monja Skrevet 21. september 2003 #1 Del Skrevet 21. september 2003 Her om dagen var jeg på butikken for å kjøpe de der fikse nye skinnfrie kjøttpølsene fra Gilde....over 35 kroner for en pakke på 450 gr. Da så jeg at også Nordfjordkjøtt hadde sånne pølser - i pakker på 800 gr til 25 kroner :o Jeg må innrømme at i handelkorga mi havnet pølser fra Nordfjord. Hva handler dere? Er det produsent eller pris som er viktig når dere er på handletur? Har erfart at det er enormt stor prisforskjell på varer fra disse to produsentene så jeg må nok erkjenne at det oftest er den billigste som får være med meg hjem........ :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #2 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg kjøper nesten aldri Gilde-produkter. Mest pga prisen, men også fordi jeg har prøvd dem og sammenlignet med andre merker (Spis, Nordfjordkjøtt m.fl) Har til gode å merke den store forskjellen. Vi kjøper mye fra Spis og er fornøyde med både pris og kvalitet. Legger merke til at det ofte er tomt for f.eks pølser og kjøttdeig fra Spis i butikken, men at Gildes produkter ligger igjen til stadighet. Dette betyr vel at flere tenker som meg/oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. september 2003 #3 Del Skrevet 21. september 2003 Unngår Nordfjordkjøtt, spesielt når det gjelder pålegg. Smakløst og intetsigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 21. september 2003 #4 Del Skrevet 21. september 2003 hææh? jeg har aldri sett de skinnfrie gilde pølsene til over 20 kr!!!!! handler alltid på Rimi, der koster de rundt 20 kr. aldri sett dem dyrere. Iset 31+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 22. september 2003 #5 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg foretrekker Gilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. september 2003 #6 Del Skrevet 22. september 2003 Grillpølser.. der går det i gilde. Pga smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Skrevet 22. september 2003 #7 Del Skrevet 22. september 2003 Her er det hvordan jeg synes produktet smaker som teller. Jeg kan gjerne prøve nye ting som kommer og er de like gode som det jeg vanligvis bruker, men billigere så kjøper jeg det igjen. De skinnfrie pølsene fra Norfjord likte jeg ikke så godt som de fra Gilde, så da får de bare være så billige de vil. Spis-produkter skyr jeg som pesten. Deres spedde kjøttvarer (pølser, kjøttdeig ol) synes jeg er rett og slett dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 23. september 2003 #8 Del Skrevet 23. september 2003 Pølsene fra Spis er jo rett og slett uSPISelige. Men, prisen, jo den er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #9 Del Skrevet 23. september 2003 Grillpølsene fra Gilde er absolutt de beste, men øvrige kjøttvarer kjøper jeg som regel et annet merke. Har kjent en liten smaksforskjell på en noen pølseprodukter, men ikke værre enn at jeg kjøper et annet merke fordi. Det har vel mye med krydder å gjøre dette med smaksforskjellene. Når det gjelder biffer, så har det med mørningsprosess og måten det blir behandlet før de pakkes som er forskjellen. Men vi som forbruker kjenner ikke forskjellen. Om kua er fra Oppdal eller Lillehammer tror jeg ikke betyr noe... Kjøttdeig blir alltid kjøpt fra Spis eller Nordfordkjøtt!! Må bare tilføye at kværna kjøttdeig er mye lettere å håndtere enn den 1/2 kilos pakken fra Gilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #10 Del Skrevet 23. september 2003 Har for min del prøvd ganske mange forskjellige av det pølsetypene, og min mening er at det er ikke så enorm smaksforskjell, i allefall på tynnpølsene. Så skal man bruke det i mat, pizza, o.l. er det det samme. Men derimot, skal man grille på bål, må det være tjukke pølser og da er Gilde av de beste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå