade telefon og den er tom av batteri et sted i vesken, har på lydløs for en eller annen grunn, eller har ikke telefon med meg i det hele tatt. Så svar-hastighet burde man ikke bruke som noe indikator av interesse Bare mine 2 cents.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunner Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Nå har hun ialefall tatt kontakt, helt på egen hånd, og invitert meg på date nummer to. Hun ville vi skulle gå en tur i frognerparken og svinge innom en cafe eller to. Er spent på å se hvordan dette går, Håper vi kan forelske oss, det hadde vært digg!! men kanskje litt vel ambisiøst.. (forstår ikke hvorfor jeg ikke skjønner når det skal være dobble konsonanter- i allefall? i alefall? innteresse? interesse? doble?-dobble? er dette noe folk bare husker?) Endret 1. juni 2010 av Gunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 1. juni 2010 #16 Del Skrevet 1. juni 2010 Nå har hun ialefall tatt kontakt, helt på egen hånd, og invitert meg på date nummer to. Hun ville vi skulle gå en tur i frognerparken og svinge innom en cafe eller to. Er spent på å se hvordan dette går, Håper vi kan forelske oss, det hadde vært digg!! men kanskje litt vel ambisiøst.. (forstår ikke hvorfor jeg ikke skjønner når det skal være dobble konsonanter- i allefall? i alefall? innteresse? interesse? doble?-dobble? er dette noe folk bare husker?) Kult, virker som skeptikerne, meg inkludert, tok litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #17 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er i alle fall seriøst overrasket. Dette har ALDRI vert i nærheten en gang å skje med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunner Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er i alle fall seriøst overrasket. Dette har ALDRI vert i nærheten en gang å skje med meg. Noe må jeg i alle fall ha gjordt rett så langt, merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 1. juni 2010 #19 Del Skrevet 1. juni 2010 Kanskje det har noe med at brutal mann virker ekstremt negativ til det meste Er man negativt innstilt, så skjer det skjeldent noe positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #20 Del Skrevet 1. juni 2010 Kanskje det har noe med at brutal mann virker ekstremt negativ til det meste Er man negativt innstilt, så skjer det skjeldent noe positivt. Finnes ikke negativt innstilt. Bare totalt blottet for illusjoner om det gode, ærlige, rettferdige og lojale mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå