Gå til innhold

Kunne du ha datet en mann som har husdyr?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har katt selv, så kan ikke akkurat si at jeg ville hatt problem med det, nei! Men om vi skulle bli samboere ville det kanskje blitt problem mellom dyrene dersom han hadde f.eks. rotter eller hamstere (snacks for pus, må vite!) eller hund (som min pysepus er livredde for). Men som sagt, for meg hadde det ikke vært noe problem. Ikke engang om han hadde reptiler, og edderkopper skulle jeg også tålt så lenge den var i beholderen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Klart jeg kunne. Jeg har jo selv en mus som stadig er med meg, som mannen pent måtte godta :ler::ler:

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg kunne. Jeg har jo selv en mus som stadig er med meg, som mannen pent måtte godta :ler::ler:

DEN skjønte jeg! lol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en fyr som fikk seg hund mens vi var sammen. Ble glad i hunden begge to. Men det endte opp med at jeg passet den mest. Så ting gikk ikke helt etter plan.

Så av erfaring vil jeg si nei, men sier aldri at jeg ikke ville gjort det igjen. Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en med to hunder så det ble mange gåturer - og jeg digget alle flotte gåturene våre for da snakket vi så godt sammen også i tillegg til å komme oss ut av sofan. Kom oss ut i skog og mark også som vi begge har interesse for. Litt hundehår blir det men det har ikke noe å si i forhold til alle fine stunder det gir. Og ja, vi er fortsatt sammen og nå samboere og har det kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Hadde han hatt edderkopper kunne han bare glemmet meg :P

Samme her, og slanger, rotter, mus, kaniner. Jeg foretrekker katt, har en katt selv. Jeg har ikke noe imot hunder men ønsker ikke å ha hund selv, så der vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såfremt vi har omtrent samme syn på dyrehold, så. Det vil si en tiger i sengen, en mink i skapet, en jaguar i garasjen og en sau med visakort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Såfremt vi har omtrent samme syn på dyrehold, så. Det vil si en tiger i sengen, en mink i skapet, en jaguar i garasjen og en sau med visakort.

Dagens, hjertesukka! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Selvfølgelig. Hva for et spørsmål er det liksom.

Uten at jeg skal si det for sikkert, tror jeg denne tråden er en "avlegger" fra flere andre tråder som begynner med "Kunne du tenke deg å date...", velg resten selv :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge han behandlet sine (og mine) dyr på en måte jeg finner akseptabelt så kunne jeg det.

Kunne aldri vært sammen med en mann som brukte rykk og napp i helstrup, "the touch" som Cæsar Millan fint kaller det og andre harde og fysiske metoder.

Signerer!!!!:-) .

Men om jeg skulle finne det for godt og finni meg en mann eller noe- så hadde vel han hatt mer problemer:P ettersom jeg har ca 5 katter (10 med morsan sine) . og et par hunder og noen små dyr til;) . MÅ være en som liker og besøke dyrehagen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant problemstilling. Jeg vurderer å kjøpe meg en hund, og jeg har ikke tenkt i disse baner engang. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens, hjertesukka! :ler:

Takk! Den kom helt av seg selv. Så da er kanskje ikke hjernen krympa helt inn etter Grand Prix igår, likevel. :fnise:

(Beklager litt avsporing)

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...