Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Del Skrevet 29. mai 2010 Kunne du ha datet en mann som har husdyr a 'la hunder, katter og annet? Selv har jeg bare dårlige erfaringer med å date menn med dyr - har datet flere huinde- og katteeiere, og det var ekkelt med alle hårene og matskålene rundt i huset. Hva syns dere andre her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Del Skrevet 29. mai 2010 Æsj nei, blir så sjalu jeg, når han koser med dyret istedenfor med meg.. Menn uten dyr og barn takk, kosing er forbeholdt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. mai 2010 #3 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, men ikke en som driver med utstillingskatter eller små hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2010 #4 Del Skrevet 29. mai 2010 Kjempehyggelig om han hadde hatt dyr! Når jeg tenker meg om; ikke tarantellaer og andre underligheter. Det må være noen som man kan få kontakt og respons fra - hjerne med hår i bøtter og spann. Steller mer enn gjerne pels jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. mai 2010 #5 Del Skrevet 29. mai 2010 Det var da voldsomt til problematisering. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikit@ Skrevet 29. mai 2010 #6 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, bare positivt det, så lenge han ikke har en hund som vil spise eller skremme livet av katten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 29. mai 2010 #7 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Så lenge han behandlet sine (og mine) dyr på en måte jeg finner akseptabelt så kunne jeg det. Kunne aldri vært sammen med en mann som brukte rykk og napp i helstrup, "the touch" som Cæsar Millan fint kaller det og andre harde og fysiske metoder. Endret 29. mai 2010 av Huffsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Del Skrevet 29. mai 2010 Æsj nei, blir så sjalu jeg, når han koser med dyret istedenfor med meg.. Menn uten dyr og barn takk, kosing er forbeholdt meg! Enig! De bruker så mye oppmerksomhet på disse dyrene, og det er ekkelt med all avføring, sykdommer og annet idiotisk fra hårbeistene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #9 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, men ikke en som driver med utstillingskatter eller små hunder. Hjelpes....nei takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 29. mai 2010 #10 Del Skrevet 29. mai 2010 jeg syns det er tiltrekkende om en mann har et dyr som virker lykkelig og i god form, dette tenker jeg at gir en slags indikator på at mannen er ansvarlig Er nå samboer med en som har hund, og jeg er begeistret for både mannen og hunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 29. mai 2010 #11 Del Skrevet 29. mai 2010 Selvfølgelig kunne jeg det! Synes helst det bare er ett pluss jeg, om de har husdyr, de viser jo at de har omtanke til andre enn seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 29. mai 2010 #12 Del Skrevet 29. mai 2010 Husdyr er greit, bortsett fra katter. Liker ikke katter, og har ikke lyst til å ha disse rundt meg. Kommer bedre overens med hundemennesker uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Svingtrapp Skrevet 29. mai 2010 #13 Del Skrevet 29. mai 2010 JA, det kunne jeg gjort. Men reptiler og slikt teller ikke som husdyr i min verden, det er uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2010 #14 Del Skrevet 29. mai 2010 ...og det er ekkelt med all avføring, sykdommer og annet idiotisk fra hårbeistene. Bare så det ikke kommer som en reell overraskelse på deg, ts: de har/får ALT dette ekle, mennene også - så er du advart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 29. mai 2010 #15 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg hadde ikke hatt noe problem med det, er glad i dyr og synes det hadde vært koselig. Men jeg måtte ha komt overnes med dyret også ville jeg ikke likt viss han hadde et dyr jeg er redd (slange, edderkopp osv) løst i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #16 Del Skrevet 29. mai 2010 Bare så det ikke kommer som en reell overraskelse på deg, ts: de har/får ALT dette ekle, mennene også - så er du advart! Ja, det skulle de ha tenkt på disse damene. For ikke å snakke om hvordan jeg nå om dagen røyter så fælt fra den tykke pelsen min på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 29. mai 2010 #17 Del Skrevet 29. mai 2010 så lenge det ikke er snakk om hund av typen pitbull/amstaff/annen staff etc så hadde det ikke plaget meg. reptiler, edderkopper og lignende anser jeg ikke som husdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 29. mai 2010 #18 Del Skrevet 29. mai 2010 Ah, jeg godtar alt av dyr sålenge de ikke spiser meg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 29. mai 2010 #19 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Nå ble jeg forvirret her, er det ikke mannfolka som ER husdyrene? :klø: Endret 29. mai 2010 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #20 Del Skrevet 29. mai 2010 Nå ble jeg forvirret her, er det ikke mannfolka som ER husdyrene? :klø: Det er forsåvidt riktig. Men så er jo du som kvinne "utøyet" som jeg tråkker flat under poten min, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå